Juliedea: Det lyder da til du er ved at genvinde geisten, hold godt fast i den. Vi bliver såååå pokkers lækre i den bikini til sommer... smiler stort.
Har i læst det gode råd i kost tråden med at erstatte ris med revet blomkål. Har prøvet det og det kan vaaaarmt anbefales. Man spare på nogle gode kalorier der.
Vejetråd 70kg - til marts
Du læser en tråd i debat > vægttabmyname (slettet)
re: vejedag
13 år16. april 2012 kl. 12:22
myname (slettet)
Så er det veje dag imorgen, og jeg frygter det værste, da jeg er lige midt i den trælse periode på måneden.
13 år16. april 2012 kl. 20:42
Anne189
Hej til alle,
Jeg melder lige ind nu, for jeg har masser af boende gæster for tiden og den næste kommer i morgen :) vægten siger 67,9, så det er selvfølgelig irriterende at den går op, men med alle de gæster og restaurantbesøg er det ventet...
Det med blomkålen er en rigtig god idé, det må jeg prøve! Jeg kan også anbefale blomkålsmos. Det har jeg ofte lavet og det smager dejligt :)
Held og lykke med vægten i morgen og bliv ved med at tænke på bikinien til sommer!
Jeg melder lige ind nu, for jeg har masser af boende gæster for tiden og den næste kommer i morgen :) vægten siger 67,9, så det er selvfølgelig irriterende at den går op, men med alle de gæster og restaurantbesøg er det ventet...
Det med blomkålen er en rigtig god idé, det må jeg prøve! Jeg kan også anbefale blomkålsmos. Det har jeg ofte lavet og det smager dejligt :)
Held og lykke med vægten i morgen og bliv ved med at tænke på bikinien til sommer!
13 år16. april 2012 kl. 20:46
juliedea
Hej
myname: Lyder som en rigtig god ide med blomkålen, det skal jeg prøve :) Det skal nok gå med vægten ;)
Anne189: Ja det er svært at holde vægten nede hvis man spiser ude hele tiden :) men får du en masse kvalitetstid med familie og venner ;)
Nå men min vægt sagde 77,7 her til morgen det er dog - 1,9 siden sidst... håber det går den rigtige vej nu, men hvor det dog bare trist at tabe de samme kilo igen og igen :( har sat mit delmål til 75 og tror først jeg virkelig får en følelse af sejer når jeg når derned :)
Glæder mig til at høre om I andre har tabt jer :)
myname: Lyder som en rigtig god ide med blomkålen, det skal jeg prøve :) Det skal nok gå med vægten ;)
Anne189: Ja det er svært at holde vægten nede hvis man spiser ude hele tiden :) men får du en masse kvalitetstid med familie og venner ;)
Nå men min vægt sagde 77,7 her til morgen det er dog - 1,9 siden sidst... håber det går den rigtige vej nu, men hvor det dog bare trist at tabe de samme kilo igen og igen :( har sat mit delmål til 75 og tror først jeg virkelig får en følelse af sejer når jeg når derned :)
Glæder mig til at høre om I andre har tabt jer :)
13 år17. april 2012 kl. 08:02
Christinej91 (slettet)
min vægt har overhovedet ikke flyttet sig den siger stadig 74,6.. men jeg vil også i den bikini til sommer.. så nu skal der til at trænes.. og jeg ha fået en romaskine så nu skal jeg bare igang :) så vægten kan begynde at falde..
13 år17. april 2012 kl. 08:37
Christinej91 (slettet)
det er flot juliedea.. :) og tilykke til de andre som har tabt sig..
mit mål var godt nok at jeg vil bare have tabt mig lidt kg inden min lillesøsters konfirmation.. men da jeg har taget på i stedet.. er der ikke rigtig noget at gøre ved det.. mit nye mål er at komme i den bikini :)
mit mål var godt nok at jeg vil bare have tabt mig lidt kg inden min lillesøsters konfirmation.. men da jeg har taget på i stedet.. er der ikke rigtig noget at gøre ved det.. mit nye mål er at komme i den bikini :)
13 år17. april 2012 kl. 08:41
sommer75
Ja jeg er på 74,7 idag. Trænede helt vildt igår (læs for mig er det vildt - 11 min på cross maveøvelser og 5 min cykling) Jeg døjer jo meget med helbreddet og i påsken skete der det at jeg ikke mere tåler min medicin og desværre er der ingen alternativer så jeg skal lige finde mig selv igen nu med smerter :-)
Er lidt depri over at se jeg idag burde veje 73,2 kg for at nå i mål med 70 kg 1.10.12. Så jeg må op på hesten.
Flot alle der har tabt sig og når man er optaget af gæster og mad hele tiden handler det bare om at holde vægten :-) Så giver du den en skalle bagefter :-)
God vind i denne uge.
Tænkte om vi skulle lave et lille væddemål om hvem der kan tabe sig mest på en uge? Bare for at give den en skalle og virkelig klø på :-) Men ved ikke hvad I siger?
Er lidt depri over at se jeg idag burde veje 73,2 kg for at nå i mål med 70 kg 1.10.12. Så jeg må op på hesten.
Flot alle der har tabt sig og når man er optaget af gæster og mad hele tiden handler det bare om at holde vægten :-) Så giver du den en skalle bagefter :-)
God vind i denne uge.
Tænkte om vi skulle lave et lille væddemål om hvem der kan tabe sig mest på en uge? Bare for at give den en skalle og virkelig klø på :-) Men ved ikke hvad I siger?
13 år17. april 2012 kl. 09:40
myname (slettet)
Jeg er positiv overrasket, vægten lyder på 66,5 kg idag, så -1,3kg siden i tirsdags. Weeee.....
Anne189: blomkålsmos det er hermed noteret, kun dejligt at vi kan inspirere hinanden lidt herinde.
Juliedea: Sååå flot med de tabte kg, det giver blod på tanden til at fortsætte, syntes du ik?
Christinej91: Tror det er en rigtig god ide´med romaskinen, glæder mig til at høre om det har givet resultat på vægten i næste uge.
Anne189: blomkålsmos det er hermed noteret, kun dejligt at vi kan inspirere hinanden lidt herinde.
Juliedea: Sååå flot med de tabte kg, det giver blod på tanden til at fortsætte, syntes du ik?
Christinej91: Tror det er en rigtig god ide´med romaskinen, glæder mig til at høre om det har givet resultat på vægten i næste uge.
13 år17. april 2012 kl. 09:43
Christinej91 (slettet)
sommer75: det kunne da være spændene med lidt konkurrence..
13 år17. april 2012 kl. 10:55
Jeg har de samme tanker som dig, jeg ville give så meget for at blive slank igen og kunne gå i bikini på stranden, og så alligevel har det været så helt ekstremt svært at finde motivationen og stoppe med bare at køre i munden :(
Jeg har haft en rigtig god uge, og har spist helt efter bogen, har fundet en rigtig god rytme... OG HAR TABT MIG :)
Men jo når jeg kigger over en lang periode så har du ret de kilo som kom hurtigt på er også hurtigt væk igen, så tror du helt ret i det med væsken :)
Jeg dyrker så meget motion som min krop og min tid nu tillader, som håber at se nogle resultater snart :)