#72 af SNBS (slettet)
Tab 1/2 kg i ugen over 5 uger. Uge 1
Du læser en tråd i debat > vægttabSNBS (slettet)
re: Tab 1/2 kg i ugen over 5 uger. Uge 4
Så tager vi lige en vejedag igen. Glæder mig til at se hvordan det er gået for jer alle.
11 år27. februar 2013 kl. 23:07
dittejansen (slettet)
Vægt: 66,8.
11 år28. februar 2013 kl. 06:05
JK91
Min vægt er 67,1 kg.
Det er jeg bestemt ikke tilfreds med - men har haft en lidt skidt 10 dage, hvor jeg så først er begyndt at spise ordentlig fra mandag af. I den her uge har jeg holdt pause med motion - og i følge alle målinger på internettet burde jeg være i stand til at tabe et halvt kilo om ugen alligevel. Er lidt træt af at jeg skal kæmpe så hårdt for at komme ned i vægt, når alt hvad jeg læser fortæller mig, at jeg gør det rigtige.
Vægten skal dog ikke have lov til at påvirke mig videre - jeg gør det rigtige, og det må jeg holde fast i :)
Det er jeg bestemt ikke tilfreds med - men har haft en lidt skidt 10 dage, hvor jeg så først er begyndt at spise ordentlig fra mandag af. I den her uge har jeg holdt pause med motion - og i følge alle målinger på internettet burde jeg være i stand til at tabe et halvt kilo om ugen alligevel. Er lidt træt af at jeg skal kæmpe så hårdt for at komme ned i vægt, når alt hvad jeg læser fortæller mig, at jeg gør det rigtige.
Vægten skal dog ikke have lov til at påvirke mig videre - jeg gør det rigtige, og det må jeg holde fast i :)
11 år28. februar 2013 kl. 06:13
gitch (slettet)
Pyha - holdt fødselsdag for min ældste datter i weekenden og syndede endnu mere søndag med pizza, er dog heldigvis bremset op og har været seriøs hele ugen... så jeg er godt tilfreds med dagens vægt på 72,7 kg....
Hold ud JK91 og op med humøret... Det skal nok belønne sig...
Hold ud JK91 og op med humøret... Det skal nok belønne sig...
11 år28. februar 2013 kl. 07:30
mia_duberg (slettet)
jeg når ikke at have tabt 2,5kg på de her 5 uger, fordi jeg har haft taget lidt på i sidste uge, men i denne uge har jeg da tabt de 500 gram :)
75,7 siger vægten
75,7 siger vægten
11 år28. februar 2013 kl. 07:53
anzhomg (slettet)
69,6 kg. Jeg er SÅ glad. Det har bare været en fantastisk uge, jeg har spist 1800-2000 kcal om dagen og tabt mig 2,8 kg. siden torsdags, så nu er alle de kilo væk, som jeg tog på i min overspisningsweekend og i dag skal jeg shoppe med min søster, der også er igang med at tabe sig, hvis jeg er heldig finder jeg bikini og et par jeans.
Jeg er startet på et 60 dages træningsprogram, der hedder Insanity, i dag er dag 10, jeg skal lige love for at det giver nogle vilde resultater!! er ovenud lykkelig over min mave og mine lårs fremskridt :)
Jeg er startet på et 60 dages træningsprogram, der hedder Insanity, i dag er dag 10, jeg skal lige love for at det giver nogle vilde resultater!! er ovenud lykkelig over min mave og mine lårs fremskridt :)
11 år28. februar 2013 kl. 08:10
SNBS (slettet)
Så nåede jeg sku mit mål.. JUBII 59,8 det kan jeg ikke mindes jeg har vejet.. nok engang mine unge år.
JK91: Tro på dig selv, når du ved du gør det rigtige skal det nok lønne sig, tålmodighed er nok den vigtigste faktore i en levestilsændring:) Men ja en stillestående eller opadgående vægt at ikke guf til motivationen.
Gitch: Fødselsdag skal der også være plads til, og du stoppede jo dig selv før det gik helt galt
Mia: Lidt - på vægten er bedre end stillestående eller opadgående, så lidt har også ret
Anzhomg: Super godt, det træningshalløj vil jeg da lige google lidt på, kunne godt bruge noget mere opstramning efter de tabte kilo
JK91: Tro på dig selv, når du ved du gør det rigtige skal det nok lønne sig, tålmodighed er nok den vigtigste faktore i en levestilsændring:) Men ja en stillestående eller opadgående vægt at ikke guf til motivationen.
Gitch: Fødselsdag skal der også være plads til, og du stoppede jo dig selv før det gik helt galt
Mia: Lidt - på vægten er bedre end stillestående eller opadgående, så lidt har også ret
Anzhomg: Super godt, det træningshalløj vil jeg da lige google lidt på, kunne godt bruge noget mere opstramning efter de tabte kilo
11 år28. februar 2013 kl. 08:34
JK91
Stort tillykke SNBS - den dukan kur har gjort det ret godt for dig! :)
11 år1. marts 2013 kl. 09:23
mia_duberg (slettet)
Lyder som om der er nogle fine resultater :) Er der en der laver en opdatering og samler dem? :)
11 år2. marts 2013 kl. 09:10
Jeg kunne super godt tænke mig at få målt min fedtprocent, men fik selvfølgelig aldrig taget mig sammen til at få det gjort i fitnesscenteret, som jeg er meldt ud af nu. Overvejer at købe en fedttang, men skal lige finde ud af hvor stor målesikkerheden er.
Synes det er en rigtig god måde at holde øje med sit vægttab på - for selvom vægten ikke går ned, kan der ske rigtig meget med kroppen!