#32 af mia_duberg (slettet)
Tab 1/2 kg i ugen over 5 uger. Uge 1
Du læser en tråd i debat > vægttabmia_duberg (slettet)
re: Blogs - før/efter billeder
Hvor er du sej anzhomg! Det er så motiverende at høre den slags :) Jeg elsker også at være til thai bo og kunne give meget mere end mange andre af de tynde piger, fordi selvom jeg har nogle ekstra kilo, er jeg i bedre form og sundere!
Så vil jeg også lige reklamere for min egen blog, nu jeg så I snakkede om det tidligere i tråden. Den hedder mood-foodie.dk og handler om min livsstil, vægttab, sundhed og motion :)
Så vil jeg også lige reklamere for min egen blog, nu jeg så I snakkede om det tidligere i tråden. Den hedder mood-foodie.dk og handler om min livsstil, vægttab, sundhed og motion :)
11 år13. februar 2013 kl. 14:06
mia_duberg (slettet)
pjat i finder den her: [URL]mood-foodie.blogspot.dk[/URL]
11 år13. februar 2013 kl. 14:08
SNBS (slettet)
Mia, man kan stadig ikke se noget:(
Jeg ville også ønske at jeg havde taget billeder løbende, men kan sagtens se alle de tabte cm om taljen, dem på lårene kan jeg mere se på tøjet end egentlig på kroppen, men maven er helt flad, lige ud over det løse hud efter 2 graviditeter og så mit hurtige vægttab, så nu skal jeg bare have fundet en måde at gætte huden ud;) nogle ideer?
Jeg ville også ønske at jeg havde taget billeder løbende, men kan sagtens se alle de tabte cm om taljen, dem på lårene kan jeg mere se på tøjet end egentlig på kroppen, men maven er helt flad, lige ud over det løse hud efter 2 graviditeter og så mit hurtige vægttab, så nu skal jeg bare have fundet en måde at gætte huden ud;) nogle ideer?
11 år14. februar 2013 kl. 00:44
SNBS (slettet)
re: Tab 1/2 kg i ugen over 5 uger. Uge 1
Fortsætter vi i denne tråd eller skal vi lave en uge - 2?
11 år14. februar 2013 kl. 00:45
JK91
Skal vi forsætte her?
For så kan jeg lige smide min vægt ind; 66,9 kg
- Lidt irriterende, for igår stod den på 66,6, og selvom jeg spiste eksemplarisk igår ville vægten ikke helt følge med, men sådan er det vel :)
For så kan jeg lige smide min vægt ind; 66,9 kg
- Lidt irriterende, for igår stod den på 66,6, og selvom jeg spiste eksemplarisk igår ville vægten ikke helt følge med, men sådan er det vel :)
11 år14. februar 2013 kl. 06:27
gitch (slettet)
Dagens vægt: 72,8 kg - var ude i weekenden, stort bagslag:-( Op på hesten igen. God dag
11 år14. februar 2013 kl. 07:24
dittejansen (slettet)
Kan man nå at være med??
67,4 kg her til morgen.
67,4 kg her til morgen.
11 år14. februar 2013 kl. 07:51
SNBS (slettet)
Velkommen til Ditte, der er altid plafs.
Dagens vægt 61,3 så det er jo vild dejligt.. Nu kommer der så lige en 18 års fødselsdag der skal fejres for min lillebror her i weekenden, så må vi se til næste vejning, har heldigvis nogle dage til at gøre noget ved det bagefter
Dagens vægt 61,3 så det er jo vild dejligt.. Nu kommer der så lige en 18 års fødselsdag der skal fejres for min lillebror her i weekenden, så må vi se til næste vejning, har heldigvis nogle dage til at gøre noget ved det bagefter
11 år14. februar 2013 kl. 09:08
TaaSa
Det går frem
Dagens vægt siger 73,8 så der er da røget lidt siden sidst. I dag skal jeg dog til begravelse, med gravøl og efterfølgende spisning af smørrebrød. Så hvordan den ser ud i morgen, er jeg lidt nervøs for. Men det vigtigste er nu at jeg får sagt ordenlig farvel til min mormor, og så må jeg få indhentet det forsømte bagefter.
God dag til jer alle :)
God dag til jer alle :)
11 år14. februar 2013 kl. 10:13
positive ting i dag ellers:
Jeg var i super form under spilene/legene! kunne køre de andre trætte og løbe fra dem :D
Træneren kom hen imens jeg lå med benet i vejret og sagde: "du er i super form, er du ikke?" og jeg blev SÅ stolt! tænk sig at en professionel træner synes, at man er i god form! Så fedt!
Glæder mig til vejning i morgen :)