Malene: flot vægttab indtil videre :-)
Lchf er fantastisk for slikmunde, folk der ikke gider tælle kalorier, og når man har brug for solid mad for at føle sig mæt i længere tid. Mange bliver chokerede over den fedtmængde man skal spise, men når først man har vænnet sig til det, er det de færreste der vil undvære det igen.
Kig evt. ind på madbanditten.dk - der er der gode opskrifter og især gode forklaringer på, hvad lchf går ud på :-)
#82 af Girl next door
Højde:169
Mål:60
Vægt:
30/1 : 66,3
3/2: 65,5
Tabt i alt: 800g
Girl Next door:
Tak:)
Dem kender jeg ikke, men vil da gå ind og læse om det:)
Da jeg tabte mig 10kg gik jeg efter vægtkonsulenternes principper, og det virkede sindsygt godt må jeg sige. Problemet var bare at da jeg så stoppede og skulle spise "normalt" så gik jeg helt amok i søde sager fordi jeg bare havde holdt mig væk fra det i 5 måneder, og derfor havde craivings efter ALT:/
Min strategi er at gå lidt efter deres principper stadigvæk, men dyrke motion ved siden af, og tillade mig selv også at spise noget usundt engang imellem, det går ikke for mig med en kold tyrker.
Loki Harme:
Jeg har prøvet at tælle Kcal, men det virkede ikke rigtig for mig:/ spiste omkring de 1300 kcal og synes bare ikke der skete noget:( Men kan nemlig rigtig godt lide den måde at gøre det på, fordi der kan du i princippet spise hva du vil, men inden for kcal antallets grænser.
Emmi:
Betina Jakobsen: