Suppekuren

Du læser en tråd i debat > vægttab 10+

re: Starter idag
da jeg jo selv arbejder på en mave/tarm kirurgisk afdeling vil mit gæt være at smerterne kommer fordi jeg efter en underlivsoperation forige år har dannet noget arvæv der er skyld i min træge mave der så samtidigt har været årsag til at forstoppelse har været en tro følgesvend gennem det sidste 1½år...

Når man så går igang med en udrenselsesproces vil der løsnes noget af det der har haft svært ved at passere det sidste stykke tid og derfor får jeg ssmerterne...

Dette betyder at det er vigtigt at jeg bevæger mig mere end jeg havde forventet idet jeg ville have forsøgt at se effekten af suppekuren uden motionsfaktoren til at spille ind... men hvis jeg skal slippe af med smerterne hurtigere er jeg nødt til at starte mine daglige joggeture op igen...
14 år4. marts 2010 kl. 21:25
Ja, så må du ud at gå. Jeg har oplevet at det andet hjælper rigtigt godt på at mindske "inflamationen" i tarmen, den kan jo godt blive noget irreteret når alt skidtet løsner sig. Jeg håber du får godt gang i maven med den her kur. Det er ikke sjovt, når det ikke fungere som det skal.
14 år4. marts 2010 kl. 21:42
Dagens syv tegn i kluns...lol...

Vægt: 84,8 (-0,8)

Arm: 30
Bryst: 103 (-1)

Talje: 91
Hofte:115

Lår: 65 (-2)
Læg: 39

Ialt -7cm og 1,2kg på 2døgn..... Ikke dårligt indtil videre... specielt ikke når man tænker på at jeg har siddet på sofaen det meste af tiden... ;-)

Træt igår aftes... Så træt at jeg faldt i søvn på sofaen...
Jeg vil tro det er en kemisk reaktion på affald der skal ud af kroppen...
Min hud er som den plejer...
Jeg har ikke været sulten...

Men ser ikke frem til mere suppe men det er til at klare hvis det betyder at jeg taber mig med denne fart...

Et lille spørgsmål rdrd... Hvor længe skal man holde pause med denne kur inden man starter op igen hvis man gerne vil køre mere end et forløb?
14 år5. marts 2010 kl. 09:36
Hvis man har tabt mere end 7,5 kg, så skal man vente 2 døgn før man starter forfra på diæten.

Hvis man har tabt mindre end 7,5 kg må man starte igen med det samme.
14 år5. marts 2010 kl. 09:42
Hej.. Jeg har fulgt med på sidelinjen lidt tid nu..

Jeg bruger selv kuren på en lidt anden måde. Jeg har som jer andre lavet en stor portion og pakket det i portionspakninger i fryseren. Jeg holder dog på det med at man skal have protein.

Jeg bruger suppen som måltider i stedet. Fx. frokost eller aftensmad. Eller en hel dag med suppe engang imellem.
Det at kroppen mærker forskellige mønstre giver på sigt et større vægttab. Jeg bruger det mest når jeg ikke har tid til andet aftensmad/frokost og lign. Håber forslaget kan bruges til når i ikke er hardcore på en hel uge.

(Derved er suppen også mere spisevenlig)
14 år5. marts 2010 kl. 11:06
Jeg tror også at man taber mere muskelvæv end fedt på dend er kur.
14 år5. marts 2010 kl. 11:33
Det kan vi jo prøve at teste næste gang jeg skal på den. Regner med det bliver her i marts eller i april. Jeg har en vægt der måler fedt, vand og muskelprocent, så kan vi da se hvad der sker.
14 år5. marts 2010 kl. 12:09
Bliver spændende at se hvad der sker... Jeg nyder suppen meget da den renser. Og spiser så ofte lidt ekstra grøntsager sammen med den.

Men ja hvis der ingen proteiner er i ens kost tager det jo på musklerne og derved mindsker det forbrændingen.
14 år5. marts 2010 kl. 13:20
Hvad siger du mrs credible? Hvordan ser din energifordeling ud i procent protein, kulhydrat og fedt? Det er jo her på de første dage man spiser mest vegatabilsk.
14 år5. marts 2010 kl. 13:24
Ammestuesnak

Der er altså masser af protein i de rigtige grøntsager... og de to steder hvor jeg har tabt cm er henholdsvist på mit K-skåls brystparti, og de lår jeg ikke har kunnet skille ad når jeg går medmindre jeg går som en gammel beridder...

Ikke ligefrem de steder der er mest muskel på mig... mine lægmuskler derimod har stået på samme omfang hele vejen igennem..

Min energifordeling ligger på rundt regnet sådan her de sidste 3 døgn hvor jeg har fuldt kuren til punkt og prikke:

Protein: 10
Kulhydrat: 80
Fedt: 10

Så visse vasse venner ingen underskud i protein men et stort underskud i fedt....

14 år5. marts 2010 kl. 15:26

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...