Hej kk1001
Selvfølgelig:-)
LCHF står jo for low carb high fat og er en variation af stenalder kosten.
De basale regler er, at ens daglige energiforhold består af 70% fedt, 20-25% protein og 5-10% kulhydrater og man spiser kun overjordiske grøntsager samt ingen frugt. Samtlige light produkter er ligeledes banlyst.
Det lyder super mærkeligt, men jeg taber mig virkelig af det, og mine indtastninger på madital viser, at jeg stort set får dækket alle vitaminer og mineraler. Desuden er der mange gode sidegevinster ved det så som stabilt blodsukker, stærke negle, godt humør og bedre udholdenhed.
Her er et par sider som jeg selv startede med:-)
kostmedmere.dk
dietdoctor.com
lchfdanmark.dk
Håber det kan hjælpe, ellers skriver du bare:)
#12 af prettyputte (slettet)
dejligt at i vil være med, og i dag er det jo torsdag og første vejedag, desværre er det ikke gået efter planen for mig, da jeg havde fødselsdag her i tirsdags, og hyggede lidt om aften, så her til morgen siger min vægt 71,9, så det er ok det er kun +400g , de håber jeg kommer af inden næste torsdag,
jeg skal se om jeg ikke lige kan nå, at opdatere vores vægt i morgen, (skal holde fødselsdag på lørdag så jeg skal ha´handlet i morgen) men jeg regner med at gøre det sådan, at i har hele torsdagen til at få skrevet vægten ind og så opdaterer jeg det hele samlet om fredagen,
held og lykke med vægttabet
knuzzz ladysus