Vejetråd 70kg - til marts

Du læser en tråd i debat > vægttab

re: Vejetråd 70kg - til marts
det var ikke mange...
12 år17. februar 2012 kl. 17:18
Hejsa,

Jeg vil rigtig gerne være med i jeres vejetråd! Trænger virkelig til at stå til ansvar overfor nogen, for min vægt går bare op og op! Jeg vejede mig i mandags og der sagde vægten 69,7, men er helt overbevist om at den er stedet betragteligt siden :(
12 år18. februar 2012 kl. 21:23
Hej Anne189 :)

jeg tror du er meget velkommen.. men vi kan ikke helt finde ud af om tråden stadig er her.. der er nogle stykker vi ikke har hørt fra længe..

men jeg er her i hvert faldt stadig :) så kan vi hjælpe hinanden :)
12 år20. februar 2012 kl. 18:43
også tror jeg nok sommer75 stadig også er her :)
12 år20. februar 2012 kl. 18:43
I kan tro jeg er her :-)

Skal vi ikke aftale vi hjælpes med at bakke op. Jeg vil ikke love jeg kan holde styr på det med vægten hver uge men hvis vi nu hver især skriver + eller minus x antal gram / kg siden sidste uge så tro jeg vi kan styre det.

Jeg er jo altid på vægten mandag og vupti piger 73,9 det er fra 75,3 for 2 uger siden så jeg er glad.

Anne189 du er velkommen. Jeg vil meget gerne holde lidt i ørene for min fare også op og ned (og det er pissetræls) undskyld sproget.

Hvad er dit mål? og må vi få en opdateret vægt?
Christina91 hvordan står det til med dig?
12 år20. februar 2012 kl. 19:10
Hejsa,

må jeg også hoppe med på jeres tråd? Er helt med på at blive holdt i ørerne og holde i ørerne ;-)

I morges sagde vægten 73,6 kg og målet er 60 kg
12 år20. februar 2012 kl. 19:32
Tusind tak :)
Jeg vejede mig i morges til 69,7 så det er præcis det samme som sidst. Egentlig ok - jeg havde frygtet værre! Mit mål er 65 kilo (og det har det være i halvandet år...)

Måske vi alle sammen kunne skrive vores vægt og hvad målet er en gang til? Jeg har kigget lidt i tråden, men den er så lang hehe
12 år20. februar 2012 kl. 21:01
Min vægt har stået meget stille på det sidste :( den står på 73,0 stadig,, mit mål er at komme ned på normalvægt altså 64 kg..

velkommen vikiri :) det er dejligt at se der kommer flere med :)
12 år21. februar 2012 kl. 08:38
Ja fedt at flere vil hoppe på og give os støtte og skub i den gode retning.

Min vægt idag er 74,1 æv og mål 70 kg inden 1.10.2012. Jeg har ufattelig svært ved at tabe mig også på de få kcal. Har fået tjekket stofskifte osv men alt er normalt.

Lægen siger jeg er fin som jeg er MEN vil ned på 70 kg har været det for 10 år siden og det vil jeg igen :-)

12 år21. februar 2012 kl. 16:20
Jeg har svært ved at tage mig samn.. sidste år på den tid havde jeg tabt mig 9 kg har så næsten taget alt på igen...

Jeg syntes det er svært at komme igang igen.. men det er jo derfor denne tråd er her.. så vi kan hjælpe hinanden og holde hinanden lidt i ørene og at være forpligtet over for nogen syntes jeg kan hjælpe meget, fordi man gerne vil vise at man kan..
12 år22. februar 2012 kl. 08:45

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });