#71 af Stronger (slettet)
Suppekuren
Du læser en tråd i debat > vægttab 10+Stronger (slettet)
re: Suppekuren
Hvor er det spændende at følge med i denne her tråd, synes i klarer det rigtig godt alle sammen!
14 år8. marts 2010 kl. 13:43
Camilla24
Hejsa...
Så har jeg fået vejet mig og min "startvægt" på dag 2 er 65,3... Jeg har slet ikke været sulten på noget tidspunkt :) Nice ;) Er heller ikke sulten nu (kl. 16.45) selvom jeg kun har fået ca. 265 kcal gennem suppen (3 rimelige store portioner) Så jeg skal nok gennemføre det :)
Vil forresten virkelig anbefale at tilsætte persille i suppen og blende den... Så er det super godt :)
Så har jeg fået vejet mig og min "startvægt" på dag 2 er 65,3... Jeg har slet ikke været sulten på noget tidspunkt :) Nice ;) Er heller ikke sulten nu (kl. 16.45) selvom jeg kun har fået ca. 265 kcal gennem suppen (3 rimelige store portioner) Så jeg skal nok gennemføre det :)
Vil forresten virkelig anbefale at tilsætte persille i suppen og blende den... Så er det super godt :)
14 år8. marts 2010 kl. 16:44
mrs credible (slettet)
tja jeg har lige kigget på min oversigt for hele ugen.... Jeg har et gennemsnitligt indtag på mellem 8-900kcal... og jeg har nogle gange været så mæt at jeg troede jeg ville aflevere maden tilbage...hehe...altså INGEN SULT...fantastisk...
Og det fede ved suppen er at selvom man f.eks. ikke ønsker at køre hele kuren kan man godt dække en del af det daglige grøntsagsbehov på den måde, og endda hvis man vælger at køre et vægtvogter program er den HELT GRATIS i points... og den mætter godt...
Har lige sendt den til min søster der sværger ved vægtvogterne og hun skal nok komme til at sætte pris på den ;-D
Og det fede ved suppen er at selvom man f.eks. ikke ønsker at køre hele kuren kan man godt dække en del af det daglige grøntsagsbehov på den måde, og endda hvis man vælger at køre et vægtvogter program er den HELT GRATIS i points... og den mætter godt...
Har lige sendt den til min søster der sværger ved vægtvogterne og hun skal nok komme til at sætte pris på den ;-D
14 år8. marts 2010 kl. 18:08
svag (slettet)
Pas på med opvarmning af persille!!
Jeg har lige printet kuren. Jeg er frisk på at prøve.
Jeg har lige printet kuren. Jeg er frisk på at prøve.
14 år8. marts 2010 kl. 21:27
rdrd (slettet)
Man skal blot tilsætte persillen til hver enkelt portion, da der ingen fare er når man spiser det med det samme.
14 år8. marts 2010 kl. 22:12
mrs credible (slettet)
det er en gammel myte at man ikke må genopvarme persille.... det gælder kun hvis man ikke har KOGT persillen med suppen/sovsen.... hvis nogen skulle være i tvivl så drejer det sig om at de jordbakterier der kan sidde rester af på persille der bliver putter på kartofler der er varme eller i en varm sovs der ikke koges op efterfølgende kan give symptomer der ligner roskildesyge...
Dem der ikke tror på mig henvises til at slå persille op på wikipedia....
Dem der ikke tror på mig henvises til at slå persille op på wikipedia....
14 år9. marts 2010 kl. 08:28
Camilla24
Jeg har kogt persillen med fra starten - så no problemo :)
Jeg har lige været på vægten her fra morgnen af - og det var da yderst positivt :D Fra dag 2 til dag 3 er der røget 1,2 kilo!!!!!!!!! SKØØØØØØØØØØØØØØØNT ;)
Jeg har lige været på vægten her fra morgnen af - og det var da yderst positivt :D Fra dag 2 til dag 3 er der røget 1,2 kilo!!!!!!!!! SKØØØØØØØØØØØØØØØNT ;)
14 år9. marts 2010 kl. 08:51
bruger slettet
så er jeg gået igang i dag med min anden uge efter en fridag med alm mad igår... skønt.. startvægt 74,8kg... vægttab den første uge trods en del snyd... 4kg.. det er jo bare helt vildt dejligt.. regner ikke med så stort et vægttab denne gang, men nej hvor ville det da være skønt hvis der røg 3 mere :)
14 år9. marts 2010 kl. 10:23
bruger slettet
Det er virkelig interessant at høre om jeres erfaringer med suppekuren. Jeg sidder ligefrem og overvejer om jeg skal prøve den i den nærmeste fremtid. Jeg er virkelig spændt på at høre jeres videre resultater. Held og lykke med det....
14 år9. marts 2010 kl. 16:31
svag (slettet)
Ja jeg har lige fået handlet til suppen. Vil lave den imorgen på min fridag.
Bliver svært at spise den på arbejdet. Ved ikke helt hvad jeg gør. Lang tid fra kl 9.30 - 18 med frugt.
Bliver svært at spise den på arbejdet. Ved ikke helt hvad jeg gør. Lang tid fra kl 9.30 - 18 med frugt.
14 år9. marts 2010 kl. 19:15