Dukan kuren

Du læser en tråd i debat > vægttab

re: Dukan kuren
Det vil vise sig hvor motiveret jeg er når vægten giver sin dom. Jeg kan uden tvivl se det på mit tøj, selv min mand kommenter det. Min numse og lår, hvor jeg normalt aldrig taber mig, ja der sidder bukserne og slasker, så noget er der jo sket, men er virkelig spændt på i morgen, ikke mindst for at se hvad målebåndet siger. Jeg vil ihvertfald huske på din venindes råd hvis jeg rammer muren inden mit mål er nået. Godt høre at du er på det gode humør igen, så fredag bliver spændende. Vildt at du føler dig mæt af 6 æbler.
11 år6. februar 2013 kl. 20:42
Så blev det veje/måledag igen, så siden 14. januar

Vægt: -3,9 kg

Overarm: -1,5 cm

Talje: -7 cm

Hofte: -6 cm

Lår: -4,5 cm

Læg: -3 cm

Bryst: -2 cm

Fedtprocent: - 7%

Vandprocent: + 5,5%

Muskelprocent: +3,8%

Det er jo helt vild hvad jeg har smidt i cm. mine læge bliver ikke rigtig mindre, men det er også næsten ren muskel så sådan er det nok bare, men alt andet bliver mindre:) Selv brysterne som endda er fake, så tænker at det er fordi fedet på ryggen forsvinder:D Så gør jeg mig bare tanker om alt det vand jeg ophoper... skal/kan man evt. tage noget vanddrivende uden at det skader kroppen?? Det er ikke sådan at man kan se det på kroppen er der er masser af væske (da jeg var gravid havde jeg svangerskabsforgiftning, der kunne man laver dybe mærker hvor der sad væske, det er der sleet ikke noget at, men en øgning på 5% synes jeg da lyder lidt vildt. Det kan også være at jeg skal droppe salt, men så smager maden jo bare ikke rigtig af noget:(
Kender i ikke det med at man faktisk har gjort det ret godt, men fordi man har sat sig et mål i hovedet og man godt kan se at det ikke kan nåes så er man mindre glad.. det er sku da pisse træls.. for jeg synes sku jeg har gjort det super godt og de pisse 200 g. jeg godt havde set vægten sige mindre end den gjorde, det er bare træls.. Bliver man dog aldrig tilfreds? Nå, jeg vil dvæle ved det positive i stedet og klappe mig selv på skulderen. Jeg sagde endda nej til brownies i går og stor flødeskums fastelavnsbolle i foregårs, se det, er noget jeg kan være stolt af, for normalt ville jeg være sprunget på det hele. hehe.

Hvordan går det med udrensningen, kan du mærke en forskel? Er spændt på at høre fra dig i morgen.
11 år7. februar 2013 kl. 08:02
Har i forresten prøvet at regne jeres fedttab ud i vægt? Det er lige gået op for mig at mit reelle tab er 6,1 kg fedt siden den 14. Januar, den fedest udregning til at gøre en god dag helt fantastisk
11 år7. februar 2013 kl. 17:30
Jahhh.. Så skete der lidt på vægten.. 74,8 kg efter min udrensnings æble kur.. :-) = -1,2kg og jeg har bare en vild god fornemmelse i kroppen efter det, følte faktisk at jeg blev udrenset :-)
Så det gav da et skub i den rigtige retning.. Så nu køre vi på proterinrigt mad igen og nul slik..
Jeg vil veje mig igen på onsdag ...

Flot SNBS , det er virkelig godt gået med alle de cm .. Jeg oplever også at mine bukser slasker og hænger bagpå :-) min kærester siger jeg har fået hængerøv :-) og det er jo fantastisk ...
11 år8. februar 2013 kl. 13:19
Super godt at høre st du er på banen igen, 1,2 kg er jo vildt på 2 dage. Det kan være man skal prøve det hvis torsdag morgen er alt for langt fra mit mål som jeg skal nå til lørdag morgen, mangler 2,2 kg og det er nok urealistisk på så kort tid. Det er så dejligt når ens mand også ken det, hvis han kan så kan alle. Hehe super stort tillykke, så er du godt på vej mod de 69,9
11 år8. februar 2013 kl. 14:09
Fik ikke vejet mig imorges, da jeg ligger syg og havde 40,7 i feber da jeg vågnede.
Men vil se om jeg ik kan komme på vægten imorgen.
11 år13. februar 2013 kl. 11:52
God bedring. Glæder mig til at se dine resultater, og så skal jeg jo også selv på vægten og måles, er lidt nervøs for vil godt være så tæt på mål som muligt da jeg skal gå ind i fase 3 lørdag.. Deadline da jeg skal til 18 års fødselsdag
11 år13. februar 2013 kl. 13:26
Min vægt sagde 61,3 så det er jo dejligt, men desværre forfærdelig langt fra mit mål og nu lurer den 18 års fødselsdag lige om irriterende 2 dage. Ved ikke helt hvad jeg gør...

Hvordan gik det for dig?
11 år14. februar 2013 kl. 09:11
Det er da ellers rigitig flot SNBS, jeg synes du skal prøve at spise så godt med proteiner som muligt til fødselsdagen, og så ellers gi dig selv lov til at synde en lille smule..Nu kan du jo se den ene kilo jeg tog på i julen, tabte jeg igen på 5 dage..:-)

Min vægt sagde 74,1 kg her til morgen, så det er - 700 gr. men mon ikke det skyldes influenzaen, vågnede med 41,5 i feber her til morgen, og har været ved læge..Men lægen sendte mig hjem under dynen og sagde det var en god omgang influenza :-( så det skal bare ha sin tid...

Men influenza eller ej, det var nu fedt at se vægten på 74..Det er -10 kg fra jeg begyndte, startede jo på 82 kg, men havde tabte mig 2 kg inden, jeg gik på dukan.

Men får nok ik fulgt kuren optimalt her når jeg har influenza, så må tage det lidt som det kommer..
11 år14. februar 2013 kl. 10:00
SNBS - hvis jeg var dig, ville jeg forsøge at kigge efter proteinkilder til fødselsdagen og holde igen med de hurtige kulhydrater, men ellers bare nyde dagen i festligt lag. Du kan altid tage en tur mere i fase 1 og 2, så ingen grund til at gå i panik over et socialt arrangement. Tænk istedet på hvor godt du har klaret det ind til nu, og se festen som en belønning for dit hårde slid :)
11 år14. februar 2013 kl. 10:06

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });