#41 af KatiaK (slettet)
0,5 - 1 kg om ugen - Hvem vil være med?
Du læser en tråd i debat > vægttabKatiaK (slettet)
re: 1. vejning...
"Lad være at have det i huset" ... det er rigtig nok og lyder nemt... hvis man er alene i huset... Vi er tre her i huset og hver og en spiser noget andet... så nogen gange kræver det vilje af stål for at ikke blive fristet af noget de andre har inde i køleskabet...
11 år26. april 2013 kl. 11:36
pårettevej (slettet)
Efter weekenden ...
Hej alle.
Så kom og gik den frygtede arbejdsweekend med god mad og vine ... Fredag gik rigtig godt, men lørdag røg der lidt for meget vin indenborde. Heldigvis fik jeg også masser af motion (det var jo arbejdsweekend!), og formåede at holde igen søndag. MEN - det betyder, at jeg er gået lidt i stå på vægten - kunne ikke lade være med at smugveje mig i morges. Jeg giver den en skalle og håber på det bedste til vejningen på onsdag!
Håber at I andre har været "bedre" i weekenden!
Så kom og gik den frygtede arbejdsweekend med god mad og vine ... Fredag gik rigtig godt, men lørdag røg der lidt for meget vin indenborde. Heldigvis fik jeg også masser af motion (det var jo arbejdsweekend!), og formåede at holde igen søndag. MEN - det betyder, at jeg er gået lidt i stå på vægten - kunne ikke lade være med at smugveje mig i morges. Jeg giver den en skalle og håber på det bedste til vejningen på onsdag!
Håber at I andre har været "bedre" i weekenden!
11 år29. april 2013 kl. 09:42
mia_duberg (slettet)
re: Efter weekenden ...
Min weeked har heller ikke været perfekt - men heller ikke HELT skidt..
Er der en der laver en opdatering med vægt fra i onsdags, så vi lidt nemmere kan følge op på det? :)
Er der en der laver en opdatering med vægt fra i onsdags, så vi lidt nemmere kan følge op på det? :)
11 år29. april 2013 kl. 12:56
MatildeD (slettet)
Tak for jeres råd!
Min weekend har været god. Jeg har været på arbejde hele weekenden, uden tid til at spise særlig meget.
Dejligt at arbejde og tjene penge + at tabe sig.
Min weekend har været god. Jeg har været på arbejde hele weekenden, uden tid til at spise særlig meget.
Dejligt at arbejde og tjene penge + at tabe sig.
11 år29. april 2013 kl. 17:38
mia_duberg (slettet)
Det lyde super lækkert matilde :D
Kom til at smugveje mig her til morgen.. Rigtig dårlig ide, fordi min vægt har det med at skifte mening let, og ikke veje helt som den hos DDV.. Men den sagde 72,9kg.. Så jeg er nu meget spændt på imorgen!
Kom til at smugveje mig her til morgen.. Rigtig dårlig ide, fordi min vægt har det med at skifte mening let, og ikke veje helt som den hos DDV.. Men den sagde 72,9kg.. Så jeg er nu meget spændt på imorgen!
11 år30. april 2013 kl. 07:29
MatildeD (slettet)
Nu er det onsdag, og min vægt er på 68,5 kg. så jeg er glad, og håber på at kunne holde mig på denne side af 70!
Hvordan er det gået jer andre? :)
Hvordan er det gået jer andre? :)
11 år1. maj 2013 kl. 16:23
KatiaK (slettet)
I dag er jeg på 63,5 kg... dvs. der er 1,5 kg og 17 dage til min delmål.
11 år1. maj 2013 kl. 19:30
mia_duberg (slettet)
2. vejning
Jeg har så været på lowcarb kur denne uge hos DDV og det må man sige har virket
Min vægt landede på 71,5kg det vil sige et vægttab på 3,6kg siden sidste uge, et overall DDV vægttab (siden juni) på 10,7 kg og sikret mit delmål der sagde 72,2 inden på søndag :) Så jeg er meget tilfreds.
Jeg laver lige en opdatering imorgen med folks vægt :)
Min vægt landede på 71,5kg det vil sige et vægttab på 3,6kg siden sidste uge, et overall DDV vægttab (siden juni) på 10,7 kg og sikret mit delmål der sagde 72,2 inden på søndag :) Så jeg er meget tilfreds.
Jeg laver lige en opdatering imorgen med folks vægt :)
11 år1. maj 2013 kl. 21:18
clp20
re: 2. vejning
Her har det været en rigtigt skidt uge /:
Sidste uge: 73,5
Denne uge 75,5
Ændring: +1 (Jeg har skiftet vægt i weekenden, og den vejer mig 1 kilo mere end den gamle, så det nye tal er 75,5 selv den gamle siger 74,5 og altså kun + 1 kilo - men det er rigeligt!)
Håber det er væske og den så til gengæld tager et ordentligt ryk næste uge... øvøv
Sidste uge: 73,5
Denne uge 75,5
Ændring: +1 (Jeg har skiftet vægt i weekenden, og den vejer mig 1 kilo mere end den gamle, så det nye tal er 75,5 selv den gamle siger 74,5 og altså kun + 1 kilo - men det er rigeligt!)
Håber det er væske og den så til gengæld tager et ordentligt ryk næste uge... øvøv
11 år2. maj 2013 kl. 08:21
mia_duberg (slettet)
re: 2. vejning
Når Ulla (pårettevej) og Kathrine eb lige får lagt vægt ind er jeg klar med en opdatering og oversigt :)
11 år2. maj 2013 kl. 13:04