#132 af Christinej91 (slettet)
Vejetråd 70kg - til marts
Du læser en tråd i debat > vægttabChristinej91 (slettet)
re: Vejedag i morgen...
og Tillykke til jer med vægttab :)
12 år27. marts 2012 kl. 19:19
sommer75
Dumme vægt
Altså bliver sindsyg af min vægt. Den må være groet fast på de 74,1 ;-)
Jeg har truffet en svær beslutning. Fra i dag ingen sukker til mig. Så forventer nu nogle dage med sukkernarkomani og vild skidt men det der sukker sætter sig på mavsen og der skal det ikke sidde :-)
Så kryds fingre for jeg kommer helt igennem
Jeg er ikke på næste uge for tager på ferie men efter påske er jeg tilbage og tyndere (jeg drømmer lige)
Jeg har truffet en svær beslutning. Fra i dag ingen sukker til mig. Så forventer nu nogle dage med sukkernarkomani og vild skidt men det der sukker sætter sig på mavsen og der skal det ikke sidde :-)
Så kryds fingre for jeg kommer helt igennem
Jeg er ikke på næste uge for tager på ferie men efter påske er jeg tilbage og tyndere (jeg drømmer lige)
12 år28. marts 2012 kl. 11:16
myname (slettet)
re: Dumme vægt
GODT VALG. Men Puha den afvænning har jeg også været på og blev faktisk rigtig utilpas. Måtte i den første uge op til flere gange røre noget sukker op i koldt vand og herefter drikke det, men det hjalp også heeelt vildt. Og nu er det faktisk 4 1/2 uge siden jeg sidst har været lidt usund, men det bedste af det hele, trangen til sødt er der IKKE...
Så pøj pøj herfra og rigtig god ferie....
Så pøj pøj herfra og rigtig god ferie....
12 år28. marts 2012 kl. 12:23
juliedea
myname: Seriøst har su intet slik eller andet sødt spist i 4 uger? Altså hvordan gør du det?
sommer75: er helt sikker på det nok skal lykkes for dig :) og rigtig god ferie :)
sommer75: er helt sikker på det nok skal lykkes for dig :) og rigtig god ferie :)
12 år28. marts 2012 kl. 16:22
myname (slettet)
Juliedea: Den første uge var den hårdeste, men derefter har sukkertrangen stort set været væk. 7 - 9 - 13, det må den fortsat gerne blive ved med....Og husk man må jo gerne drikke Cola Light el. Zero, det er ihvertfald en stor hjælp her...
Og når jeg så er lækkersulten spiser jeg hasselnødder og rosiner. Men stadig begrænset.
Og når jeg så er lækkersulten spiser jeg hasselnødder og rosiner. Men stadig begrænset.
12 år29. marts 2012 kl. 10:30
Anne189
sommer75: det er imponerende at du starter sukkerkuren lige inden ferie. men hvorfor også vente til bagefter!
Hav en rigtig god ferie :)
Tillykke til alle taberne! Jeg synes vi har været gode. Man kan jo heller ikke forvente at det bare går ned og ned hver uge, så derfor er det godt at se på en længere periode, så man kan se at er rent faktisk sker noget!
juliedea: hvis du har en meget sød tand, kunne det så ikke hjælpe at spise noget frugt i stedet? Hvis man nu køber noget ananas eller noget andet lækker frugt og så skærer det ud og anretter det, så synes jeg godt man kan snyde sig selv til at tro at det er slik :)
Hav en rigtig god ferie :)
Tillykke til alle taberne! Jeg synes vi har været gode. Man kan jo heller ikke forvente at det bare går ned og ned hver uge, så derfor er det godt at se på en længere periode, så man kan se at er rent faktisk sker noget!
juliedea: hvis du har en meget sød tand, kunne det så ikke hjælpe at spise noget frugt i stedet? Hvis man nu køber noget ananas eller noget andet lækker frugt og så skærer det ud og anretter det, så synes jeg godt man kan snyde sig selv til at tro at det er slik :)
12 år29. marts 2012 kl. 11:09
juliedea
Anne189: Jeg har desværre prøvet alt hvad der kan prøves men den søde trang kan ikke rigtigt erstattes :( men jeg holder mig nu meget godt på måtten :) og det med frugten virker ret godt ;)
MEN MEN MEN er sgu rigtig trist :( fatter ikke en skid af min vægt Tirsdag 77,4 onsdag 77,3 torsdag 77,5 fredag 78,5 hvordan FANDEN kan det lade sig gøre!! Er bare træt, træt, træt af det hele :(
MEN MEN MEN er sgu rigtig trist :( fatter ikke en skid af min vægt Tirsdag 77,4 onsdag 77,3 torsdag 77,5 fredag 78,5 hvordan FANDEN kan det lade sig gøre!! Er bare træt, træt, træt af det hele :(
12 år30. marts 2012 kl. 20:54
Christinej91 (slettet)
hej juliedea
op med humøret.. ved det kan være meget svært´nogengange.. så bliver man nødt til at være lidt positiv..
men ellers prøv og gå en lang tur eller en form for motion.. det kan nogen gange hjælpe en til at komme i bedre humør..
op med humøret.. ved det kan være meget svært´nogengange.. så bliver man nødt til at være lidt positiv..
men ellers prøv og gå en lang tur eller en form for motion.. det kan nogen gange hjælpe en til at komme i bedre humør..
12 år1. april 2012 kl. 15:27
Anne189
Hej juliedea,
Ja sikke en dum vægt! hmm måske ville det være bedre hvis du ikke vejede dig hver dag? så ville den ikke svinge så meget... Der kan jo være så mange grunde til at den går lidt op eller ned den ene dag og det er ikke nødvendigvis relateret til hvad man har spist...
Taster du din mad ind her? det kan også være det ville hjælpe...
Men ja, op med humøret! det skal nok komme hvis du bare bliver ved!
Ja sikke en dum vægt! hmm måske ville det være bedre hvis du ikke vejede dig hver dag? så ville den ikke svinge så meget... Der kan jo være så mange grunde til at den går lidt op eller ned den ene dag og det er ikke nødvendigvis relateret til hvad man har spist...
Taster du din mad ind her? det kan også være det ville hjælpe...
Men ja, op med humøret! det skal nok komme hvis du bare bliver ved!
12 år1. april 2012 kl. 16:11
Min vægt sagde idag 73,9.. det er plus 400 gram siden i sidste uge øv øv øv.. men må bare kæmpe denne her uge.. nytår vejede jeg næsten 75 kg.. så har næsten tabt 1 kg ialt.. det går langsomt, men der sker noget..
Jeg er ikke særlig høj, 160 cm..