#91 af rdrd (slettet)
Suppekuren
Du læser en tråd i debat > vægttab 10+rdrd (slettet)
re: Suppekuren
Jeg HADER anden dag i suppekuren. Det er intet problem kun at spise frugt en hel dag, men slet ikke at spise frugt en hel dag, det er simpelthen umenneskeligt. Nu vil jeg spise et halv kilo rå grøntsager, så må sulten da kunne holdes fra døren et øjeblik.
14 år16. marts 2010 kl. 13:05
svag (slettet)
Tusind tak rdrd... Synes også det er hårdt. Jeg har altså også supleret med andet, og taber mig alligevel :)
14 år16. marts 2010 kl. 16:08
rdrd (slettet)
Den her ene dag kan jeg godt klare det er hårdt, de andre dage synes jeg ikke er så slemme. De andre gange jeg har fulgt suppe kuren er det ikke altid jeg har fulgt den 100 %, men jeg føler mig nærmest forpligtet denne her gang, i og med at det er for at teste den og dokumentere det overfor i andre. Det gør det faktisk lidt nemmere at ungå lige at putte et eller andet i munden der ikke skal derind i disse dage :-)
14 år16. marts 2010 kl. 17:28
bruger slettet
Puha jeg glæder mig så meget til resultaterne. Jeg er selv igang med at koge en portion nu. :)
14 år16. marts 2010 kl. 18:13
Mivsel (slettet)
jeg har lavet en portion af suppen, og det er godt nok ikke noget jeg bliver afhængig af :/
bare 1 portion var nok til at sænke lysten til en hel uge gevaldigt... men men men - jeg har tænkt mig at give det et forsøg, jeg kan vel vænne mig til smagen
bare 1 portion var nok til at sænke lysten til en hel uge gevaldigt... men men men - jeg har tænkt mig at give det et forsøg, jeg kan vel vænne mig til smagen
14 år16. marts 2010 kl. 18:34
SiriS (slettet)
Åh, øv!
14 år17. marts 2010 kl. 09:47
mrs credible (slettet)
det er nu en uge siden jeg blev færdig med min suppekur og vægten idag siger 82,4 hvilket betyder at jeg faktisk har tabt mig yderligere 700g siden jeg stoppede, og da mit aktivitetsniveau har ligget højere og jeg drikker dn samme mængde som vanligt så er det næppe hverken væske eller muskelmasse der er tabt den uge jeg var på kuren
14 år17. marts 2010 kl. 10:29
SiriS (slettet)
Så er der da i det mindste en belønning der venter, hvis man nu ikke er så vild med smagen.
14 år17. marts 2010 kl. 16:57
rdrd (slettet)
Jeg fryser helt vildt. Det luner lidt med den varme suppe eller en kop varm te, men nøj hvor jeg ellers fryser hele tiden. Kuren lævner ikke mange kalorier til at holde sig varm med.
14 år17. marts 2010 kl. 20:00
rdrd (slettet)
Så er jeg halvvejs igennem kuren og der er røget 1,1 kg. Et pænt vægttab, men ikke ret meget i forhold til de 2,5 - 3,5 kg kuren lover. Jeg glæder mig helt vildt til i morgen, hvor jeg må få kød, og endnu mere til i overmorgen hvor jeg må få masser af kød. Når jeg er færdig med at taste ind søndag kommer jeg lige med en status over ugen mht energifordeling osv.
14 år18. marts 2010 kl. 14:05