ny 70ér gruppe

Du læser en tråd i debat > vægttab

vejedag den 30 august
hej
ja min vægt driller godt nok mega meget for tiden, men min mand er også hjemme så dagen er ikke som den plejer at være,ss min vægt sagde torsdag morgen 74,6 så derfor øv øv, men jeg må jo prøve om det ikke snart kan lykkes, jeg venter med at opdatere til her engang i weekenden, så kan det være at der er flere der har ført deres vægt ind, ss

god weekend
knuzzz sanne
12 år31. august 2012 kl. 11:19
opdatering af vejedag den 30 august
hej anne51
ja så blev det jo kun os to her i denne uge, men her er alligevel en lille opdatering:

ladysus: startvægt:74,4 - vægt den 23/8: 74,3 - den 30/8: 74,6 - mål 70 kg

anne51: startvægt: 71,8 - vægt den 23/8: 70,6 - den 30/8: 69,4 - mål:68

flot anne51 at du kom så hurtig ned igen, så må jeg bare håbe at det snart vender for mig, ss

knuzzz sanne
12 år2. september 2012 kl. 14:03
re: opdatering af vejedag den 30 august
Så varede det desværre ikke længe. Hvedebrød og bolcher i denne uge ødelagde det hele, så nu er vægten 70,2, igen over 70. De næste par dage tager jeg det roligt, så jeg kan få det under kontrol igen. Lykke til med dig også. Anne
12 år6. september 2012 kl. 07:15
re: opdatering af vejedag den 30 august
hej
desværre anne, så står min vægt på det samme som i sidste uge, men jeg har købt ude og hjemme i denne uge, og der kan man se dukan kuren, den er jeg lidt varm på at prøve, og selv min mand vil så være med, så nu skal vi lige have købt nogle af tingene, så jeg ved ikke om vi når det i denne uge, men det er helt sikker, vi skal prøve den, og så bliver det nok også nemmere når vi begge to er på den, smiler
jeg opdaterere vores vægt her inden weekenden, forhåbentlig, s eller bliver det bare i løbet af den,

knuzzz sanne
12 år6. september 2012 kl. 10:47
opdatering af vejedag den 6 september
hej anne
ja så blev det kun os to igen, håber da, at de andre kommer på i denne uge, det er trods alt lidt sjovere når man er flere, syntes du ikke det?
men her er vores lille opdatering:

ladysus: startvægt:74,4 - vægt den 30/8: 74,6 - den 6/9: 74,6 - mål 70 kg

anne51: startvægt: 71,8 - vægt den 30/8: 69,4 - den 6/9: 69,4 - mål:68

det ser ud som om du holder vægten nu, super flot,
ja, det går ikke så godt for mig, men her i går, søndag startede min mand og jeg på dukan-kurer, så nu håber jeg der sker noget, og gerne lidt hurtig, smiler
kender du noget til denne kur?

ha en rigtig god uge knuzzz sanne

ha
12 år10. september 2012 kl. 11:00
vejedag den 13 september
hej anne
og hvem der ellers kommer på i denne uge

nu ser min vægt ud til at komme lidt igang igen, jeg startet på dukan-kuren i søndags, og har allerede tabt 1,1 kg, min mand har tabt 1,5 kg, så man må sige at den virker,
så i dag står min vægt på 73,5, bare dejligt

knuzzz sanne
12 år13. september 2012 kl. 10:04
re: vejedag den 13 september
Godaften.
Jeg er tilbage på 72 kg og det er bare noget skidt.
Det ville være så dejligt hvis alt uro i mit liv (og der er en del) ville holde op så jeg kunne nå at tænke mens jeg spiser og ikke bare snuppe noget på vej til næste "ildebrand".
Der er gode dage...der er lyspunkter...jeg har været til 2 gange zumba i denne uge...og jeg huskede madpakken fire ud af fem arbejdsdage.
Mon ikke det er på tide at jeg bare skal glæde mig over alle de gange noget lykkes og totalt glemme alle de dage der er fiaskoer.
Jeg er sikker, på I kender det, man punker sig selv om og om igen og glemmer at rose...der skal tre gange ros til for at ophæve en negativ bemærkning.
Så...jeg er ærgerlig over at være oppe i vægt igen....men jeg er stolt over at jeg har nået zumba, bollebagning, rengøring, arbejde, blomster på kirkegården, daglige samtaler med min stakkels far, flytte-hjælp til den ældste...og...og.og,
Jeg vender tilbage torsdag...håber jeg.
Anna
12 år15. september 2012 kl. 21:53
Hej Sanne, til lykke med de 1,1. Fik ikke skrevet i torsdags. Det var næsten også for godt, 69,0. I dag er vægten på 69,8, mere realistisk, men ikke dårligt efter en weekend med hvedebrød. Jeg forsøger at være mere målrettet i denne uge.
12 år17. september 2012 kl. 07:24
opdatering af vejedag den 13 september
hej anna & anne
ja, jeg er også lidt sen til at få ugens opdatering, men godt for det, for så nåede du anne, også med i denne uge, jeg glæder mig til at se hvad vægten står på, på torsdag, for min kur går rigtig godt, men det venter vi med indtil da, her er så denne uges opdatering:

ladysus: startvægt:74,4 - vægt den 6/9: 74,6 - den 13/9: 73,5 - mål 70 kg

anne51: startvægt: 71,8 - vægt den 6/9: 69,4 - den 13/9: 69,8 - mål:68

anna47: startvægt: 73 - vægt den 23/8: 72 - den 13/9: 72 - mål: 68

vi ser hvad der er sket på torsdag, god kamp
knuzzzz sanne

12 år17. september 2012 kl. 10:01
hej anna
dejligt at du er tilbage igen, jeg var lige ved at tro at der kun var anne og mig tilbage, ja, indimellem glemmer man ja alt, men dejligt at du er tilbage, håber at det går bedre på torsdag, smiler

knuzzz sanne
12 år17. september 2012 kl. 10:04

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });