ny 70ér gruppe

Du læser en tråd i debat > vægttab

re: ny 70ér gruppe
hej kk,1001, ja jeg ved det ikke rigtig, hvadjeg skal gøre, jeg har prøvet det med en belønning, men det kunne da være at jeg skal prøve igen, men vi kan også lave en lille konkurence, og se hvem af os der taber mest til næste uge, hvis i vil være med til det, så hvis i skriver her så kan vi jo gøre det i ugen efter, altså i uge 8,

men her er ugens opdatering

ladysus: start:= 71,5 - (2/2)= 71,6 - (9/2)= 72 - mål= 68

anne51: start:= 71,6 - (2/2)= 69,8 - (9/2)= 70,6 - mål=68

kk1001: start:= 73,6 - (2/2)= 73,5 - (9/2)= 72,5 - mål: 70

ja, vi er jo ikke så mange mere, vi må se om der ikke er flere der melder ind i næste uge, ved ikke om anna47 har opgiver helt, vi må jo bare vente og se om vi hører noget,

ha´en rigtig god uge,
knuzzz sanne
12 år10. februar 2012 kl. 18:52
Hej igen - ja, det er lidt svært at vædde om noget i dette åbne forum. Men jeg vil gerne være med til en rask konkurrence - præmie, må vist være æren....:-) Mit personlige mål frem til vejningen torsdag den 23. februar at veje 71 kg - det er 1,5 kg på næsten to uger og burde være til at nå, hvis jeg holder fingrene fra det "forbudte". Som belønning vil jeg bestille tid til en dejlig og afslappende fodbehandling. Hvad er dine planer?
12 år11. februar 2012 kl. 09:44
Hej
Ok lyder godt, 1 1/2 kg, ja det må jeg da vist lige prøve om jeg også kan, men hvad min belønding skal være, hmhmm det må jeg da vist lige overveje, måske skulle jeg købe mig et eller andet skal nok lige skrive det når jeg har tænkt over det et par dage,
Knuzzzz sanne
12 år11. februar 2012 kl. 17:40
Hej Sanne! Jeg glæder mig til at læse, hvad du finder på. Måske kan det inspirere mig til en ny/anden belønning. Måske er der andre, som tager imod udfordringen…:-) Knus herfra også
12 år12. februar 2012 kl. 12:46
hej kk1001
ja, vi håbe at der kommer nogle flere, det kunne være rart,
men desværre er jeg vist ikke så opfindsom, og da pengene er små for tiden hos os, så tror jeg, at jeg vil gi mig selv lov til at slappe af hele fredagen, mens min mand er på arbejde, så 1 ja måske 2 gode film på flimmer kassen (han alligevel ikke gider at se) og så bare nyde dem og ikke tænke på noget andet,

knuzzz sanne

knuzzz sanne
12 år13. februar 2012 kl. 09:54
Hej igen - det lyder som en god idé. Ja, det er sparetider for de fleste. Måske forsøger jeg også, at få min mand til at give mig en dejlig fodbehandling med massage - han plejer at være rimelig billig med den slags...:-) Hvis jeg når mit mål, synes han da helt sikkert også, at jeg har fortjent det.
12 år13. februar 2012 kl. 14:30
Hej ny 70'er gruppe,

jeg vil gerne være med.
Jeg var på vægten for første gang i laaang tid i går og gyys - jeg vejer 79 kg! Jeg vidste godt det ar galt men ikke SÅ galt. Jeg er 35 år og 162 høj. For 1 måned siden begyndte jeg at gå til toget og derfra til arbejde...de fleste dage, med det formål at komme i bedre form og tabe mig. Tøjet sidder lidt bedre allerede og jeg er ikke nær så forpustet op ad bakkerne. MEN -
I går slog jeg op med kæresten (ja ja - dagen før Valentins og alt det der er ikke god stil, men det skulle bare være nu) og jeg MÅ bare ikke falde i trøstespiserfælden. Det vil hjælpe mig rigtig meget at skrive med jer og logge min vægt ind en gang om ugen.
:)M
12 år14. februar 2012 kl. 11:44
hej milouteut
(håber det er stavet rigtig ellers må du rette mig)
du skal da være meget velkommen her i vores lille gruppe, vi har vejedag torsdag og så opdatere jeg om fredagen, lige nu køre vi en lille konkurence, for at se om vi kan tabe 1 1/2 kg til næste torsdag, hvis du også vil være med på den, ss,

så velkommen til knuzzz sanne
12 år15. februar 2012 kl. 13:22
Nu er det jo først den 23. februar, at spændingen udløses - så jeg vil holde midtvejsstatus for mig selv.... :0) Også velkommen herfra til dig Miloutheut, håber du er med på den lille udfordring. Jeg kan mærke, at det motiverer mig, til at give den en ekstra skalle.
Held og lykke - håber selvfølgelig at jeg render af med sejren... ha ha.
12 år16. februar 2012 kl. 10:06
Start !
Tak for velkomsten :)
Jeg er helt klart med på en lille konkurrence. I oversigtene har I andre en startvægt og en mål vægt. Jeg har været ude at købe en vægt, og på den vejer jeg - på denne første torsdag morgen - 79,6 kg. Lad os sige at det er min startvægt. Og så var der en målvægt .... jeg har ikke prøvet at det her før, så jeg ved ikke helt hvad jeg skal forvente. Lad os sige at første mål er 77,6 kg til 16 marts. Det passer ca med det vægttab siden her siger jeg har hver dag når jeg går til og fra toget. Det er et lidt ydmygt, men realistisk, mål at starte med.
:)M
12 år16. februar 2012 kl. 11:27

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });