ny 70ér gruppe
Du læser en tråd i debat > vægttabbruger slettet
opdatering af vægten
ja så er ugens opdatering her, håber da ikke anne51 helt er væk, for så er vi jo kun os tre tilbage, men jeg håber da at i vil forsætte selv om vi kun er tre tilbage, hvis ikke anne51 kommer igen, ja man ved jo aldrig, smiler
men her er ugens opdatering
ladysus start: 71,5, den 15/3: 70,9- den 22/3: 71,3-
mål 68
kk1001 start: 73,6, den 15/3: 71,1- den 22/3: 70,4-
mål 70
miloutheut start: 79,6, den 15/3: 78,1- den 22/3: 77,9
mål: 77,6
hold da helt op i to, i er jo lige ved at være i mål et stort tillykke med det, så må jeg vist virkelig tage mig sammen kan jeg godt se, hvis jeg nogel siden skal nå mit mål, men det skal jeg altså, håber jeg får et bedre resultat i næste uge,
kan i nu ha´en rigtig dejlig forårsuge
knuzzz sanne
men her er ugens opdatering
ladysus start: 71,5, den 15/3: 70,9- den 22/3: 71,3-
mål 68
kk1001 start: 73,6, den 15/3: 71,1- den 22/3: 70,4-
mål 70
miloutheut start: 79,6, den 15/3: 78,1- den 22/3: 77,9
mål: 77,6
hold da helt op i to, i er jo lige ved at være i mål et stort tillykke med det, så må jeg vist virkelig tage mig sammen kan jeg godt se, hvis jeg nogel siden skal nå mit mål, men det skal jeg altså, håber jeg får et bedre resultat i næste uge,
kan i nu ha´en rigtig dejlig forårsuge
knuzzz sanne
12 år23. marts 2012 kl. 09:20
miloutheut
re: opdatering af vægten
Hej I andre, pøj pøj med at klare skærene her hen over weekenden. Jeg ved ikke med jer, men de er klart min store udfordring lige nu. kk1001 - du har godt nok fart på! Ladysus, krydser fingrer for at er din krop færdig med at suge til sig og restituere efter du har været nede!
God weekend
M
God weekend
M
12 år23. marts 2012 kl. 23:32
kk1001 (slettet)
miloutheut - ja, det går forhåbentlig fremad i næste uge også. Det har jo godt nok gået lidt op og ned med vægten, men jeg håber sådan, at jeg nu kan styre mig selv og endelig komme tilbage i 60'erne igen.
Rygestop kan godt give lidt ekstra kilo på sidebenene, som ikke er så lette at komme af med igen, men jeg kæmper videre.
Selv om jeg tog nogle kilo på da stoppede med at ryge, er jeg superglad for at være sluppet af med den last - det er snart 7 år siden, så jeg kan vist godt kalde mig en glad eks-ryger.
God weekend til dig også...:-)
Rygestop kan godt give lidt ekstra kilo på sidebenene, som ikke er så lette at komme af med igen, men jeg kæmper videre.
Selv om jeg tog nogle kilo på da stoppede med at ryge, er jeg superglad for at være sluppet af med den last - det er snart 7 år siden, så jeg kan vist godt kalde mig en glad eks-ryger.
God weekend til dig også...:-)
12 år24. marts 2012 kl. 13:21
anne51
Nej, jeg er absolut ikke væk. Jeg nåede blot ikke at melde ind i torsdags. Der var nu heller ikke noget at prale af. Efter to middage i byen i træk var vægten nærmest oppe på udgangspunktet igen. Det skal være løgn! Fra i dag er jeg tilbage på sporet igen. Forhåbentlig ser det bedre ud på torsdag. Knus Anne
12 år25. marts 2012 kl. 19:20
bruger slettet
til anne51
hej anne51
hvor er det dejligt at du ikke er helt væk, ja den vægt driller også mig rigtig meget for tiden, jeg kan ligesom ikke blive på det spor, men der er jo ikke nogle let vej her, så jeg må mok også stramme lidt op, og tage mig meget sammen, så jeg håber også på et bedre resultat på torsdag
knuzzz sanne
hvor er det dejligt at du ikke er helt væk, ja den vægt driller også mig rigtig meget for tiden, jeg kan ligesom ikke blive på det spor, men der er jo ikke nogle let vej her, så jeg må mok også stramme lidt op, og tage mig meget sammen, så jeg håber også på et bedre resultat på torsdag
knuzzz sanne
12 år26. marts 2012 kl. 09:37
miloutheut
29 marts - vejedag
Øv - 78,7kg
Så er jeg ikke bare gået i stå, men også gået tilbage.
