Tab 1/2 kg i ugen over 5 uger. Uge 1

Du læser en tråd i debat > vægttab

re: Tab 1/2 kg i ugen over 5 uger. Uge 1
70,0 kg sagde vægten, det er SÅ vildt. Her den seneste uge, har jeg skruet op for kalorierne og det har sat skub i vægttabet igen, der nu lyder på 25,3 kg siden 22. Marts!
Håber på at se det fantastiske 6-tal næste vejning! :D

(kom til at poste i den anden tråd, så nu har jeg altså skrevet ind i begge :) )
11 år7. februar 2013 kl. 17:18
Har i forresten prøvet at regne jeres fedttab ud i kg? Det er lige gået op for mig at mit reelle tab er 6,1 kg fedt siden 14. Januar. Det er da den fedest nyhed ovenpå en i forvejen super dag med fine resultater, som nu blev endnu bedre
11 år7. februar 2013 kl. 17:36
Dagens vægt : 72,6 - svinger en del, men har ligget under 73 hele ugen og er ved godt mod. God dag :-)
11 år7. februar 2013 kl. 21:31
Jeg fik aldrig skrevet min vægt ind i går, men den stod på 62,2kg, hvilket er ok, da det også er den tid på måneden nu :-) Så jeg er glad nok, selvom det kun er 200g på 1 uge.
11 år8. februar 2013 kl. 08:09
Så kommer der lige en opdatering. Lærat elskemigselv meldte ikke ind, men jeg var inde og tjekke hendes info, så den vægt der stod der er den jeg har taget med, hvis det ikke er korrekt ændre vi det.. Men her er resultatet efter uge 1

Taa sa : 74,6 - 75 (+0,4)
gitch : 72,8 - 72,6 (-0,2)
JK91 : 68,6 - 67,3 (-1,3)
VEGANER : 79,9 - 78,3 (-1,6)
Læratelskemigselv: 74,5 - 73,5 (-1,0)
mia duberg : 76,5 - 75,7 (-0,8)
Lyser i mørket : 64,0 - 63,6 (-0,4)
SNBS : 62,9 - 62,1 (-0,8)
Joy88 : 62,4 - 62,2 (-0,2)
anzhomg: 72,5 - 70 (-2,5)
dmollysh: 70,1 - 69,7 (-0,4)

SUPER GODT GÅET folkens. Anzhomg, det er jo helt vild at du har smidt 2,5 kg på en uge.
Taa Sa, vi glæder os til at se din vægt næste uge når du ikke er russer mere:D
dmollysh, hvordan føles det at se et 6´tal forrest:D?? Tillykke med det.

Tænkte om vi kunne skrive vores gode/dårlige dage her i forhold til hvornår vi har syndet og hvornår vi var gode og takkede nej, enten til os selv eller andre?

Jeg klapper ihvertfald mig selv på skulderen hver dag for alt det jeg takker nej til i form af sukkerholdig ting, Det er min dag nummer 26 uden sukker og uden stivelse:D

11 år8. februar 2013 kl. 10:04
UNDSKYLD Taa Sa: Det var ikke din grund til vægtøgningen, fik dig lige forvekslet med Joy88. Håber du er ved at være ovenpå igen, at lide et tab er aldrig let og det tager tid at komme over.
11 år8. februar 2013 kl. 10:08
Anzhomg, det er da noget af et vægttab du har bag dig, det er da super flot, og så giver det lidt på motivationskontoen at der igen kommer skub i vægten i den rigtige retning. Det bliver godt at kunne opdatere næste uge med et 6´tal forrest ud for dig;)
11 år8. februar 2013 kl. 10:11
Hvor er vi allesammen bare gode! Stort tillykke til jer alle sammen :)

Ja, nu er det jo weekend igen, og det er bare her jeg har det farligst. Dog er jeg så også god til at bruge noget af min ekstra tid på at få trænet godt igennem. Her til morgen har jeg allerede været ude og løbe, og senere skal jeg så ned og styrketræne.
Så i aften vil jeg forkæle mig med en lækker salat til aftensmad og så måske noget isis slik bagefter. Det føles som om man synder, men er ikke noget der skiller sig vildt ud kaloriemæssigt :)
Min vægt er også i godt humør, i morges sagde den 66,6 kg - altså -700gram siden igår. Dejligt den rykker lidt nu (endelig!)
11 år8. februar 2013 kl. 10:17
hold da fast! havde slet ikke regnet ud, at det var så meget, hvor er det fedt. Ærgerligt at det ikke er hver uge, der er så god ;)

SNBS: Der er noget af et pres, som du ligger på mig! Nu SKAL jeg jo nå det fantastiske 6-tal til på torsdag! vil i hvert fald kæmpe for det :)

Det bliver en lidt svær weekend, fornemmer jeg. Er hos min kæreste og skal til koncert og møde hans venner for første gang både i aften og på søndag, jeg er ikke vildt glad for at skulle være sådan i centrum og jeg kommer til at skulle kæmpe hårdt for ikke at dulme mine nerver med tonsvis af øl. Har ikke drukket siden November og det må meget gerne fortsætte sådan!
11 år8. februar 2013 kl. 16:18
Godt gået, folkens:)
@SNBS: Ja, det er dælme dejligt at fået 6-tal forrest. Morgenvægten i dag sagde endda 68,9:)

For knap to år siden vejede jeg faktisk 57 kg. Det var efter en periode på ca 2 måneder hvor jeg ikke havde været i stand til at spise, ikke en god måde at tabe sig på, men det var dejligt alligevel. Første gang i mit liv jeg har været decideret tynd (faktisk var jeg lidt for tynd, syntes jeg). Fantastisk fornemmelse at gå i kjole/shorts uden at ens lår gnider mod hinanden. At kunne købe tøj uden at tænke på forskelligt fedt der skal skjules.
Men appetitten vendte (heldigvis) tilbage, og jeg blev lidt for glad for bare at æde - og feste med tilhørende øl (og fastfood på vej hjem om natten og den slags). Og vupti var vægten pludselig på over 70 - mere end den var på før mit store vægttab - typisk:)

Så nu arbejder jeg på sundt og fornuftigt at ramme ca 60 kg - og blive der:)
11 år8. februar 2013 kl. 16:48

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });