#81 af KatiaK (slettet)
0,5 - 1 kg om ugen - Hvem vil være med?
Du læser en tråd i debat > vægttabKatiaK (slettet)
re: Denne uges vejning
Jeg har det lige som Ulla, så snart slapper jeg lidt af, så glemmer jeg bare at vedligholde, og der ryger 1-2 kg på med det samme! Øv...øv...
11 år17. maj 2013 kl. 14:40
mia_duberg (slettet)
74,1 - stort spring op, men pyt :) Der røg så meget sidste uge
11 år17. maj 2013 kl. 18:24
KatiaK (slettet)
Hej alle, jeg er også skuffet over mig selv. Skuffet og flov... det gik ellers så godt. Min sund profil slutter om 2 timer. Nu sidder jeg og overvejer om jeg skal betale en periode på 3 måneder igen, eller skal jeg fortsætte på egen hånd, i hvert fald ind til alle mine rejser og ferier er overstået... da jeg vil ikke kunne sidde så meget ved tasterne her... Jeg har taget yderligere 0,5 kg på... om det er alle mine udskejelser...eller bare væske... da jeg er løbet tør for mine piller ved jeg ikke... måske en blanding. Jeg er i hvertfaldt godt træt af mig selv! Men jeg stopper ikke! Jeg skal vende kursen, tage mig sammen, og fortsat arbejde på at komme ned under 60 kg, godt ned under! Ellers har jeg det ikke ret godt!
Held og lykke til Jer seje kvinder der ude.
Held og lykke til Jer seje kvinder der ude.
11 år18. maj 2013 kl. 09:49
KaninT (slettet)
re: 0,5 - 1 kg om ugen - Hvem vil være med?
Så kom alle mine svagheder væltende på samme tid. Weekend, fest, venindebesøg og nattevagt på arbejdet. Alle de ting der ødelægger min gode rytme og alle mine gode intentioner! Selvom jeg virkelig prøvede at begrænse mig blev det til masser af øl, drinks, fast-food og næsten ingen træning. Idag sagde vægten så 67,7. Det er vel nærmest 2 kg på på 4 dage!
Så vi er flere der går ind i en krævende uge.
Desuden får jeg fødselsdagsgæster imorgen = kage.
Åh, det stopper jo aldrig.
Kærligst Kanin T
Så vi er flere der går ind i en krævende uge.
Desuden får jeg fødselsdagsgæster imorgen = kage.
Åh, det stopper jo aldrig.
Kærligst Kanin T
11 år21. maj 2013 kl. 08:56
KatiaK (slettet)
re: 0,5 - 1 kg om ugen - Hvem vil være med?
Hvor jeg kender det godt! Og hvor det er hårdt med familie, venner, folk rund omkring en som kan drikke og spise som de har lyst til, og vi andre står alene med vores nye livsstil, og kampen... øv... jeg har også taget 2 kg på, på næsten ingen tid! Fuck, fuck! Men jeg prøver på at fortsætte mod mit mål, mit slanke jeg, da jeg ved at det er ikke kun fysisk får jeg det bedre, men også psykisk!
Og som jeg har lige glemt at sige til mig selv, for fanden smager alt det kage og vin bedre end det føles at være slank? Mit svar er NEJ! Så i dag blev det til æg og et par skiver bacon med kaffe, uden brød, her til morgeenmad! Det holder mig mæt længere. Op på hesten igen... jeg gider simpelthen ikke være tyk!
Og som jeg har lige glemt at sige til mig selv, for fanden smager alt det kage og vin bedre end det føles at være slank? Mit svar er NEJ! Så i dag blev det til æg og et par skiver bacon med kaffe, uden brød, her til morgeenmad! Det holder mig mæt længere. Op på hesten igen... jeg gider simpelthen ikke være tyk!
11 år21. maj 2013 kl. 10:00
susanneingemann (slettet)
re: Dagens vejning
Onsdag 22/05 - dagens vejning: 58 kg
Altså:
Susanne: 60 - 58,7 - 58,0
God dag til jer alle!
11 år22. maj 2013 kl. 06:42
KaninT (slettet)
Dagens vejning siger 66,7. Ca 1 kg mindre end igår!
Den vægt hopper godt nok op og ned!
Tak for de motiverene ord igår Katja, kunne ikke være mere enig!
God onsdag til jer alle
Den vægt hopper godt nok op og ned!
Tak for de motiverene ord igår Katja, kunne ikke være mere enig!
God onsdag til jer alle
11 år22. maj 2013 kl. 08:49
pårettevej (slettet)
Dagens vejning
Glad igen - daens vægt siger 66 kg, så jeg er på rette vej - igen-igen. Jeg har ikke holdt mig tilbage, hvad angår mad, men jeg tror alligevel, at forrige uge fik lagt låg på en del småspiserier, for lysten til at lette mig fra sofaen og hente noget, har jeg kunnet tale ned;-)) Desuden har vi flyttet brænde, fliser - og lagt dem igen, så det har været hårdt fysisk arbejde hver dag. Idag regner = stille dag inde!
Og til KaninK - nej det stopper aldrig - ikke før vi lærer at lukke munden;-)
Kh Ulla
Og til KaninK - nej det stopper aldrig - ikke før vi lærer at lukke munden;-)
Kh Ulla
11 år22. maj 2013 kl. 10:22
KatiaK (slettet)
Det er rigtig nok, som Christian Blitz siger: "Luk munden og let røven!" Men nogen gange er det lettere sagt end gjort...
11 år23. maj 2013 kl. 11:07
M_A (slettet)
Første mål er i hus. Målet lød, at veje ind på 62,5-62,8 tirsdag. Jeg endte med at veje ind på 62,1, og det var endda med morgenmad i maven. Det betyder -1,4 kg på en lille uge. Efter nogle dage med en hel del mad oven på stævnet osv, siger vægten 61,9, hvilket jeg er ganske tilfreds med. Jeg er i hvert fald på rette vej.
11 år23. maj 2013 kl. 21:54