ny 70ér gruppe

Du læser en tråd i debat > vægttab

opdatering af vejedag den 6. juli
Vægten idag (lidt forsinket opdatering) viser igen 69,5 kg - jeg er godt tilfreds...:-)
12 år6. juli 2012 kl. 08:57
re: opdatering af vejedag den 6. juli
hej
ja, jeg er også lidt forsinket på den, men min vægt stod i torsdags på 73,3 kg, såden er da gået lidt ned i denne uge,

her er ugens opdatering

ladysus: startvægt: 71,5 - vægt den 28/6: 74 - den 5/7: 73,3 - mål: 68

kk1001: startvægt: 73,6 - vægt den 28/6: 69,5 - den 6/7: 69,5 - mål: 68

anna47: startvægt: 73 - vægt den 28/6: 72 - den 5/6: 72 - mål 68

nå vi må se om der sker noget i næste uge,
rigtig god uge
knuzzz sanne
12 år7. juli 2012 kl. 16:42
vejedag den 12/7
hej
da der ikke er nogle der har indskrevet vægt i denne uge, vil jeg vente til næste uge med at skrive ind. så må jeg se om i vil være med mere eller vi skal lukke denne tråd, men det tager jeg stilling til i næste uge, men jeg håber da i er med endnu,

knuzzz sanne
12 år13. juli 2012 kl. 18:22
Vejedag den 19. juli
Jeg er ikke gået helt i ferie-mode endnu - jeg vejer mig stadig. Min vægt ligger meget stabil i øjeblikket - 69 kg (svinger ½ kilo) Det er jeg rigtig godt tilfreds med.
Men jeg vil gerne smide et kilo eller to mere efter ferien.
Hvordan går det med jer?
12 år19. juli 2012 kl. 09:06
re: Vejedag den 19. juli
hej kk1001
, ja vores ferie er slut på mandag, og min vægt siger 74,2, så det er da vist også på høje tid at hverdagen indfinder sig igen, så jeg kan smide de kilo, men jeg ved ikke om der er stemning for at vi forsætter denne gruppe, eller vi bare skal starte op igen midt i august, hvor de fleste er færdig med at holde ferie, men gi mig lige en tilbagemeling, så vil jeg blive så glad, smiler,

knuzzz sanne
12 år19. juli 2012 kl. 14:46
Hej Ladysus. Hvis du har mod på at fortsætte med opdateringen, så er jeg med.
Jeg har ikke holdt ferie endnu, så hvis jeg ikke får skrevet vægten ind, er det fordi, jeg ikke er i nærheden af en vægt og en computer.
Du skriver, at du gerne vil smide de sidste kilo - hvad har du planer om at gøre for det? (som du ikke allerede gør...:-)
12 år19. juli 2012 kl. 14:52
Hej Sanne. Er tilbage fra ferie i dag. Det er gået den gale vej, og jeg vil gerne på gruppen igen. Har slet ikke lyst til at veje mig. Venter i stedet til næste torsdag og forsøger at leve lidt mere fornuftigt indtil da. Anne
12 år20. juli 2012 kl. 07:13
hej
jo kk1001 jeg vil meget gerne forsætte, hvis der bare er nogle der vil være med, og det kan jeg jo se at du og anne51, ihvertifald vil, så kan vi bare lige ønske at der kommer et par stykker mere, men ellers forsætter vi tre jo bare, ss
håber du havde en god ferie anne51, ja her er hverdagen også begyndt i dag, jeg går herhjemme så her er godt nok stille i dag hvor manden er startet på arbejde igen,
minvægt her ikke haft så godt af at holde ferie, her til morgen sagde den 74,6, så nu skal den bare lige nedaf igen, så vi må nok lige til at tage os sammen, så den kanner den rigtige vej, og de genbrugs kilo vil vi altså ikke blive ved med at bruge, men det er godt nok lidt af en kamp, at få dem til at blive væk, men vi opgiver ikke vel????
nej de skal væk i år, og så forhåbentlig blive væk så vi ikke ser dem mere, ss
nå men vi må se om der sker noget til på torsdag, ja, det håber vi vist alle, ss

kan i nu ha en rigtig god dag
knuzzz sanne
12 år23. juli 2012 kl. 09:35
hej kk1001
jeg har godt nok ikke de helt store planer, bare prøve at spise sundt og undgå fedt og sukker, og så komme igang med at røre mig lidt mere. det er jeg godt nok ikke ret god til, jeg har altid planer om at gøre det, men lige pludselig er dagen gået uden jeg har fået gjort noget, øv det er lidt surt, men jeg må prøve at blive lidt bedre til det, men det er lidt svært når man går rundt alene hele dagen, og jeg har så meget andet jeg vil lave, jeg laver en masse kreative ting, ja nogle gange syntes jeg ikke dagene er lange nok, selv om min mand arbejder 12 timer´s vagter af gangen, men så arbejder han også kun 3-4 dage om ugen, men jeg skal igang, vi har et løbebånd stående og det er jo bare at komme igang med at bruge det hverdag, så jeg må vist bare lige oppe mig lidt,ss

knuzzz sanne
12 år23. juli 2012 kl. 09:41
Vejedag den 26. juli
hej
så starter vi en ny omgang, håber i er klar til det, jeg retter min startvægt til den vægt i dag, så er det ikke så depremerinde at se på, ss, jeg retter også lige mit mål så det bliver et delmål, så nu skal jeg ned på 70 kg før jeg retter det til mit endelige mål, ss
min vægt i dag stod på 74,4 så nu er det den jeg går ud fra og så kan det vist kun gå den rigtige vej,ss
så nu håber jeg også i er klar til at starte op igen, og måske kommer der også et par nye med, det ville være dejligt, hvis vi var et par stykker mere, ss

knuzzz sanne
12 år26. juli 2012 kl. 09:17

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });