Vejetråd 70kg - til marts
Du læser en tråd i debat > vægttabmyname (slettet)
re: vejedag
Hvor er du sød Juliedea, Frygter hele tiden det værste men håber så inderligt det bedste, for jeg vil sååå gerne ha en krop jeg kan være stolt af. Og den tanke får mig til at kæmpe meeeen den komende weekend bliver hård. Der er dømt total druk party lørdag og så konfirmation om søndagen...Det er på forhånd dømt til at gå galt.
Positive tanker, positive tanker, positive tanker......
Positive tanker, positive tanker, positive tanker......
12 år17. april 2012 kl. 20:18
juliedea
myname: Hold fast i de positive tanker :) jeg er sikker på at du nok skal komme igennem det..
Men med det gåpåmod og den viljestyrke du ligger i det her, har du så ikke også fortjent en weekend hvor du kan slappe lidt af og bare nyde det hele lidt? Måske er du endda så heldig at din vægt bare står stille og du ikke tager noget på :)
Men med det gåpåmod og den viljestyrke du ligger i det her, har du så ikke også fortjent en weekend hvor du kan slappe lidt af og bare nyde det hele lidt? Måske er du endda så heldig at din vægt bare står stille og du ikke tager noget på :)
12 år18. april 2012 kl. 14:31
Christinej91 (slettet)
Juliedea: Ja det er positivt.. men den er kommet op på 75 idag.. er lidt negativt.. men tror det er fordi min lillesøsters konfirmation stresser mig lidt.. men glæder mig til det er over og jeg kan slappe lidt af..
Myname: Det bliver heller ikke godt hvis du ikke slapper lidt af engang imellem.. for så bliver det her slanke halløj bare noget med at bide i et surt æble.. så jeg vil mene du godt kan give den lidt gas i weekenden.. og som Juliedea siger så kan det være at din vægt bare står stille..
Myname: Det bliver heller ikke godt hvis du ikke slapper lidt af engang imellem.. for så bliver det her slanke halløj bare noget med at bide i et surt æble.. så jeg vil mene du godt kan give den lidt gas i weekenden.. og som Juliedea siger så kan det være at din vægt bare står stille..
12 år19. april 2012 kl. 17:51
myname (slettet)
Så blev det atter tirsdag og tid til at se resultatet på vægten efter en meget alkohol/madfuld weekend, den lyder på 66,5 kg, så jeg har stået i stampe denne uge. Har heldigvis ikke taget på som ellers frygtet. Men nu skal den have en skalle til næste uges vejning.
Håber ugen er gået godt for i andre.
Håber ugen er gået godt for i andre.
12 år24. april 2012 kl. 09:17
juliedea
Endnu en vejedag :) vægten sagde her til morgen 76,8 altså - 900 g siden sidst det er okay men syntes nu det går lidt langsomt.... KOM NU NED!!
myname: syntes det er rigtigt flot du står stille oven på weekenden, det kan du da kun være stolt af, men du har garanteret også holdt igen :)
myname: syntes det er rigtigt flot du står stille oven på weekenden, det kan du da kun være stolt af, men du har garanteret også holdt igen :)
12 år24. april 2012 kl. 09:39
myname (slettet)
Juliedea: Floooot vægttab..... Syntes ikke at jeg holdte igen i weekenden og fået lækker lækker lækker fed kage og chips begge dage, drukket som et hul i jorden og virkelig bare givet den til max, søndag sprang jeg træningen over hvilket kun er 2. gang på 2 måneder - men i dagene op til kæmpede jeg og er på den igen nu....
12 år24. april 2012 kl. 10:02
juliedea
myname: Syntes du ikke det var rart at slippe det hele lidt og bare slå sig løs uden at tænke vildt over hvad du spiste? Jeg syndede også lidt lørdag og syntes det er meget rart engang imellem...
Men jeg glæder mig virkelig til jeg kan begynde at mærke det sådan rigtigt.. At det også kan ses på kroppen at den er blevet mindre :) men der skal vist lidt til endnu...
Men jeg glæder mig virkelig til jeg kan begynde at mærke det sådan rigtigt.. At det også kan ses på kroppen at den er blevet mindre :) men der skal vist lidt til endnu...
12 år24. april 2012 kl. 10:59
myname (slettet)
Juliedea: Jo det syntes jeg bestemt det var, og jeg har det også bedre med mig selv nu hvor tøjet er begyndt at sidde pænere. Ser frem til at blive heeelt tilfreds... og håber jeg kan opnå det resultat jeg så inderligt higer efter....
Har du målt din krop førog under vægtab? syntes det er meget sjovt at følge med i cm også....
Har du målt din krop førog under vægtab? syntes det er meget sjovt at følge med i cm også....
12 år24. april 2012 kl. 13:57
juliedea
Du er jo virkelig også målfast så du skal nok nå det :) og det går jo rigtigt godt fremad for dig :) Kan godt følge det med tøjet glæder mig så meget til det kan ses :)
Jo jeg måler mig men syntes ikke rigtigt der er sket så meget :( der er ca røget 1,5 - 2 cm på hofte og talje ellers ikke andre steder... Hvor mange kilo skal man smide for at kunne se det i cm?
Jo jeg måler mig men syntes ikke rigtigt der er sket så meget :( der er ca røget 1,5 - 2 cm på hofte og talje ellers ikke andre steder... Hvor mange kilo skal man smide for at kunne se det i cm?
12 år24. april 2012 kl. 14:07
sommer75: Jeg kender alt til det med smerter og det gør på ingen måde træning lettere, håber du kan få det til at lykkes :)
myname: Det er jo helt vildt med dig, det er virkelig helt fantastisk som du kan :) JEG VIL OGSÅ! Tillykke det er bare så flot, især når du er så langt nede i vægt :)
Konkurrence kan være godt, så det er vel værd at prøve :)