Dukan kuren

Du læser en tråd i debat > vægttab

re: Dukan kuren
Tillykke med dit fine vægttab, jeg har lige sat og læst hele tråden.
Har den seneste tid overvejet om jeg skulle prøve kuren, har hørt lidt hist og her om den. Dog kender jeg ikke så meget til den alligevel.
Jeg vil fortsat følge med her og se om jeg tror det er noget for mig.
Ønsker dig forsat god vægttab
12 år12. november 2012 kl. 14:55
7. dag ebber mod enden, og det går godt..Jeg fik ikke skrevet igår, da min kæreste og jeg skulle lave mad og servere til barnedåb..og jeg var fuldstændig smadret bagefter, det var en hård, men god dag..:-)
Desværre røg der et stykke brownie ned igår :-( men det er fandeme, undskyld sproget, men tortur når man skal gå og kigge og dufte på 4 store brownies i 2 dage..
Men ellers holdte jeg mig på måtten :-)
Håber da alligevel at jeg har tabt lidt på onsdag, når den står på vejning igen :-)

Matrone : jeg kan kun anbefale kuren, da jeg synes man bliver så dejlig mæt, og jeg har i hvert fald ikke følt mig utilpas på noget som helst tidspunkt, tvært imod.
Du kan google det på nettet, og finde masser at nyttig læsestof omkring kuren, ellers er du velkommen til at spørge..:-)
12 år12. november 2012 kl. 19:35
sorry, det er jo min 8. dag idag.. :-)
12 år12. november 2012 kl. 19:50
Du er da vildt sej - brownie eller ej. Det havde selvfølgelig været rart hvis du kunne stikke næsen i brownien og alligevel ryste på hovedet... men who are we kidding? Det er jo en brownie! ;-D

Det skal nu nok gå alligevel. Krydser fingre og venter spændt på, hvad vægten siger i morgen :-)
12 år13. november 2012 kl. 08:25
Tak girl next door :-)
jeg har da kludret godt og grundig i det her..men slår lige fast, at det er min 9. dag idag og næste vejning er først på torsdag :-)
Hver fase vare jo 5 dage, og da jeg startede på fase 2 lørdag, må næste vejning være torsdag..
Så har jeg hvis styr på det igen..

12 år13. november 2012 kl. 09:18
10. dag og sidste dag i fase 2..Jeg har på fornemmelsen at der ikke rigtig er sket noget siden sidste gang, jeg vejede mig, men det for jeg at se imorgen, når det er veje dag igen..
Synes stadig det går godt, jeg er ikke så god til at spise meget grønt, så det er måske derfor, jeg føler at der ikke sker noget..Men nu går jeg jo i fase 1 imorgen igen, og så står den på ren proteiner igen :-) Alt i alt er jeg ved godt mod :-)
12 år14. november 2012 kl. 10:07
11. dag og start i fase 1 igen i 5 dage..Det er også veje dag idag, men som forventet, har jeg ikke tabt mig en dyt.. Vægten siger stadig 79 kg...Har ellers ik snydt sådan rigtig, kun den dag, hvor jeg fik et stykke brownie..Men nu er der jo 5 dage med protein igen, så mon ikke der sker lidt der.. :-)
Jeg har det fint nok med det, da jeg jo tabte mig 3 kg på de første 5 dage..Men jeg er selvfølgelig forventningsfuld, og håber at fase 1 giver lidt igen..

Nu skal jeg til frisør idag, glæder mig til at bliver nusset lidt om :-) skal ha ny frisure, hvor jeg er kort i den ene side og længere i den anden side..så det er spændende..

Ellers synes jeg det hele går godt, og jeg er ikke træt af kuren på nogen måde..:-)
12 år15. november 2012 kl. 09:52
Dejligt at du stadig synes om kuren og ikke kører træt i det. Det bliver lidt spændende om mønsteret hedder at du taber dig i de fem dage her igen og så står stille igen. Krydser fingre for at du taber dig - ellers kan det jo godt virke lidt demotiverende i længden ;-)
12 år15. november 2012 kl. 15:09
Tak girl next door...Ja har også tænkt det samme, om det bliver et mønster som du siger..Men det ved jeg jo om 5 dage :-)
Næste vejning er på tirsdag..
12 år15. november 2012 kl. 19:23
Venter spændt :-)
12 år15. november 2012 kl. 19:35

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });