#91 af Christinej91 (slettet)
Vejetråd 70kg - til marts
Du læser en tråd i debat > vægttabChristinej91 (slettet)
re: Vejetråd 70kg - til marts
jeg håber på at komme igennem weekenden uden for meget ekstra på siderne og vil helst ikke frygte weekenderne..
12 år10. marts 2012 kl. 08:13
sommer75
Avs 74,7 igår og jeg havde ikke skejet ud i weekenden men havde enorm meget vand i kroppen kunne jeg mærke på mine ringe.
Idag 73,9 ;-) så jeg er præcis på mållinien for at nå endelig mål på 70 kg den 1.10.12 så jeg er stadig optimist. Kæmper for at nå et BMI på 25 mangler 0,6 så er jeg der juhuu.
Hvor er alle jer piger der ville være med på tråden her.
Hvis det er fordi jeres vægt er steget så kom ind i kampen. Det sker for os alle ( navnligt mig ) men det bliver ikke nemmere af ikke at se det i øjnene.
Christinej91 hvordan gik kagespiseriet i weekenden?
Idag 73,9 ;-) så jeg er præcis på mållinien for at nå endelig mål på 70 kg den 1.10.12 så jeg er stadig optimist. Kæmper for at nå et BMI på 25 mangler 0,6 så er jeg der juhuu.
Hvor er alle jer piger der ville være med på tråden her.
Hvis det er fordi jeres vægt er steget så kom ind i kampen. Det sker for os alle ( navnligt mig ) men det bliver ikke nemmere af ikke at se det i øjnene.
Christinej91 hvordan gik kagespiseriet i weekenden?
12 år13. marts 2012 kl. 09:07
Christinej91 (slettet)
Jeg gjorde som du sagde med 1-2 bider af hver kage.. men søndag sagde vægten 73,6.. så jeg tog i svømmehal og her fra morgenen af sagde vægten 73,4..
Så den er gået lidt op men jeg må kæmpe, så jeg kan få den ned igen..
Så den er gået lidt op men jeg må kæmpe, så jeg kan få den ned igen..
12 år13. marts 2012 kl. 10:03
jordbaer2010 (slettet)
Jeg vejede mig til morgen, og nu sagde vægten 76,7, hvilket vil sige jeg har tabt mig 200 gram på en uge, ikke meget, men man må værdsætte de små sejre :) Så jeg er stadig med i tråden ;)
12 år13. marts 2012 kl. 10:35
sommer75
jordbear - dejligt og ja fokus på vægten trods alt er gået ned. Det er bedre det går langsomt og sikkert end hurtigt og du tager det hele på.
Christinej91 - det er da ok når du kun har smagt 1-2 bidder. Du er mega sej at du kunne holde dig på 1-2 bidder. Det kunne jeg nok ikke ;-)
Christinej91 - det er da ok når du kun har smagt 1-2 bidder. Du er mega sej at du kunne holde dig på 1-2 bidder. Det kunne jeg nok ikke ;-)
12 år13. marts 2012 kl. 15:45
Christinej91 (slettet)
det var også rigtig svært.. men klarede det.. selvom jeg virkelig gerne ville havde haft mere..
12 år13. marts 2012 kl. 20:23
Christinej91 (slettet)
det er flot jordbaer:) det er godt du er positiv..
12 år13. marts 2012 kl. 20:25
juliedea
Hej
Findes jeres tråd stadig? Har læst det meste herinde og syntes det er motiverende, at holde øje og støtte hinanden.
Så vidt jeg kan se er det et stykke tid siden nogen har skrevet herinde, håber I kommer på banen igen :)
Jeg er den der vejer mest, kan jeg se :( jeg har kæmpet med vægten de sidste 13 år efter fødslen af mit første barn..
Jeg vejer i dag 78 kilo og mit mål er 65 kilo.. Jeg har ikke som jer andre sat nogen del mål men det er måske en god ide..
Håber I er på!
Findes jeres tråd stadig? Har læst det meste herinde og syntes det er motiverende, at holde øje og støtte hinanden.
Så vidt jeg kan se er det et stykke tid siden nogen har skrevet herinde, håber I kommer på banen igen :)
Jeg er den der vejer mest, kan jeg se :( jeg har kæmpet med vægten de sidste 13 år efter fødslen af mit første barn..
Jeg vejer i dag 78 kilo og mit mål er 65 kilo.. Jeg har ikke som jer andre sat nogen del mål men det er måske en god ide..
Håber I er på!
12 år19. marts 2012 kl. 09:54
myname (slettet)
Hej Jeg er ny herinde,men vil rigtig gerne være med på jeres vejetråd.
Jeg har kæmpet de sidste 3 uger med projektet ny livstil med en start vægt på 73,8 og vægten lød her til morgen på 70,2 kg - glæææder mig til jeg når under de 70kg og mit endelige mål er 66 kg (tror jeg)
Jeg har kæmpet de sidste 3 uger med projektet ny livstil med en start vægt på 73,8 og vægten lød her til morgen på 70,2 kg - glæææder mig til jeg når under de 70kg og mit endelige mål er 66 kg (tror jeg)
12 år19. marts 2012 kl. 10:59
Anne189
Hej alle
Og velkomme til de nye, I er meget velkomne, glæder mig til at sparre med jer :)
Jeg har ikke været så aktiv og det beklager jeg mig. Jeg har bare haft enormt meget om ørene på det sidste. Og så har min vægt bare været SÅ træls! synes jeg har været ok fornuftig det sidste stykke tid, men alligevel tager jeg på... Hmm jeg har fået menstruation i dag, så det har nok også lidt med det at gøre, men altså!!! vægten sagde 68,5 i torsdags (dvs. + 0,7) og jeg venter med at veje mig til næste torsdag - så er det forhåbentlig sket lidt
Og velkomme til de nye, I er meget velkomne, glæder mig til at sparre med jer :)
Jeg har ikke været så aktiv og det beklager jeg mig. Jeg har bare haft enormt meget om ørene på det sidste. Og så har min vægt bare været SÅ træls! synes jeg har været ok fornuftig det sidste stykke tid, men alligevel tager jeg på... Hmm jeg har fået menstruation i dag, så det har nok også lidt med det at gøre, men altså!!! vægten sagde 68,5 i torsdags (dvs. + 0,7) og jeg venter med at veje mig til næste torsdag - så er det forhåbentlig sket lidt
12 år19. marts 2012 kl. 15:11