Vejetråd 70kg - til marts

Du læser en tråd i debat > vægttab

re: Vejetråd 70kg - til marts
Hej og velkommen her til vores tråd :)
i er mere end vilkommen til at være med..
Vi vejer os hver tirsdag og syntes vi støtter hinanden rigtig godt :)

min vægt er også gået noget op.. men har også min menstruation så tror også det er derfor jeg nu vejer over 74.. men den kommer vel ned igen :)
12 år19. marts 2012 kl. 18:33
Ja velkommen til jer nye.

Jeg vejer mig hver dag for at have styr på vægten ikke løber fra mig men det er ok at veje sig tirsdag og så opdatere os med vægten.

Jeg er lidt oppe i vægt efter weekend men ved den falder igen.

73,7 var den igår så ser jeg på ugen samlet er det 1 kg fordi sidste uge var den på 74,7 men der havde jeg mens så det forklare vægtstigningen.

Så kom med i kampen :-)
12 år20. marts 2012 kl. 05:29
det er træls med det Mens.. men min vægt agde fra morgenen 73,5 kg.. men man kan vel ikke rigtig tage efter vægten når det er den tid på måneden.. kan man???
12 år20. marts 2012 kl. 08:07
Og her var den på 70,0 kg - Sååå fedt at se, håber den kommer under i den kommende uge...

Christinej91 jeg plejer at tage 1-2 kg på i væske når jeg når min tid på måneden, men det forsvinder heldigvis i takt med mensen. Bare hold humøret oppe...
12 år20. marts 2012 kl. 09:24
Tror jeg skal have fat i en anden vægt, jeg har sådan en gammel en med dreje nål så kan ikke rigtigt følge med i gramene :(
Kunne dog se den havde bevæget sig en smule :) lidt tæller vel også :)
OP med humøret alle sammen vi skal sgu nå det :)
12 år20. marts 2012 kl. 09:42
Jeg glemte helt at skrive i går, men min vægt er nu nede på 76,4 kg, altså igen et tab på 300 gram, altså hvor dejligt at se det går i den rigtige retning.. :) Og velkommen til jer nye, skønt med flere i tråden :)
12 år21. marts 2012 kl. 10:28
Jeg har lidt svært ved at overskue de der smilyer :( jeg har underskud på mine kalorier hele tiden... hvad betyder det så? At jeg ikke taber mig selvom det står der? bliver sgu forvirret af den!
12 år21. marts 2012 kl. 14:48
Hej! :)

Har lige læst heeeeeeeeeele tråden igennem - og kunne godt tænke mig at være med, hvis der er plads til sådan en som mig?

Kampvægten var i morges 77,2. Jeg startede på 80,2 ved nytår - og jeg skal ned på 68 kg senest til september 2012.
Det er gået lige langsomt nok de første par måneder i år.
Min mand og jeg forsøger at få børn, men da jeg har PCOS er det ikke nemt. Fra d. 1. april begynder jeg på KISS-kost, og forhåbentlig rykker vægten så for alvor derefter.. Min motivation for vægttab er at vi kan blive i stand til at få børn..

Jeg synes det er en rigtig fn idé med denne tråd, og håber I alle fortsat vil opdatere den.

Jeg er i øvrigt spritny herinde.. :)
12 år21. marts 2012 kl. 15:26
Hej til alle :-)

Jeg havde ikke lige fanget at vi vejer os om tirsdagen, men jeg skal nok skrive ind om tirsdagen fra nu af!

juliedea: når din smiley ikke er glad er det fordi du spiser mindre end siden anbefaler, derfor taber du dig stadig. Jeg har også selv ret svært ved at få de smileyer glade, specielt den med fordeling af måltider - det er altid liiiige ved, men ikke helt rigtigt...

HappyEgg: velkommen til :-) sikke en god motivationsfaktor du har! Hvad er KISS kuren for noget? Det lyder kærlighedsfuldt!
12 år21. marts 2012 kl. 16:27
Hej og velkommen til :)

til at starte med vejede vi os i hvert fald hver tirsdag.. men hvis du har lyst til at gøre det en anden dag er du da velkommen hvis det passer bedre :)
12 år21. marts 2012 kl. 16:59

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });