Dukan kuren
Du læser en tråd i debat > vægttabSNBS (slettet)
re: Dukan kuren
Det blev til en cm mindre i taljen igen, hoften smed også 1 cm og låret 1/2 cm men ellers står resten udover vægten selvfølgelig stille, men springer let i en str 36 men lårene vil heller være i en 38, træls men fede lår og lille talje, total umuligt at købe bukser. Talje 63 cm lår 55 cm. Men hey bryst 90 hofte 92 så er næsten timeglas formet. Hehe
11 år14. februar 2013 kl. 13:50
SNBS (slettet)
Jeg nåede 61,1 hvor målet var 59,9 (som jeg godt vidste var urealistisk efter som at jeg skar 2 uger af deadline.
Nu sidder jeg så småt og panikker over at jeg skal spise helt "almindeligt" mad i dag, men tænker faktisk at det måske kan give det skub til at kroppen slapper lidt af og lader vægten falde.
Men mit skulderklap bliver er jeg har været sukkerfri i over 1 måned.
Jeg har allerede tjekket pluser og minuser ved det mad vi skal have så jeg ved hvad jeg skal spise af og hvad jeg skal lade være... Men lidt fødselsdags kage og en ½ bolle bliver det nok til, og lidt dessert.
Ellers må jeg køre udrensningskur med æbler søndag og mandag, hvis det går helt galt. hehe.
Nå, jeg spiser morgenmad som jeg plejer og så må vi se hvad dagen byder.
Rigtig god weekend
Nu sidder jeg så småt og panikker over at jeg skal spise helt "almindeligt" mad i dag, men tænker faktisk at det måske kan give det skub til at kroppen slapper lidt af og lader vægten falde.
Men mit skulderklap bliver er jeg har været sukkerfri i over 1 måned.
Jeg har allerede tjekket pluser og minuser ved det mad vi skal have så jeg ved hvad jeg skal spise af og hvad jeg skal lade være... Men lidt fødselsdags kage og en ½ bolle bliver det nok til, og lidt dessert.
Ellers må jeg køre udrensningskur med æbler søndag og mandag, hvis det går helt galt. hehe.
Nå, jeg spiser morgenmad som jeg plejer og så må vi se hvad dagen byder.
Rigtig god weekend
11 år16. februar 2013 kl. 09:47
SNBS (slettet)
Så fik jeg overstået fødselsdagen. Super hyggeligt. Jeg holdt mig til minimum af usundt, men stadig så jeg følte at jeg var til fødselsdag. Eftermiddagskaffen blev 1/2 bolle med lidt smør, et lille stykke kagemand, 1 kop varm kakao med flødeskum en masse kaffe og 1 flødebolle plus 6 stykker slik over hele dagen/ aften, vi var der fra kl 15 til 00:30 aftensmaden blev en masse kød, meget lidt flødekartofler , lidt rissalat , gulerødder og squash stave og 1/2 glas rødvin. Dessert var en lille skål blandet hakket frugt med et lille stykke vanille is med chokolade stykker. En masse vand over hele dagen, og så selvfølgelig natmad ( man er vel jyde) et lille stykke pålægs kagemand med æg og rejer. Synes faktisk at jeg holdte det på et fornuftigt plan og tog kun 1 portion af hver ret, og selvfølgelig i meget mindre mængder end jeg normalt ville have gjort. Vægten sagde også det samme har til morgen som i går så håber ikke det har skadet;)
11 år17. februar 2013 kl. 19:19
SNBS (slettet)
2regnormeryg alle kilo af er super, så er det mindre vigtig at det skyldes sygdom, hehe. Hvornår har du veje dag igen? Har du fået det bedre eller ligger du stadig og koger under dynen?
11 år17. februar 2013 kl. 19:23
2regnormsryggen (slettet)
Det var da ellers godt gået med fødselsdagen SNBS.. Det kan du godt være stolt over, og altid dejligt at tabe lidt cm. Du er jo så godt som i mål, så det sidste du mangler klarer du jo nemt :-)
vægten sagde 72,7 kg imorges, så der er tabt 1,4 kg siden sidst.. Er ikke helt på toppen endnu, og har heller ik spist som jeg skal, pga. Kvalme..
Det tager åbenbart sin tid.. Først lå min datter, så min bonusdatter, så fik jeg det og nu ligger min kæreste oz ...:-(
Ungerne er heldigvis over det nu, så nu kan vi 2 gamle bare ligge og være syge sammen..
Men jeg vejer mig igen på lørdag.. :-)
vægten sagde 72,7 kg imorges, så der er tabt 1,4 kg siden sidst.. Er ikke helt på toppen endnu, og har heller ik spist som jeg skal, pga. Kvalme..
Det tager åbenbart sin tid.. Først lå min datter, så min bonusdatter, så fik jeg det og nu ligger min kæreste oz ...:-(
Ungerne er heldigvis over det nu, så nu kan vi 2 gamle bare ligge og være syge sammen..
Men jeg vejer mig igen på lørdag.. :-)
11 år18. februar 2013 kl. 20:58
SNBS (slettet)
Ja heller en selv end børnene. Godt vægttab dog;) god bedring.
11 år18. februar 2013 kl. 22:37
SNBS (slettet)
Vægten sagde 60,6 så det er jo dejligt, men cm. Står stille, men det kan jo heller ikke blive ved at skrumpe så hurtig, ville bare ønske at lårene også blev mindre, det er de selvfølgelig lidt, men det er altid maven der forsvinder først på mig, ikke at det er skidt:) jeg skal ud og spise lækker middag i morgen med min mand, så det må bare koste nogle ekstra pp dage, efter sidste weekend kørte jeg 3 pp dage, så det virkede ihvertfald. Hvad med dig, er du kommet ovenpå igen?
11 år21. februar 2013 kl. 14:11
SNBS (slettet)
Hvordan går det? Tænkte den stak man skal spise efter 2 dage med æbler, hvad er det for noget kød?
11 år24. februar 2013 kl. 14:58
2regnormsryggen (slettet)
Jeg spiste bare 500 gr kylling :-) flot med dit vægttab for øvrigt, der er ikke langt til du er under 60 nu ... :-)
Jamen her går det okay, men sygdommen var skyld i det sidste vægttab, for her efter jeg er blevet rask er vægten steget igen ... Spiser desværre xtra når jeg er nervøs, og er mega nervøs for min operation på onsdag, hvor jeg skal have fjernet en ret stor cyste i mit underliv :-( .. Så vægten steg fra 72,8 til 74 kg igen ..
Jeg kan slet ikke overskue tingene lige nu, har også andre personlige ting der tynger mig til pt. Så derfor vælger jeg lige at holde lidt pause, måske 14 dage.. Jeg vil selvfølgelig tænke lidt over hvad jeg putter i munden.. Men kan ik holde fokus på vægttab lige nu... Men jeg vender tilbage, når der lige er kommet lidt styr på det hele..
Ha det godt :-)
Knus knus..
Jamen her går det okay, men sygdommen var skyld i det sidste vægttab, for her efter jeg er blevet rask er vægten steget igen ... Spiser desværre xtra når jeg er nervøs, og er mega nervøs for min operation på onsdag, hvor jeg skal have fjernet en ret stor cyste i mit underliv :-( .. Så vægten steg fra 72,8 til 74 kg igen ..
Jeg kan slet ikke overskue tingene lige nu, har også andre personlige ting der tynger mig til pt. Så derfor vælger jeg lige at holde lidt pause, måske 14 dage.. Jeg vil selvfølgelig tænke lidt over hvad jeg putter i munden.. Men kan ik holde fokus på vægttab lige nu... Men jeg vender tilbage, når der lige er kommet lidt styr på det hele..
Ha det godt :-)
Knus knus..
11 år25. februar 2013 kl. 15:00
Så den kommer nok til at stå på 1/2 bolle m. Smør og et lille stykke kage. Roastbeef, lidt flødekartofler ( skældte min mor ud over at hun ville bruge glaskartofler så nu bruger hun alm kartofler, så må man heller tage meget lidt) masser af squash og gulerødder og et lille stykke islagkage, og selvfølgelig et 1/2 glas vin. Det bliver svært at taste maden ind, så må bare håbe på at jeg holder mig inden for de 1200 kcal. Nu springer jeg på vægten igen lørdag morgen, så må vi se hvor tæt jeg er på men 1,4 kg på 2 dage er umuligt, men jeg kan da komme så tæt på som muligt.
Er man underlig når man tænker at ( har lige fået 450 ml i hvert bryst for 5 mdr siden) brysterne på de ialt 900 ml kan trækkes fra vægten, så er det jo kun 0,5 kg jeg reelt mangler;) det kan jeg godt nå inden lørdag. Hehe. Brysterne vil jo altid veje 900 g ekstra ligemeget hvor meget resten af kroppen vejer.
Tak for de opmuntrende ord og 2 regnorm : god bedring, du må have det pænt dårligt med den temperatur, husk at drik nok væske så du ikke tørrer ud i heden;) men hey, det er tabte kilo i væske.