Vejetråd 70kg - til marts

Du læser en tråd i debat > vægttab

re: Dumme vægt
Håber så meget I har ret, og tak for jeres ord :) jeg træner hver anden dag, jeg træner kun stabliserende muskler og kun lidt konditions træning, jeg har flere forskellige lidelser med mine led og de forhindre mig meget i fysisk udfoldelse :( jeg skriver alt ned herinde både motion og alt hvad jeg spiser, også derfor jeg syntes det var så hårdt at vægten pludselig lavede numre :(
men Anne189 tror du har ret i det med at veje sig hver dag, må nok hellere holde mig til vores tirsdag :)
Men er klar til en ny omgang nu skal det sgu bare lykkes :)
God vind til jer andre :)
12 år2. april 2012 kl. 10:13
Godmorgen piger.
Håber at ugen er gået godt for jer, jeg er selv meget tilfreds.
Vægten lød på 68,7 kg her til morgen så -1,1 kg og det er incl. den vildeste bytur i lørdags, hvor alt var tilladt og ingen kalorier blev talt. Så et stort smil på læben herfra.
12 år3. april 2012 kl. 09:06
Min vægt sagde idag 74,0.. det vil sige + 100 gram.. øv øv øv igen..
12 år3. april 2012 kl. 09:40
Halløj
Ved ikke rigtigt hvad jeg skal mene for min vægt den springer rundt som den har lyst til :(
Den sagde i dag 79,1 hvilket betyder jeg har tager næsten 2 kilo på, på en uge og jeg har overholdt fuldstændig hvad jeg må spise på nær i lørdags og det var ikke engang slemt :(
Fedt at se det går for dig myname men er du ikke ved at nå dit mål? tænker at du er ret høj?
christinej91: vi må kæmpe videre det skal komme :)
12 år3. april 2012 kl. 14:46
Juliedea: Jeg har sat mit delmål til 66 kg og så må jeg se hvordan kg er fordelt på kroppen når jeg kommer dertil. Er noget selvkritisk, og planen er at jeg skal i en bikini her til sommer hvilket jeg ikke har været de sidste 6-8 år.
12 år3. april 2012 kl. 15:11
uhh jeg var god i dag, var hos min veninde for at spise frokost, men sagde pænt nej tak til desserten som ellers var noget af det bedste jeg ved HINDBÆRSNITTER....Meeeen så tror jeg også godt jeg kan sige ja tak til et glas rødvin hertil aften når vi får gæster. Man får virkelig øjene op for hverdagenes mange fristelser når man er på kur. Men så kan jeg trøste mig selv med at det jo ikke er for altid man behøver sige nej, men bare indtil man har opnået det vægttab man er tilfreds med....
12 år4. april 2012 kl. 16:20
Hejsa,

Min vægt var sød i tirsdags og sagde 67,1, men nu har jeg haft min mor på besøg de sidste tre dage og den har stået på masser af restaurant- og cafébesøg, så jeg regner med at vægten er steget lidt næste uge. Men hvad, det var det værd :)
12 år6. april 2012 kl. 09:03
Ja Juliedea vi skal kæmpe videre.. vi skal bare klare det her..
12 år7. april 2012 kl. 20:58
God påske
God Påske til jer alle. Håber i er kommet godt igennem den. Er spændt på veje dagen imorgen.
12 år9. april 2012 kl. 16:30
KÆMPE ÆV
Nå tilbage fra påskeferie hvor jeg har tænkt lidt over hvad jeg har spist men også nydt ferien. Der er spist en del brød og groft vel og mærket :-) Men jeg spiser jo stort set aldrig brød og nogle pommes frites er det også blevet til og de har været hjemmelavet så ikke af den værste slags.

MEN jeg kan vist ikke snakke udenom mere. vægt 75 kg så +1,3 kg så det kunne være værre men nu skal de så af igen.

Jeg HADER bare at tabe de samme kg igen.

Det er næsten lykkes med sukkeret jeg er dog faldet i et par gange men er på igen nu.

Jeg vil ned på 74 kg inden næste tirsdag så det er mit delmål og eftersom jeg er godt udspilet om maven burde det jo kunne lade sig gøre ;-)

Håber I er kommet godt igennem påsken alle sammen og ikke har fået for mange ekstra gram på sidebenene.
12 år10. april 2012 kl. 07:59

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });