Ja, så faldt jeg i kagefælden igen idag.. Der har bare været kage overalt de sidste par dage og jeg kan bare ikke administrere det. Har fået alt for meget :-( Er så sur på mig selv.. føler hele dagen er spildt.. ødelægger hele tiden vægttabet for mig selv. Det er ufatteligt at jeg ikke bare kan holde mig fra det lort i de uger det tager at tabe mig de sidste kilo. Fremover vil der jo være plads til kage osv med al den motion jeg dyrker, men hvis jeg skal tabe mig, er der bare ikke plads til det.
Øv Øv hvad fanden gør I andre?
#22 af Elmann (slettet)
helt præcist en lille kanelsnegl (diameter ca. 5-6 cm), et sammenklappet ristet stykke hvidt brød med kartofler, pesto, ost mv. og en kopsuppe...
Jeg tror det skyldes det kage jeg spiste i går.. det er som om, at når jeg får sukker dagen før, så går hele dagen efter bare i vasken.. for mandag til onsdag (indtil om aftenen) gik rigtig godt og jeg følte ikke nævneværdig sult.. og der fik jeg ikke noget sukker. Så selv om jeg har lyst til at kværne en kanelsnegl mere nu, så tager jeg en kopsuppe i stedet.. må prøve at skære alt sukker væk, og se om det hjælper på sulten..
Øv, en dag..