Dukan kuren

Du læser en tråd i debat > vægttab

re: Dukan kuren
Held og lykke med operationen på onsdag. Glæder mig til at høre hvordan det hele er gået. Nogen gange er hovedet vigtigere at tænke på end kroppen, og mon dog det går helt galt på de 14 dage, ellers ved du jo precis hvordan du skal gribe det an. Knus harfra
11 år25. februar 2013 kl. 15:53
Så nåede jeg mit mål:D Det er jo helt vild, 59,8 det kan jeg ikke huske hvornår jeg sidst har vejet. Min fedt% er faldet 3,1% nu skal jeg så igang med fase 3 og det frygter jeg lidt, nu havde man jo lige skabt sig en hverdag i fase 2 og nu skal man til at tænke i andre baner.. er det meningen at man ikke kører rene pp dage mere, ud over den ene gang i ugen?? Så nu må jeg spise grønsager hverdag? Og 1 stykke frugt hver dag? på nær på min pp dag?? Er lidt forvirret over at det er nu jeg skal ind i en ny fase... en det er jo bare helt vild. Den udrensning virkede fint, nu er jeg også russer, så er spændt på at se vægten om et par dage når de er rejst hjem. hehe plejer at tage ca 1 kg på i den røde fase, så hvis der ryger 1 kg mere om nogle dage, det ville jo helt vild, men absolut ikke noget jeg forventer. Hvordag gik operationen? Er du ok?? Det bliver dejligt når du kan så fremad og have den ting mindre i hovedet
11 år28. februar 2013 kl. 08:46
Jeg har lige siddet og læst hele tråden igennem og er blevet helt tændt på at forsøge mig frem med kuren :).. Der er desværre minimum en måneds ventetid på biblioteket med bøger om kuren og har derfor surfet lidt rundt på nettet for at læse om kuren og den bedste side jeg har kunne finde er: slankedoktor.dk

Tænkte på om i kendte en anden side der beskriver kurens forløb lidt mere detaljeret og evt med forslag til opskrifter? :)

11 år14. marts 2013 kl. 13:32

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });