Tab 1/2 kg i ugen over 5 uger. Uge 1
Du læser en tråd i debat > vægttabdmollysh
re: Tab 1/2 kg i ugen over 5 uger. Uge 1
Jeg har faktisk bestilt Dukan Diet på Amazon i dag:) Til den nette sum af 35 (porto inklusiv), så tror lige jeg skal prøve også:) Især når man hører hvor godt det virker for andre.
Min sindssyge vægttab var ikke affødt af at være på kur, anorektiske tanker etc... Mit liv kollapsede og min depression gik amok. Der var så meget stormvejr i min krop at der ikke var plads til mad - i ca 1,5 måned fik jeg på 1-2 dage hvad jeg skulle have spist på en uge, og da jeg fik det bedre og kunne spise igen, havde jeg simpelthen vænnet mig af med det. Jeg kunne gå en hel dag og først omkring ved syvtiden om aftenen komme i tanke om at jeg da slet ikke havde spist den dag. Var egentlig ikke sulten, men spiste alligevel - i april '11 var min vægt lidt under 57.
Før det - uplanlagte og store vægttab - var jeg i gang med at tabe mig på fornuftig vis. Stramme op på kosten og træne. Inden var jeg en rigtig sofakartoffel på ca 76 kg, men februar '10 meldte jeg mig ind i træningscenter og satte i gang. Min sidste entry i min træningsdagbog er fra 27 november samme år, og der siger vægten 66. Ca 1 måned efter gik mit liv amok, og i slutningen af februar '11 var vægten ca 58 kg. Så fornuftigt og sundt vægttab blev til turbo usundt vægttab....
Min sindssyge vægttab var ikke affødt af at være på kur, anorektiske tanker etc... Mit liv kollapsede og min depression gik amok. Der var så meget stormvejr i min krop at der ikke var plads til mad - i ca 1,5 måned fik jeg på 1-2 dage hvad jeg skulle have spist på en uge, og da jeg fik det bedre og kunne spise igen, havde jeg simpelthen vænnet mig af med det. Jeg kunne gå en hel dag og først omkring ved syvtiden om aftenen komme i tanke om at jeg da slet ikke havde spist den dag. Var egentlig ikke sulten, men spiste alligevel - i april '11 var min vægt lidt under 57.
Før det - uplanlagte og store vægttab - var jeg i gang med at tabe mig på fornuftig vis. Stramme op på kosten og træne. Inden var jeg en rigtig sofakartoffel på ca 76 kg, men februar '10 meldte jeg mig ind i træningscenter og satte i gang. Min sidste entry i min træningsdagbog er fra 27 november samme år, og der siger vægten 66. Ca 1 måned efter gik mit liv amok, og i slutningen af februar '11 var vægten ca 58 kg. Så fornuftigt og sundt vægttab blev til turbo usundt vægttab....
11 år8. februar 2013 kl. 20:03
anzhomg (slettet)
Pheeeew. Det var dælme en hård dag i går! var total i kulkælderen og jeg kunne lige mærke, hvordan jeg bare virkelig havde lyst til at spise! Var SÅ tæt på at spise en til tortilla pizza (med eeeeeekstra meget fyld) til aftensmad, men jeg kæmpede imod og klarede den med 3 stykker sukkerfri belgisk chokolade imens jeg hyggede med film og min kæreste, det belønnede sig, for i dag viste vægten 69,8! puha. rystede næsten helt af glæde, da jeg så det tal i morges, SÅ fedt!
11 år9. februar 2013 kl. 16:14
SNBS (slettet)
Vil det sige at du slet ikke spiste aftensmad i går? Altså lige ud over chokoladen?
11 år10. februar 2013 kl. 09:54
anzhomg (slettet)
Haha, nej for søren! Spiste en salat og en tortillapizza :) nøjes bare med én pizza i stedet for to og spiste chokolade senere :)
11 år10. februar 2013 kl. 11:05
SNBS (slettet)
Hehe blev lige helt urolig. Men super godt gået at du nøjes med 1, det smager jo godt det skidt. Hehe
11 år11. februar 2013 kl. 03:05
JK91
I dag tog jeg lige et billede af min mave. Kunne lige pludselig se hvor meget mindre den var blevet. Jeg elsker, at jeg pludselig selv kan se forandringerne. Det har taget tid - men nu kan jeg virkelig se forskel på både mave, lår og numse. Man føler sig lidt selvglad, når man bare står og stirrer på sit eget spejlbillede - men hold da op, det føles lækkert ;)
11 år11. februar 2013 kl. 07:48
anzhomg (slettet)
Blogs - før/efter billeder
SNBS - Bare rolig! Er skam ikke på sultekur ;) Spiste den anden til aftensmad dagen efter, så det var ganske fint. Det smager liiiidt for godt :P
Jeg tænkte på, om der er nogen herinde, der har blogs, som der primært handler om sund kost/træning/vægttab? Eller måske nogle før/efter billeder, de kunne tænke sig at vise frem?
Jeg har selv to blogs med fokus på mit vægttab og min vej til et bedre liv, hvis nogen kunne tænke sig at se (der er før/efter billeder til de nysgerrige)
dontletthefoolsfoolyou.blogspot.dk - min personlige blog med en masse billeder af mig og tekst på dansk.
mywaytoahealthierlife.tumblr.com - min tumblr, som er mest fokuseret på træning og fitness, stadig med billeder og tekst posts, men på engelsk. Der er mange billeder, der ikke er mig, bare så folk ikke bliver forvirrede :P
Jeg tænkte på, om der er nogen herinde, der har blogs, som der primært handler om sund kost/træning/vægttab? Eller måske nogle før/efter billeder, de kunne tænke sig at vise frem?
Jeg har selv to blogs med fokus på mit vægttab og min vej til et bedre liv, hvis nogen kunne tænke sig at se (der er før/efter billeder til de nysgerrige)
dontletthefoolsfoolyou.blogspot.dk - min personlige blog med en masse billeder af mig og tekst på dansk.
mywaytoahealthierlife.tumblr.com - min tumblr, som er mest fokuseret på træning og fitness, stadig med billeder og tekst posts, men på engelsk. Der er mange billeder, der ikke er mig, bare så folk ikke bliver forvirrede :P
11 år11. februar 2013 kl. 19:03
JK91
re: Blogs - før/efter billeder
Så er det snart ved at være torsdag igen :)
Min vægt har opført sig eksemplarisk i den sidste uges tid og er faldet forholdsvis støt. Det er dejligt at opleve det igen.
Hvordan går det med jer andre?
Min vægt har opført sig eksemplarisk i den sidste uges tid og er faldet forholdsvis støt. Det er dejligt at opleve det igen.
Hvordan går det med jer andre?
11 år13. februar 2013 kl. 07:56
TaaSa
re: Blogs - før/efter billeder
Det går faktisk også godt med min, selvom jeg havde en vægtstigning sidste uge, er den helt sikkert faldet igen nu :)
11 år13. februar 2013 kl. 09:01
Super godt at du også kom ud af det med livet i behold.. Bare træls at man skal kæmpe med flere kilo end før det gik galt, men du er jo godt på vej