0,5 - 1 kg om ugen - Hvem vil være med?

Du læser en tråd i debat > vægttab

Hep-hey efter 1. weekend :)
Hey hey...

Hvordan er jeres weekend gået?
Kender I det, når man starter med kuren, og væksen bare vælter af kroppen de første par dage, og så går det ellers langsomt. 100 g. pr dag eller lign. Selvom jeg med min fornuft ved at et lanvarrigt vægttab starter sådan, så er det bare så meget sjovere, når vægten falder hurtigere. :) Min vægt har stået næste stille over weekenden, trods 1100 kcal pr. dag og intet af det sjove. Jeg laver ny fælles oversigt på onsdag. :)

Anna: Velkommen til til "klubben", forhindringerne med bytur og cafébesøg er vi et par stykker, der sagtens kan nikke genkendende til herinde :) Vi vejer ind om onsdagen, så laver vi et fælles opsamling med alle resultaterne. Jeg er bare lige nødt til smide en lille kommentar... Du har allerede et BMI på 20, så umiddelbart efter tallene så du allerede ret slank. Men jeg skal ikke være dommer over for bare du har din egen sundhed for øje. :)
11 år22. april 2013 kl. 14:34
re: 0,5 - 1 kg om ugen - Hvem vil være med?
Hej :)
Jeg vil også gerne være med! Jeg fører også dagbog herinde, men mangler lige det der sidste skub for at holde ud (de uovervindelige sidste 5 kg - suk!)
Men mine data er:
Start: 73,8
Delmål: 69,9 (meget gerne til d. 11/5, hvor jeg fylder 22)
Mål: 68 (laveste vægt siden folkeskolen og SÅ bikiniklar!)
11 år22. april 2013 kl. 17:10
Hey-heyre: Hep-hey efter 1. weekend :)
Hej;-)
Min weekend er gået godt - har smugvejeret mig her til morgen, for at se om jeg skulle give den en skalle i dag, men vægten ser mere end fin ud! Spændende at se, hvordan det ser ud i morgen tidlig. Det kan være svært ikke at veje sig nærmest dagligt, men mine erfaringer siger, at det er bedre at holde sig til 1 gang/uge. Jeg kan enten blive skuffet over manglende vægttab = jeg trøstespiser, eller jeg kan blive glad for vægttabet = jeg spiser for at fejre mig selv. Ikke særlig smart;-)
11 år23. april 2013 kl. 10:01
Hep-hey efter 1. weekend :)
pårettevej - det lyder som om det nok skal se godt ud for dig imorgen så :) Jeg er ret spændt fordi jeg netop kun vejer mig en gang om ugen. Kender præcis det du siger med at uanset om det er godt eller skidt resultat, så ender man med at spise.

Velkommen til clp20 :) Det lyder som o vi to er nogenlunde samme sted, både med vægt, mål og hvornår målet skal være opfyldt!
11 år23. april 2013 kl. 12:10
re: Hep-hey efter 1. weekend :)
Hej. Jeg kunne godt tænke mig at være med i denne tråd, hvis det er muligt, selvom I er 1 uge inde.
Vh. Matilde
11 år23. april 2013 kl. 16:27
Jeg går i gymnasiet og savner den krop jeg engang havde, med flad mave og mindre lår. Jeg begyndte i april med ikke at spise usundt- slik, cola, chokolade osv, men mit problem er kulhydrater især fra havregryn,rugbrød og boller.
Start 69,5
Delmål: 67
Mål: 65
Jeg håber at kunne nå et godt stykke inden bikinisæsonen. :)
11 år23. april 2013 kl. 16:35
Velkommen til Matilde. Du er mere end velkommen i "vi-kæmper-hårdt-for-at-komme-i-sommerkjole/bikinien". :) Vi vejer ind første dag i morgen, og så laver jeg lige en fælles liste med alle vejningerne.
11 år23. april 2013 kl. 19:57
Jeg vejer i dag 73,5 kg :)
11 år24. april 2013 kl. 08:24
Hej alle
Min vægt er i dag 66 kg! Og jeg er glad for at jeg er kommet med i gruppen. Det er en stærk motiverende faktor, at jeg skal "stå til regnskab". Weekenden bliver hård - arbejdsweekend i familiens sommerhus = masser af fantastisk mad og vine - og netop denne weekend har før ødelagt gode intentioner;-( Men jeg har jo en aftale med jer næste onsdag, så jeg tager mig selv i nakken og lukker munden;-)
11 år24. april 2013 kl. 09:20
Hej, vægten viser 64,2 kg i dag! Dvs. vægten går ned ad!
Er det onsdag, eller fredag har vi en fælles vejedag?!
Med kærlig hilsen.
Katia
11 år24. april 2013 kl. 09:32

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });