#2 af prettyputte (slettet)
ny 70ér gruppe
Du læser en tråd i debat > vægttabprettyputte (slettet)
re: ny 70ér gruppe
Hej ladypus!
Jeg vil gerne tilmelde med:-)
Igår vejede jeg 75,6 kg og skal ned på 60kg til d. 1 maj 2012 så jeg skal smide godt 15 kg endnu:-)
Jeg dyrker motion 3-5 timer ugentligt og spiser efter LCHF principperne. Jeg kunne helt klart godt bruge lidt støtte/sparring fra andre i samme situation!
Mvh
Jeg vil gerne tilmelde med:-)
Igår vejede jeg 75,6 kg og skal ned på 60kg til d. 1 maj 2012 så jeg skal smide godt 15 kg endnu:-)
Jeg dyrker motion 3-5 timer ugentligt og spiser efter LCHF principperne. Jeg kunne helt klart godt bruge lidt støtte/sparring fra andre i samme situation!
Mvh
12 år2. januar 2012 kl. 15:11
Lexus (slettet)
Hej
Jeg er også på vej nedad. Jeg ved ikke, hvad mit endelige mål er, men jeg vejer 71,6 kilo.
Jeg er også på vej nedad. Jeg ved ikke, hvad mit endelige mål er, men jeg vejer 71,6 kilo.
12 år2. januar 2012 kl. 18:49
kk1001 (slettet)
Godt Nytår - ja, der har jo som forventet sat sig lidt julesul på sidebenene siden sidst. Jeg vejer idag 73,6 - mit primære mål er i første omgang at komme under 70 kg.
12 år3. januar 2012 kl. 11:06
Miss mor (slettet)
Hej.
Jeg vil også meget gerne være med i gruppen. Jeg vejer 78 her til morgen. Jeg vejer bare min mad og spiser ud fra det. Jeg prøver så meget som muligt at få dyrkede lidt motion men tiden er knap med 4 børn og en mand så ikke hjælper så meget. Mit mål er 68 kg på 3 måneder
Jeg vil også meget gerne være med i gruppen. Jeg vejer 78 her til morgen. Jeg vejer bare min mad og spiser ud fra det. Jeg prøver så meget som muligt at få dyrkede lidt motion men tiden er knap med 4 børn og en mand så ikke hjælper så meget. Mit mål er 68 kg på 3 måneder
12 år3. januar 2012 kl. 13:44
kk1001 (slettet)
Hej Prettyputte. Kan du fortælle, hvad din kost består af? Måske henvise til en hjemmeside e.a. med opskrifter efter LCHF principperne.
12 år3. januar 2012 kl. 17:08
Jettemh (slettet)
Godt nytår -
Jeg vil også gerne være med.
Nu vejer jeg 78 kg. Skal helst ned i 60'erne.
Dejligt at følges med nogen :-)
Jeg vil også gerne være med.
Nu vejer jeg 78 kg. Skal helst ned i 60'erne.
Dejligt at følges med nogen :-)
12 år3. januar 2012 kl. 17:25
anne51
Hej ladysus! Den er jeg med på. Startvægten i morges 71,6 efter juleferie. Helst 68 inden alt for længe. Held og lykke til os.
12 år3. januar 2012 kl. 17:45
bruger slettet
Godt nytår
Jeg vil også være med :o)
Har ligget, vægt mæssigt, stille i rigtig lang tid. Vægten sagde 71,1 her til morgen og ønsket er at ramme de 68.
Jeg vil også være med :o)
Har ligget, vægt mæssigt, stille i rigtig lang tid. Vægten sagde 71,1 her til morgen og ønsket er at ramme de 68.
12 år3. januar 2012 kl. 18:25
Louiselana (slettet)
Jeg vil også være med :) Jeg er igang med et vægttabsforløb hos en diætist på sygehuset, fordi min lever ikke har det så godt.
Jeg spiser efter et kostprogram jeg har fået af hende og indtil videre går det okay. Jeg er fra den 20 nov. hvor jeg vejede 83,8 kg. gået ned til 79.0. Så jeg synes selv det er godt gået at have tabt sig i december.
Jeg skal til vejning på fredag og der skal jeg have tabt mig 300 g mere, så jeg trækker maven ind og lukker munden, så håber jeg at det går :)
Puuuha det har været svært at tage sig sammen i december, men nu er jeg klar til kamp imod kiloerne. Håber på støtte og opbakning herinde, så kan vi alle følges ad derned af.
Held og lykke til jer :)
Louise
Jeg spiser efter et kostprogram jeg har fået af hende og indtil videre går det okay. Jeg er fra den 20 nov. hvor jeg vejede 83,8 kg. gået ned til 79.0. Så jeg synes selv det er godt gået at have tabt sig i december.
Jeg skal til vejning på fredag og der skal jeg have tabt mig 300 g mere, så jeg trækker maven ind og lukker munden, så håber jeg at det går :)
Puuuha det har været svært at tage sig sammen i december, men nu er jeg klar til kamp imod kiloerne. Håber på støtte og opbakning herinde, så kan vi alle følges ad derned af.
Held og lykke til jer :)
Louise
12 år3. januar 2012 kl. 21:16
min start vægt er 71,5 og jeg vil ned på 67 kg
vejedag torsdag
knuzzz ladysus