Suk.
Så er jeg ikke bare gået i stå, men også gået tilbage.
Suk.
12 år29. marts 2012 kl. 07:02
kk1001 (slettet)
29 marts - vejedag
Det helt fantastisk er sket.
Da jeg indtastede min nye vægt på 70 kg stod der:
”TILLYKKE!!... Du er for sej!”
Du har nu efter 86 dage nået dit mål på 70,0 kg. Du kan nu vælge at sætte dig et nyt mål - vil du holde vægten? eller vil du opnå et nyt vægttab? Du bestemmer...
Endnu engang ”STORT TILLYKKE!”
Det var godt nok en skøn fornemmelse - har faktisk ikke lyst til at skrive et nyt mål ind endnu - så forsvinder den super glade smiley sikkert. Men et nyt mål vil jo være at komme under de magiske 70 kilo.
Håber det bedste for jer andre også… knus
Da jeg indtastede min nye vægt på 70 kg stod der:
”TILLYKKE!!... Du er for sej!”
Du har nu efter 86 dage nået dit mål på 70,0 kg. Du kan nu vælge at sætte dig et nyt mål - vil du holde vægten? eller vil du opnå et nyt vægttab? Du bestemmer...
Endnu engang ”STORT TILLYKKE!”
Det var godt nok en skøn fornemmelse - har faktisk ikke lyst til at skrive et nyt mål ind endnu - så forsvinder den super glade smiley sikkert. Men et nyt mål vil jo være at komme under de magiske 70 kilo.
Håber det bedste for jer andre også… knus
12 år29. marts 2012 kl. 09:24
bruger slettet
29 marts - vejedag
hej
ja jeg må desværre lige som miloutheui, skrive en rigtig dum vægt ind, her til morgen sagde min vægt 71,7, ja, jeg ved ikke rigtig hvorfor den skal gå den vej nu, håber da snart at det vender, men jeg tror desværre ikke der sket så meget før efter påske, men ok det varere da en uge før det er påske så måske er der en lille chance, for at den viser lidt mindre skærtorsdag,
knuzzz
ja jeg må desværre lige som miloutheui, skrive en rigtig dum vægt ind, her til morgen sagde min vægt 71,7, ja, jeg ved ikke rigtig hvorfor den skal gå den vej nu, håber da snart at det vender, men jeg tror desværre ikke der sket så meget før efter påske, men ok det varere da en uge før det er påske så måske er der en lille chance, for at den viser lidt mindre skærtorsdag,
knuzzz
12 år29. marts 2012 kl. 10:30
miloutheut
re: 29 marts - vejedag
kk1001,
tillykke! Hvor er det godt gået - Du ER for sej! Også en stor smiley herfra :-D Ladysus, nu er det snart vores tur!
God påske til jer, jeg tjekker først ind igen når helligdagene overstået.
:)M
tillykke! Hvor er det godt gået - Du ER for sej! Også en stor smiley herfra :-D Ladysus, nu er det snart vores tur!
God påske til jer, jeg tjekker først ind igen når helligdagene overstået.
:)M
12 år29. marts 2012 kl. 23:39
ja min vægt er ikke så god her til morgen den sagde nemlig 71,3, så det var lige + 400g øv øv, men jeg var jo egentlig lidt forberedt på at den ville stige lidt, for det jeg tabte for to uger siden skyldes, at jeg var syg, og det holder ikke ret tit, men jeg må jo bare klø på igen, og se at få den til at gå den rigtige vej nemlig nedaf, smiler
knuzzz sanne