#51 af rdrd (slettet)
Suppekuren
Du læser en tråd i debat > vægttab 10+rdrd (slettet)
re: Starter idag
Det er jo ren videnskab det her. Hvordan er det gået med Pinnagiggan? Foruden mrs credible og mig selv, mangler vi faktisk mindst en til helst tre mere, der er villige til at følge kuren til punkt og prikke og foretage de nødvendige målinger, før vi kan komme med en ren videnskablig konklusion.
14 år5. marts 2010 kl. 15:57
SiriS (slettet)
Fedt nok - om jeg så må sige!
14 år5. marts 2010 kl. 21:21
rdrd (slettet)
Nu har jeg kigget kalenderen igennem for ting der kan forhindre mig i at følge suppekuren 100 %, og i uge 11 er der ingen hindringer, så jeg starter på suppekuren mandag den 15.3. Jeg tror endda jeg har fået min mand til at være med også, så vi kan levere to personers resultater.
14 år5. marts 2010 kl. 23:49
mrs credible (slettet)
ok lad videnskaben tale ;-)
14 år6. marts 2010 kl. 00:21
bruger slettet
Jeg ville gerne jeg kunne gøre det. Men da jeg lever et liv hvor jeg er til noget hver uge er det svært kun at leve på suppe + div.
Jeg hoppper lige med på en lytter og glæder mig meget til at se hvad der kommer ud af det. Bliver rart at høre et resultat fra andre end såkaldte forskere. :):):)
Jeg hoppper lige med på en lytter og glæder mig meget til at se hvad der kommer ud af det. Bliver rart at høre et resultat fra andre end såkaldte forskere. :):):)
14 år6. marts 2010 kl. 07:40
rdrd (slettet)
Det er jo heller ikke noget man skal gøre heletiden og så igen. Man skal heller ikke tabe alle sine kilo på den her måde, men det kan være et godt boost.
Marie 1985, hvis du virkelig gerne vil prøve, så kig i din kalender, hvornår du har en uge du ikke skal noget og set så den af.
Du kan jo bruge vores resultater og se om det er noget du i det hele taget gider at bruge din tid på.
Marie 1985, hvis du virkelig gerne vil prøve, så kig i din kalender, hvornår du har en uge du ikke skal noget og set så den af.
Du kan jo bruge vores resultater og se om det er noget du i det hele taget gider at bruge din tid på.
14 år6. marts 2010 kl. 09:36
Sannew (slettet)
Jeg synes at det mest spændende ved jeres eksperiment er, om I faktisk kickstarter jeres vægttab eller om I tager det hele på i løbet af den første måned efter at I har stoppet kuren.
Jeg håber at I vil følge op på jeres resultater.
Jeg håber at I vil følge op på jeres resultater.
14 år6. marts 2010 kl. 16:01
mrs credible (slettet)
Jeg vil helt klart følge op på eksperimentet ved at skrive mine målinger resten af måneden også...
Har dog ikke haft tid til at hoppe på vægten imorges da jeg har holdt børnefødselsdag idag..
Var godt nok fristet af de der minipizzaer jeg havde lavet til ungerne men jeg har ikke rørt noget.... selvom glorien strammer lidt når man synes man trænger til PIZZA....
Har spist banan til morgenmad og suppe mens ungerne spiste pizza... og jeg er nødt til at skulle lave mere suppe imorgen for jeg løber tør idag... 10l suppe på 4 dage ;-)
Har dog ikke haft tid til at hoppe på vægten imorges da jeg har holdt børnefødselsdag idag..
Var godt nok fristet af de der minipizzaer jeg havde lavet til ungerne men jeg har ikke rørt noget.... selvom glorien strammer lidt når man synes man trænger til PIZZA....
Har spist banan til morgenmad og suppe mens ungerne spiste pizza... og jeg er nødt til at skulle lave mere suppe imorgen for jeg løber tør idag... 10l suppe på 4 dage ;-)
14 år6. marts 2010 kl. 17:59
bruger slettet
Jeg har fulgt suppekuren siden i tirsdags, jeg har spist 9,5 l.suppe på 4 dage, og har i dag lavet en omgang mere, jeg har snydt en lille smule, men vil fortsætte helt uden at snyde fra tirsdag... Jeg synes ikke denne kur er så slem når man først kommer igang, jeg er ikke mere træt, jeg er ikke dårlig, og jeg træner stdig i motionscenteret, selvom der stod der hvor jeg fandt den at man ikke måtte... jeg går næsten dagligt en tur på en time i rask tempe, skriver dog moderat da jeg syns jeg vil være mere sikker... Jeg har blendet alt min suppe, nogen gange drikker jeg den kold spæddet op med vand,og bare ned med det, og nogen gange varmer jeg den... Det siger mig slet ikke noget at sidde at tygge i alle de grøntsager ;) jeg drikker mindst 3l.vand om dagen... er forløbiget vægttab på 3,3kg imorges er i dag igang med 5.dagen... håber at vægttabet fortsætter..
Jeg vil godt prøve at måle min fedt procent osv på træningscenterets vægt på mandag inden jeg begynder min ikke snyde uge ;) Held og lykke jer der hopper på den... DEN VIRKER
Jeg vil godt prøve at måle min fedt procent osv på træningscenterets vægt på mandag inden jeg begynder min ikke snyde uge ;) Held og lykke jer der hopper på den... DEN VIRKER
14 år6. marts 2010 kl. 18:38
rdrd (slettet)
selvfølgelig skal vi da også følge op på den :-) Jeg tog en omgang på 2 uger i december inden jul, netop for at kunne tillade mig at spise småkager, konfekt, gås, flødesovs og ris a lamande.
Jeg tabte mig fra 73 kilo til 68 kg på de 14 dage. (Har tabt fra 86 kg i august) Da jeg startede på madital for en måned siden vejede jeg 73 kg igen, så julen og januar med julefrokoster gik da i det mindste i nul for mig, til trods for at jeg har spist hvad jeg kunne og hvad jeg havde lyst til i halvanden måned efter.
Nu må vi se hvad der sker efter uge 11.
Jeg tabte mig fra 73 kilo til 68 kg på de 14 dage. (Har tabt fra 86 kg i august) Da jeg startede på madital for en måned siden vejede jeg 73 kg igen, så julen og januar med julefrokoster gik da i det mindste i nul for mig, til trods for at jeg har spist hvad jeg kunne og hvad jeg havde lyst til i halvanden måned efter.
Nu må vi se hvad der sker efter uge 11.
14 år6. marts 2010 kl. 20:02