#42 af anzhomg (slettet)
Tab 1/2 kg i ugen over 5 uger. Uge 1
Du læser en tråd i debat > vægttabanzhomg (slettet)
re: Det går frem
Dagens vægt: 69,9 kg.
Jeg skal love for, at jeg blevet slået et skridt tilbage efter i går og mit uheld med min fod. Den er hævet og blå og jeg er rigtig sur på den og vægten! og mig selv. suk.. Vægten i går var 69,1 - jeg spiste pænt i går, fik ikke for meget og nåede en halv times motion inden mit uheld i går morges, jeg følte mig slank og lækker, da jeg vågnede i morges, beundrede mig selv i spejlet og glædede mig til at se tallet på vægten, men ak og ve. +800 gram - jeg kan ellers ALTID mærke, når den er steget bare det mindste inden jeg går på. Vægtstigningen førte så desværre til noget, der har ligget og luret længe - overspisning!! har kørt mig selv ret stramt i mange uger nu og været super god, men nu knækkede tråden altså. Jeg tør slet ikke fortælle om min morgen"mad". jeg spiste indtil jeg vitterligt ikke kunne stå oprejst, fordi jeg havde ondt i maven, maden sad helt oppe i halsen og jeg følte, at jeg var ved at besvime. Den følelse har nu lagt sig og nu har jeg lyst til endnu mere mad! åh. suk. Har lyst til at slå mig selv i hovedet med en kølle i dag! Spiste det endda imens jeg så The Biggest Loser, tror snildt, at jeg har fortærret 3000-4000 kcal i dag og klokken er ikke engang 12. Det bliver en hård dag, kan jeg mærke!
Og jeg vil bare så gerne løbe mine frustrationer væk, men jeg må ikke gå på den skide fod, ØV for en dag. ØVØVØVØV.
Undskyld min alt for negative stemning her :(
Jeg skal love for, at jeg blevet slået et skridt tilbage efter i går og mit uheld med min fod. Den er hævet og blå og jeg er rigtig sur på den og vægten! og mig selv. suk.. Vægten i går var 69,1 - jeg spiste pænt i går, fik ikke for meget og nåede en halv times motion inden mit uheld i går morges, jeg følte mig slank og lækker, da jeg vågnede i morges, beundrede mig selv i spejlet og glædede mig til at se tallet på vægten, men ak og ve. +800 gram - jeg kan ellers ALTID mærke, når den er steget bare det mindste inden jeg går på. Vægtstigningen førte så desværre til noget, der har ligget og luret længe - overspisning!! har kørt mig selv ret stramt i mange uger nu og været super god, men nu knækkede tråden altså. Jeg tør slet ikke fortælle om min morgen"mad". jeg spiste indtil jeg vitterligt ikke kunne stå oprejst, fordi jeg havde ondt i maven, maden sad helt oppe i halsen og jeg følte, at jeg var ved at besvime. Den følelse har nu lagt sig og nu har jeg lyst til endnu mere mad! åh. suk. Har lyst til at slå mig selv i hovedet med en kølle i dag! Spiste det endda imens jeg så The Biggest Loser, tror snildt, at jeg har fortærret 3000-4000 kcal i dag og klokken er ikke engang 12. Det bliver en hård dag, kan jeg mærke!
Og jeg vil bare så gerne løbe mine frustrationer væk, men jeg må ikke gå på den skide fod, ØV for en dag. ØVØVØVØV.
Undskyld min alt for negative stemning her :(
11 år14. februar 2013 kl. 11:29
JK91
Anzhomg; Det lyder da som en noget skidt dag. Det eneste jeg kan sige til dig er, at i morgen er en ny dag - og ja, det er ikke sjovt at overspise, men husk at du kan starte på en helt frisk i morgen.
Og det med vægten - min vægt svinger altså også fra dag til dag, og det tror jeg bare man må acceptere, hvis man vejer sig hver dag.
Du må se fremad - og så ikke lade dig slå ud så let, selvom det er svært :) Kan jo let være noget væske eller at du har mad i maven, som gør din vægt er steget.
Og det med vægten - min vægt svinger altså også fra dag til dag, og det tror jeg bare man må acceptere, hvis man vejer sig hver dag.
Du må se fremad - og så ikke lade dig slå ud så let, selvom det er svært :) Kan jo let være noget væske eller at du har mad i maven, som gør din vægt er steget.
11 år14. februar 2013 kl. 12:39
biologi c
hej dmollysh
øv,når vægtøgning er en følge af din medicin. kan du sætte dig det mål at holde din nuværende vægt.
med noget medicin tager gennemsnittet ca 25kg på.
når du så er vant til medicinen: kan du tabe dig videre.
man kan blive mere sulten og mere træt af medicin.
Held & Lykke
øv,når vægtøgning er en følge af din medicin. kan du sætte dig det mål at holde din nuværende vægt.
med noget medicin tager gennemsnittet ca 25kg på.
når du så er vant til medicinen: kan du tabe dig videre.
man kan blive mere sulten og mere træt af medicin.
Held & Lykke
11 år14. februar 2013 kl. 13:27
mia_duberg (slettet)
(gårs)dagens vægt: 75,6
11 år14. februar 2013 kl. 13:27
fedania
Det lyder godt nok som en øv-dag anzhomg. Men husk på, at selvom morgenmaden er fejlet, så kan resten af dagen sagtens holdes i stram line, så det ikke går helt amok. Og i morgen er endnu en dag :)
11 år14. februar 2013 kl. 14:04
SNBS (slettet)
re: Tab 1/2 kg i ugen over 5 uger. Uge 1
HUSK at melde jeres kilo på banen så jeg kan få lavet en opdatering over vores gruppe
11 år14. februar 2013 kl. 19:19
SNBS (slettet)
Anzhomg: Det negative er også en del af det at tabe sig, så det er mindst lige så velkommen som det positive.
Kan godt forstå du synes det er super træls at der er minus motion når du nu er vanttil at være så aktiv
Kan godt forstå du synes det er super træls at der er minus motion når du nu er vanttil at være så aktiv
11 år14. februar 2013 kl. 19:20
SNBS (slettet)
Så fik jeg styr på tallene, det er ikke alle der har meldt ind, så de tal har jeg måtte hente fra jeres data.
Håber at det er ok at når det er 2. gang man ikke melder ind her at jeg ser det som at man ikke ønsker at være med. Så hvis i ikke finder jer selv på listen må i lige meddele hvis i stadig ønsker at deltage.
Wolfgirl, jeg beklager at jeg ikke så dit indlsg ved sidte opdatering, du kommer selvfølgelig med på listen.
Taa sa : 74,6 - 75 - 73,8 (-1,2) ialt (-0,6)
gitch : 72,8 - 72,6 - 72,8 (+0,2) ialt (0)
JK91 : 68,6 - 67,3 - 66,9 (-0,4) ialt (-1,7)
VEGANER : 79,9 - 78,3 - 78,3 (0) ialt (-0,8)
mia duberg : 76,5 - 75,7 - 75,6 (-0,1) ialt (-0,9)
Lyser i mørket : 64,0 - 63,6 - ?(kan ikke hente data)
SNBS : 62,9 - 62,1 - 61,3 (-0,9) Ialt (-1,6)
Joy88 : 62,4 - 62,2 - ?(kan ikke hente data)
anzhomg: 72,5 - 70 - 69,9 (-0,1) Ialt (-2,6)
dmollysh: 70,1 - 69,7 - 70 (+0,3) Ialt (-0,1)
Ditte jensen: x - x - 67,4
Wolfgirl: 64 - 63,6 - 64 (+0,4) Ialt (0)
Sådan ser det ud folkens. Nogen har givet den mere gas end andre, men der er også mange faktore som spiller ind, det kender vi jo alle til.
Taa Sa: super flot kommet igen, det er altid ekstra fedt at man kan se at vægten er laver efter at man har haft en uge med + på vægten.
Håber at folk vil være lidt bedre til at melde ind, da jeg bruger en del tid på at indhente jeres data.
Håber at det er ok at når det er 2. gang man ikke melder ind her at jeg ser det som at man ikke ønsker at være med. Så hvis i ikke finder jer selv på listen må i lige meddele hvis i stadig ønsker at deltage.
Wolfgirl, jeg beklager at jeg ikke så dit indlsg ved sidte opdatering, du kommer selvfølgelig med på listen.
Taa sa : 74,6 - 75 - 73,8 (-1,2) ialt (-0,6)
gitch : 72,8 - 72,6 - 72,8 (+0,2) ialt (0)
JK91 : 68,6 - 67,3 - 66,9 (-0,4) ialt (-1,7)
VEGANER : 79,9 - 78,3 - 78,3 (0) ialt (-0,8)
mia duberg : 76,5 - 75,7 - 75,6 (-0,1) ialt (-0,9)
Lyser i mørket : 64,0 - 63,6 - ?(kan ikke hente data)
SNBS : 62,9 - 62,1 - 61,3 (-0,9) Ialt (-1,6)
Joy88 : 62,4 - 62,2 - ?(kan ikke hente data)
anzhomg: 72,5 - 70 - 69,9 (-0,1) Ialt (-2,6)
dmollysh: 70,1 - 69,7 - 70 (+0,3) Ialt (-0,1)
Ditte jensen: x - x - 67,4
Wolfgirl: 64 - 63,6 - 64 (+0,4) Ialt (0)
Sådan ser det ud folkens. Nogen har givet den mere gas end andre, men der er også mange faktore som spiller ind, det kender vi jo alle til.
Taa Sa: super flot kommet igen, det er altid ekstra fedt at man kan se at vægten er laver efter at man har haft en uge med + på vægten.
Håber at folk vil være lidt bedre til at melde ind, da jeg bruger en del tid på at indhente jeres data.
11 år15. februar 2013 kl. 12:26
TaaSa
Ja, det er skønt :)
Jeg vil dog lige sige at der er lavet en regne fejl både ved mig, men også ved VEGANER. VEGANER startede på 79,9 og vejer nu 78,3. Det er et totalt vægttab på 1,6 kg og ikke 0,8 som skrevet, og jeg selv har et totalt vægttab på 0,8 og ikke 0,6. Det er en mindre detalje, men ville blot nævne det :)
Jeg vil dog lige sige at der er lavet en regne fejl både ved mig, men også ved VEGANER. VEGANER startede på 79,9 og vejer nu 78,3. Det er et totalt vægttab på 1,6 kg og ikke 0,8 som skrevet, og jeg selv har et totalt vægttab på 0,8 og ikke 0,6. Det er en mindre detalje, men ville blot nævne det :)
11 år15. februar 2013 kl. 14:03
Dagens vægt siger 70 - argh:( Ja,okay drak øl i mandags (man er vel studerende), men det giver alligevel ikke helt mening. Godt nok er der kommunister i lysthuset, og jeg mener at erindre at jeg plejer at veje mere under deres ophold,men alligevel. Har noget medicin jeg startede på for to måneder siden under mistanke (min vægt er gået stille, men støt op siden), og da jeg alligevel skulle til læge i dag, spurgte jeg om medicinen kunne forårsage vægtøgning - svaret er ja. What a bummer:(
God dag til jer alle