#62 af bruger slettet
ny 70ér gruppe
Du læser en tråd i debat > vægttabbruger slettet
re: Start !
hej miloutheut
jeg har noteret din start vægt og dit første mål i min lille bog herhjemme, så det kommer på når jeg opdatere vægten i næste uge
knuzzz sanne
jeg har noteret din start vægt og dit første mål i min lille bog herhjemme, så det kommer på når jeg opdatere vægten i næste uge
knuzzz sanne
12 år17. februar 2012 kl. 10:26
kk1001 (slettet)
Hej Sanne - min vægt er også meget ustabil, så hvem ved...!
Når denne mini-konkurrence er afsluttet kan vi jo gå med på Miloutheut's udfordring, som slutter den 16. marts. Jeg tror, at det er en fordel at have kortsigtede mål. Hvis man sætter sig for, at man f.eks. vil tabe sig 10 kilo inden juli måned, så tror jeg, at man nemt kan "falde lidt hen" og ubevidst tænker, at der sker ikke så meget ved, at jeg ”synder” – der er jo laaaanng tid til juli. Held og lykke til jer...Knus
Når denne mini-konkurrence er afsluttet kan vi jo gå med på Miloutheut's udfordring, som slutter den 16. marts. Jeg tror, at det er en fordel at have kortsigtede mål. Hvis man sætter sig for, at man f.eks. vil tabe sig 10 kilo inden juli måned, så tror jeg, at man nemt kan "falde lidt hen" og ubevidst tænker, at der sker ikke så meget ved, at jeg ”synder” – der er jo laaaanng tid til juli. Held og lykke til jer...Knus
12 år17. februar 2012 kl. 11:57
bruger slettet
hej kk1001
den er jeg med på, det går ikke så godt med de langsigtet mål som du skriver, ja, så er der jo bare længe til,så små mål det lyder godt, vi skrives ved
knuzzz sanne
den er jeg med på, det går ikke så godt med de langsigtet mål som du skriver, ja, så er der jo bare længe til,så små mål det lyder godt, vi skrives ved
knuzzz sanne
12 år19. februar 2012 kl. 12:17
anne51
tilbagefald
Hej ladysus! Min vægt manglede i torsdags på grund af vinterferien, men nu er jeg tilbage igen med en lidt højere vægt. Det var svært at stå imod tilbud om pizza og chokoladekage. Så det er hårdt arbejde de næste par dage. Forhåbentlig ser det så ikke så slemt ud på torsdag. Anne
12 år20. februar 2012 kl. 07:29
miloutheut
fastelavnsboller
Mmmmm - hvor de smagte godt i weekenden. Og de får helt sikkert skylden skylden på torsdag!
:)M
:)M
12 år20. februar 2012 kl. 17:22
anne51
Yes! 69,8 i morges efter tre dages cykling til arbejde, lidt hula hop ring og en gang linedance. Nu er det om at holde fast næste uge. Held og lykke til alle. Anne
12 år23. februar 2012 kl. 06:47
bruger slettet
hej
øv øv jeg tror at du har vundet kk1001, så tillykke, min vægt er lidt dum fortiden, her til morgen prøvede jeg for sjov at veje mig 5 forskellige steder, altså bare lige ved at flytte vægten 10cm - 20 cm, og tænk jeg fik 5 forskellige resultater, altså... hvad skal man så regne med, ja, jeg skriver altså den laveste vægt ind her og det er 72,2, og det er godt nok en stining på 0,2kg øv øv altså det er jo bare den forkerte vej, nå men jeg håber at det snart vender, ja det skal det gøre,
knuzzz sanne
øv øv jeg tror at du har vundet kk1001, så tillykke, min vægt er lidt dum fortiden, her til morgen prøvede jeg for sjov at veje mig 5 forskellige steder, altså bare lige ved at flytte vægten 10cm - 20 cm, og tænk jeg fik 5 forskellige resultater, altså... hvad skal man så regne med, ja, jeg skriver altså den laveste vægt ind her og det er 72,2, og det er godt nok en stining på 0,2kg øv øv altså det er jo bare den forkerte vej, nå men jeg håber at det snart vender, ja det skal det gøre,
knuzzz sanne
12 år23. februar 2012 kl. 09:40
kk1001 (slettet)
Min vægt idag er 71,6 - så målet om at nå 1,5 kg til idag, nåede jeg ikke. Men, men men... jeg er godt tilfreds med -900 g, for jeg nærmer mig mit mål om at komme under de magiske 70 kg. Held og lykke til jer i gruppen...knus.
12 år23. februar 2012 kl. 09:47
kk1001 (slettet)
Sådan en vægt har jeg også - den anden dag sprang den fra 74 kg til 72,5 kg... og så er det jeg også begynder at flytte rundt med vægten og stige på og af, på og af, for jeg kunne da mærke på mit tøj, at jeg ikke havde taget på. Det er lidt frustrende og mærkeligt hvorfor nogle vægte opfører sig sådan. Men Ladysus, nu har vi ikke set alles resultater endnu, så vent med at sige tillykke. Men jeg håber, at du får motivationen til en ny "udfordring" (?)
12 år23. februar 2012 kl. 10:00
held og lykke og god kamp
knuzzz sanne