Vejetråd 70kg - til marts
Du læser en tråd i debat > vægttabsommer75
re: Vejetråd 70kg - til marts
WOW piger jeg må lige prale!!!!!!!!!! 72,8 kg. Det er hulme mange år siden jeg har været dernede.
Ifølge madital BMI er jeg normalvægtig om kun 500 g så juhu hvis det lykkes denne gang :-) (ja ja det lykkes skal jeg sige)
Jeg vil ikke sige jeg har levet fanatisk men jeg er meget obs på kulhydrater for jeg tager på hvis jeg får for mange af dem har jeg opdaget.
Kartofler spiser jeg stort set aldrig - kan spise en pommes eller skivekartoffel ind imellem men sjældent - istedet aldi´s grønsager (syntes de er de bedste når man ikke gider lave dem selv)
Ris og pasta er meget begrænset. Kan tage en stegt nudler ind imellem men kan se det på vægten med det samme.
Så here we go op på hesten alle sammen og kom med jeres vægttab I kan nemlig godt :-)
Ifølge madital BMI er jeg normalvægtig om kun 500 g så juhu hvis det lykkes denne gang :-) (ja ja det lykkes skal jeg sige)
Jeg vil ikke sige jeg har levet fanatisk men jeg er meget obs på kulhydrater for jeg tager på hvis jeg får for mange af dem har jeg opdaget.
Kartofler spiser jeg stort set aldrig - kan spise en pommes eller skivekartoffel ind imellem men sjældent - istedet aldi´s grønsager (syntes de er de bedste når man ikke gider lave dem selv)
Ris og pasta er meget begrænset. Kan tage en stegt nudler ind imellem men kan se det på vægten med det samme.
Så here we go op på hesten alle sammen og kom med jeres vægttab I kan nemlig godt :-)
12 år1. marts 2012 kl. 08:00
Christinej91 (slettet)
Tillykke Sommer75 godt klaret.. :)
min vægt er gået et halvt kilo op siden igår.. og jeg har været syg og har ikke rigtig spist noget, så ved ikke hvordan det er sket. så vægten stod på 74 kg :( men jeg må gå en lang tur idag også håber jeg på i morgen at jeg kan skrive der er sket et vægttab..
min vægt er gået et halvt kilo op siden igår.. og jeg har været syg og har ikke rigtig spist noget, så ved ikke hvordan det er sket. så vægten stod på 74 kg :( men jeg må gå en lang tur idag også håber jeg på i morgen at jeg kan skrive der er sket et vægttab..
12 år1. marts 2012 kl. 08:19
jordbaer2010 (slettet)
Juhuu, min vægt stod på 76,9 til morgen, det betyder at jeg har tabt mig 300 g siden sidste vejning som var i mandags.. Det må da betyde at jeg gør noget rigtigt! :) Og tillykke sommer75 det er godt klaret :) God torsdag til jer alle :)
12 år1. marts 2012 kl. 11:26
biologi c
Hej sommer
du er snart normalvægtig- tillykke.
prøv at vælge en maxvægt,
og vej dig hver uge.
tillykke du er vægtvedligeholder.
du er snart normalvægtig- tillykke.
prøv at vælge en maxvægt,
og vej dig hver uge.
tillykke du er vægtvedligeholder.
12 år1. marts 2012 kl. 13:42
sommer75
Jeg vejer mig hver dag for at holde styr på vægten. Gør jeg det ikke løber den fra mig.
Min nye maxvægt er 73,5
Min nye maxvægt er 73,5
12 år1. marts 2012 kl. 15:35
Christinej91 (slettet)
wuhuue.. her til morgen sagde vægten 73,4.. hvilket betyder jeg har tabt 600 gram.. Wiii :)
så begynder det at gå den rigtige vej :)
så begynder det at gå den rigtige vej :)
12 år2. marts 2012 kl. 08:12
sommer75
Sådan Christinej91 hold fast i det du gør rigtigt så er vi der snart :-)
12 år2. marts 2012 kl. 15:17
sommer75
ÅH NEJ
74,2 kg.
Var hos nogle venner lørdag og spiste frokost og aftensmad med dem. De serverede kartofler både frokost og aften så jeg er godt oppustet. Men det ses også på vægten med det samme så håber jeg snart får de møgkartofler ud af kroppen igen.
Skal jeg nå mit mål med 70 kg 1.10.12 skal jeg idag ligge på 74 kg så det stresser mig og gør mig ked af det at den siger 74,2 til morgen.
Håber I andre har været mere standhastige i weekenden
74,2 kg.
Var hos nogle venner lørdag og spiste frokost og aftensmad med dem. De serverede kartofler både frokost og aften så jeg er godt oppustet. Men det ses også på vægten med det samme så håber jeg snart får de møgkartofler ud af kroppen igen.
Skal jeg nå mit mål med 70 kg 1.10.12 skal jeg idag ligge på 74 kg så det stresser mig og gør mig ked af det at den siger 74,2 til morgen.
Håber I andre har været mere standhastige i weekenden
12 år5. marts 2012 kl. 09:52
jordbaer2010 (slettet)
Puha, min weekend var fuld af lækker mad (også ret fed mad), så jeg spiste lidt af det hele, det resulterede i at min vægt ikke har flyttet sig, den er stadig 76,9 kg.. Øv Sommer75, det er surt, men du må op igen (også selvom det er svært!) Gå en tur ud i det skønne vejr og nyd at foråret er på vej, det kan være det hjælper lidt på det hele?
12 år6. marts 2012 kl. 11:02
rigtig flot sommer75 :)
Jeg vejede mig idag, godt nok var det ved middagstid.. men vægten sagde 73,5 hvilket betyder jeg har taget 0,5 kg på