ny 70ér gruppe

Du læser en tråd i debat > vægttab

re: vejedag den 5april
hej kk1001
jeg har ikke fået lagt nogle plan endnu, har ikke været helt på toppen her efter påske, jeg har det bedst når jeg ligger på sofaen, ellers snorre det hele lidt rundt, og jeg har lidt hovedpine, men i dag går det da lidt bedre, og i morgen skal jeg til kontrol på sygehuset, jeg har fået indsat en kunstig albue, og går til kontrol hver 2 år, så nu er det spændende hvad han siger til mig i morgen, det går nemlig ikke så godt med den,
men jeg skal nok her efter den næste weekend lægge en plan, og så komme igang igen, for jeg har vist også taget lidt på her i påsken, men vi har også været til 3 gange påskefrokost og gæster til kaffe og kage to gange, så, ja det kører bare deruda, og det skal jo stoppe, smiler,

knuzzz sanne
12 år11. april 2012 kl. 17:54
re: vejedag den 12 april
Hej igen med jer,

puha, alle de arrangementer ... min vægt er stabilt høj :( - i dag 78,4. Nu tror jeg næsten ikke på projektet længere. Øv.
12 år12. april 2012 kl. 05:41
Hej Sanne og jer andre. Min påske gik også op i arrangementer, og jeg har taget på igen. Vægt 69,6. Dog er der håb endnu. Næste deadline er en konfirmation i maj. Op med humøret alle. Der skulle komme lidt sol i dag. Jeg krydser fingre for albuen. Min egen iskias ter sig rigtig slemt, men kan først blive undersøgt i næste uge. Anne
12 år12. april 2012 kl. 07:20
Hejsa med jer...
Jeg vil gerne være med i jeres gruppe hvis jeg må. Jeg vejer havde et mål sidste sommer da jeg blev 30 at jeg skulle være på min idealvægt som er 69,5.. hmm sådan gik det ikke. Jeg nåede ned på 74 kg - startede på 80. Nu er vægten så røget helt op på 83 kg. Så det går den forkerte vej.. :-( Så jeg håber at det kan gå denne gang og det vil være rart at gøre det sammen med andre..
12 år12. april 2012 kl. 09:11
vejedag den 12 april
Min vægt viste 70,3 kg - dvs. +400 g.
Jeg havde håbet på et lille vægttab, men det har været påske med ekstra lækker mad osv. og jeg må indrømme, at jeg har haft lidt svært ved at komme ind på rette spor igen - så set i bagspejlet, så er en vægtstigning på 400 gram egentlig ikke så slemt.

Ladysus - jeg ønsker dig en god bedring og håber, at de kan hjælpe dig med din albue.

Knus KK1001
12 år12. april 2012 kl. 09:15
opdatering den 13 april
hej alle sammen
ja, min vægt er bestemt ikke for god for tiden den er desværre røget op på 72,9, og det går slet ikke, så nu må vi vist alle komme igang igen med det sunde, smiler så vi kan se frem til næste uge hvor vægten gerne skulle vise lidt mindre hos os alle,

ladysus: startvægt: 71,5 - den 5/4: 71,7- den 12/4: 72,9
mål: 68

anne51: startvægt 71,6- den 12/4: 69,6
mål:68

kk1001: startvægt: 73,6- den 5/4: 69,9- den 12/4: 70,3
mål: 70

miloutheul: startvægt: 79,6- den 29/3: 78,7- den 12/4: 78,4
mål: 77,6

louiselien: startvægt:83 - den 12/4: 83
mål 69,5

først velkommen til louiselien , da jeg startede for snart 1 år siden var min vægt oppe på 79, og jeg syntes det tager tid at komme nedaf, men jeg syntes ikke det gør så meget at det går lidt langsomt, selv om det næsten ikke er til at holde ud, så har man, tror jeg større chance for at det ikke kommer på igen, så det er bare om at holde ud, så god kamp til jer alle,

til kk1001
jeg er ved at være ovenpå igen, men desværre er der ikke noget at gøre ved min albue, men overlægen blev ikke så glad, for jeg kan slet ikke strække armen mere, men man lærer jo at leve med mange ting, så må jeg se om han vil gøre noget ved det næste gang jeg skal til kontrol om 2 år, håber bare ikke det bliver værre, for jeg har også mange smerter i den, men som jeg skriver så lærer man jo at leve med det,

og jo jeg er ved at finde ud af min næste delmål som må være at komme ned på 71 kg inden den 1 maj, og helst lidt under, det skulle jeg jo nok kunne gøre, smiler

ha´en rigtig god uge alle sammen
knuzzz sanne
12 år13. april 2012 kl. 15:13
re: ny 70ér gruppe
mange tak jeg vejer mig på torsdag så :)
12 år16. april 2012 kl. 10:12
re: ny 70ér gruppe
Godmorgen allesammen.
I dag sagde vægten 81,3 kg så det er et minus på 1,7. Hav en rigtig dejlig dag :-)
12 år19. april 2012 kl. 07:23
vejedag den 19 april
Hej alle
Så har jeg også lige været på vægten, den sagde 72,5 kg, så det er da heldigvis 400 g mindre end i sidste uge, så det kan være at jeg er heldig at det begynder at gå den rigtige vej igen, det ville være dejligt

Ha en rigtig god dag
Knuzzz sanne
12 år19. april 2012 kl. 09:22
re: vejedag den 19 april
Hej jeg snød lidt og var på vægten tirsdag, der havde jeg ikke været på vægten i 3 uger, Er helt oppe og ringe jeg har tabt 4 kg på 3 uger så jeg er gået fra 72,1 til 68 lige ud. har bevidst ingen vægt hjemme, men går en tur op på apoteket når jeg skal veje mig - Har holdt mig til de anbefalet kalorier og er kun faldet i med lidt is til min fødselsdag. Jeg er topmotiveret - da jeg skal ud og rejse med min mand om 5 uger, der bliver han 40 og han skal sku have en lækker kone :)
12 år19. april 2012 kl. 12:51

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });