Jeg havde egentlig besluttet, at jeg skulle veje 60 kg med udgangen af maj, da det passede med 500 gram om ugen.
Men har besluttet mig for, at det skal være til min fødselsdag den 11. maj :-D
Det glæder jeg mig til. Om det skal være præcis 60 kg. eller noget andet er pænere, det ved jeg ikke endnu, for har aldrig prøvet at veje i denne ende af skalaen mens jeg har været 'voksen'.. Men pt. er det 60 kg jeg stræber efter.
#12 af Elmann (slettet)
vægten er steget de sidste par dage... jeg tror det ligesom sidste uge skyldes mine MEGET ømme ben efter løbe-intervaltræning i tirsdags samt uendelig mange lunges.. så jeg er ret smadret, og jeg plejer at ophobe vand i kroppen...
så min erfaring er, at hvis jeg bare drikker masser af vand så smider kroppen også det den har i musklerne :-)
Jeg kan virkelig begynde at se forandringer på min krop... musklerne på maven er så småt begyndt at træde frem hvis jeg spænder... benmusklerne begynder også at vise sig..
Så jeg glæder mig til det sidste fedt ryger, så tror jeg altså at jeg bliver ret ripped :-) Jeg vejer trods alt 69,1 i dag, så der er stadig en del at tage af (166 cm).
Men ja, vægt i dag 69,1.. .-> 9,1 kg to go og ligger PÅ kurven (ikke over, ikke under). Men det bliver der ændret på :-)