#22 af regnormsryggen (slettet)
Dukan kuren
Du læser en tråd i debat > vægttabregnormsryggen (slettet)
re: re: Dukan kuren
4. dag er ved at være over, og jeg synes det går rigtig godt..synes slet ikke det gør mig noget, kun at leve af mad med proteiner...Men selvfølgelig bliver det da dejligt at kan få lidt grønt også.:-)
Veje dagen nærmere sig og jeg er spændt :-)
Veje dagen nærmere sig og jeg er spændt :-)
12 år8. november 2012 kl. 22:04
Girl next door
Dejligt at det går så godt :-)
12 år8. november 2012 kl. 22:07
regnormsryggen (slettet)
5. dag og sidste dag i 1. fase..Imorgen går jeg i fase 2 i 5 dage , hvorefter jeg atter vender tilbage til fase 1.
Her imorges følte jeg mig lidt tyndere, måske lidt fjollet, for har jo kun været i gang i 4 dage..Men tror også mere, at det er det der med, at man ikke føler sig pustet op, som jeg tit har følt før.
Jeg er stadig meget motiveret og meget stolt over, at jeg ikke har spist noget usundt i 4 dage, det er altså stort for mig, virkelig stort :-)
Her imorges følte jeg mig lidt tyndere, måske lidt fjollet, for har jo kun været i gang i 4 dage..Men tror også mere, at det er det der med, at man ikke føler sig pustet op, som jeg tit har følt før.
Jeg er stadig meget motiveret og meget stolt over, at jeg ikke har spist noget usundt i 4 dage, det er altså stort for mig, virkelig stort :-)
12 år9. november 2012 kl. 08:49
regnormsryggen (slettet)
5. dag er ved at være slut..Og dagen idag er gået fint..viljen tog over mig, og der røg 5 små lakridser ned her til aften..Heldigvis fortrød jeg hurtigt, så det blev kun til 5 stk... lakrids er hvis heller ikke det væreste, kan jeg se på tabellen..Men alligevel ..
Imorgen skal jeg vejes..uhh..spændende :o)
Godnat til alle og sov dejligt ;-)
Imorgen skal jeg vejes..uhh..spændende :o)
Godnat til alle og sov dejligt ;-)
12 år9. november 2012 kl. 22:43
Girl next door
Så er det vejedag - krydser fingre for dig ;-)
12 år10. november 2012 kl. 08:24
regnormsryggen (slettet)
Tak girl next door..:-) det er også gået over alt forventning..Vægten stod på 79 kg her til morgen..så det er - 3 kg på 5 dage..weeeeeeeeeeee..:-) er bare så glad..:-)
Så nu er det protein og grønsager de næste 5 dage, så er allerede spændt på, hvordan det kommer til at gå..
Regner med den står på grønsager og kylling til aftensmad..
Vi skulle ha haft and, men har droppet det igen, da kæresten skal forberede mad hele dagen idag..han skal lave mad til et barnedåb imorgen og jeg skal hjælpe til med at anrette fade mm.
Men and er jo heller ikke tilladt i dukan kuren, så det passer mig glimrende..gemmer anden til juleaften istedet :-)
Så nu er det protein og grønsager de næste 5 dage, så er allerede spændt på, hvordan det kommer til at gå..
Regner med den står på grønsager og kylling til aftensmad..
Vi skulle ha haft and, men har droppet det igen, da kæresten skal forberede mad hele dagen idag..han skal lave mad til et barnedåb imorgen og jeg skal hjælpe til med at anrette fade mm.
Men and er jo heller ikke tilladt i dukan kuren, så det passer mig glimrende..gemmer anden til juleaften istedet :-)
12 år10. november 2012 kl. 13:07
regnormsryggen (slettet)
Forresten så har jeg været på biblioteket idag, og lånt en bog med protein opskrifter, så den glæder jeg mig til at kigge i..Måske det kan give lidt inspiration :-)
12 år10. november 2012 kl. 13:13
fedania
Tillykke med vægten - det er jo bare herligt, når det går den rigtige vej, og især så hurtigt :)
Hvad er det for en bog du skal på biblioteket efter? Det kunne jo være vi andre kunne blive inspireret også :)
Hvad er det for en bog du skal på biblioteket efter? Det kunne jo være vi andre kunne blive inspireret også :)
12 år10. november 2012 kl. 14:22
regnormsryggen (slettet)
Tak skal du ha fedania :-)
Det er en bog der hedder slanka med proteinkuren..Men er ikki så begejstret for den, har lige bladret lidt i den...og tror faktisk bare det er bedre at surfe rundt på nettet efter opskrifter..
Jeg kan godt lide at se billeder af min opskrift, og der er ingen billeder i denne bog..og kan se den er fra 2006, så den er nok ik helt up to date :-)
Det er en bog der hedder slanka med proteinkuren..Men er ikki så begejstret for den, har lige bladret lidt i den...og tror faktisk bare det er bedre at surfe rundt på nettet efter opskrifter..
Jeg kan godt lide at se billeder af min opskrift, og der er ingen billeder i denne bog..og kan se den er fra 2006, så den er nok ik helt up to date :-)
12 år10. november 2012 kl. 14:30
4.dag : morgenmaden bestod igen idag af cheasy vanillie yoghurt...og frokosten bliver måske noget med rejer tænker jeg, æg eller hvad jeg nu kan finde..
Iaften bliver det til hakkebøf af 3-7 %.. Min datter på 10 år vil lave mad i aften, så det er jo nemt :-)
Føler slet ingen sult de her dage, kan mærke at min krop føler sig tilpas...og det er en dejlig fornemmelse..