vejetråd 70 kg del 2
Du læser en tråd i debat > vægttabfedania
re: vejetråd 70 kg del 2
Sommer, der er forskel på at acceptere dig som du er, og nærmest håne dig med, at du ikke kan holde vægten, når du kommer ned. Som du selv er inde på - hvis han ikke kan finde evnen til at støtte dig helhjertet, så kan han vel i det mindste holde mund!
Hvis det var mig, så tog jeg et alvorsord med ham, hvor jeg gjorde det klart for ham, at det at spise god, sund mad (og lade være med at sidde og kaste slik indenbords foran dig) ikke er at "lide" og at han må lære enten at støtte op eller holde mund - alt andet er uacceptabelt uanset hvor skøn han så end måtte mene, at din krop er lige nu :)
Hvis han ikke forstår det og respekterer din mening, så sender du ham bare på en uges gæsteophold ved mig - så garanterer jeg dig, at han kommer hjem med et helt nyt syn på hvor sød du er ved ham ;)
Hvis det var mig, så tog jeg et alvorsord med ham, hvor jeg gjorde det klart for ham, at det at spise god, sund mad (og lade være med at sidde og kaste slik indenbords foran dig) ikke er at "lide" og at han må lære enten at støtte op eller holde mund - alt andet er uacceptabelt uanset hvor skøn han så end måtte mene, at din krop er lige nu :)
Hvis han ikke forstår det og respekterer din mening, så sender du ham bare på en uges gæsteophold ved mig - så garanterer jeg dig, at han kommer hjem med et helt nyt syn på hvor sød du er ved ham ;)
11 år14. januar 2013 kl. 14:26
Christinej91 (slettet)
Dejligt at du er tilbage Julidea :)
Sommer: Det er da flot du går så meget.. kan du så ikke lave en slags mål for hver dag eller hver uge at i morgen eller i slutningen af ugen vil jeg gå 100 skridt mere.. så skal det nok give lidt i den anden ende.. en voksen skal mindst gå 10.000 skridet om dagen.. ved godt det kan være hårdt og nu ved jeg ikke hvor meget du kan holde til men det var en start på at opbygge noget mere gang i din hverdag.. :)
Sommer: Det er da flot du går så meget.. kan du så ikke lave en slags mål for hver dag eller hver uge at i morgen eller i slutningen af ugen vil jeg gå 100 skridt mere.. så skal det nok give lidt i den anden ende.. en voksen skal mindst gå 10.000 skridet om dagen.. ved godt det kan være hårdt og nu ved jeg ikke hvor meget du kan holde til men det var en start på at opbygge noget mere gang i din hverdag.. :)
11 år15. januar 2013 kl. 10:37
sommer75
76 kg idag så jeg har nået. mit mål for januar så dejligt :) laver et mål der hedder 75 kg nu så jeg er på :) glæder mig til at se jer andres vægt.
11 år17. januar 2013 kl. 17:29
Christinej91 (slettet)
Hej.. eksamen gik godt jeg bestod :)
Vægten sagde 74,3 og tror nok at for lang tid siden skrev jeg 74,4 som det sidste herinde.. så 100 gram minus
Rigtig Flot sommer.. :) godt gået..
Håber i andre har fået lidt gevindst også
Vægten sagde 74,3 og tror nok at for lang tid siden skrev jeg 74,4 som det sidste herinde.. så 100 gram minus
Rigtig Flot sommer.. :) godt gået..
Håber i andre har fået lidt gevindst også
11 år17. januar 2013 kl. 19:06
TiBrMa (slettet)
Ih hvor godt :-D To "tabere". Hvor er det stærkt gået. Tillykke til jer.
Og Christine også tillykke med den beståede eksamen.
Min vægt sagde 67,0 i morges, så jeg er også super tilfreds. Det -600 gram siden sidste uge. Skønt. Mit mål for januar er at komme under 67 kg, og der skulle da være en ret fornuftig chance for, at det lykkes.
Udover en god vægtopdatering kan jeg også prale med, at jeg i dag er blevet fastansat :) Jeg har siden 1/11-12 været ansat på en midlertidig kontrakt. Og i dag fik jeg besked om, at jeg havde gjort mig fortjent til at blive i mit job. Det har kort sagt bare været en herlig torsdag.
Og Christine også tillykke med den beståede eksamen.
Min vægt sagde 67,0 i morges, så jeg er også super tilfreds. Det -600 gram siden sidste uge. Skønt. Mit mål for januar er at komme under 67 kg, og der skulle da være en ret fornuftig chance for, at det lykkes.
Udover en god vægtopdatering kan jeg også prale med, at jeg i dag er blevet fastansat :) Jeg har siden 1/11-12 været ansat på en midlertidig kontrakt. Og i dag fik jeg besked om, at jeg havde gjort mig fortjent til at blive i mit job. Det har kort sagt bare været en herlig torsdag.
11 år17. januar 2013 kl. 19:20
sommer75
Nej hvor det bare går godt herinde lige nu. Alle har tabt sig :-) Super flot og tillykke med det.
Tillykke med eksamen christine
Tillykke med eksamen christine
11 år18. januar 2013 kl. 05:33
fedania
Tillykke med fastansættelsen TiBrMa, det må unægtelig give noget ro i hverdagen at få det på plads :)
11 år19. januar 2013 kl. 10:05
juliedea
Tillykke med jobbet TiBrMa det er da en stor ting i disse tider :)
Jeg har lige været sat lidt ud, har været til læge fordi jeg var meget træt og ikke havde overskud til noget som helst og det viste sig jeg havde en blodprocent der var alt for lav, så lige nu samler jeg overskud og spiser jern :)
Men har dog ikke taget på :) står stille men det betragter jeg også i min situation som værende fint nok, håber dog jeg kan rykke nogle 100 g i løbet af ugen her.
Dejligt at alle er ved godt mod og at vægten rykker den rigtigt vej :)
Jeg har lige været sat lidt ud, har været til læge fordi jeg var meget træt og ikke havde overskud til noget som helst og det viste sig jeg havde en blodprocent der var alt for lav, så lige nu samler jeg overskud og spiser jern :)
Men har dog ikke taget på :) står stille men det betragter jeg også i min situation som værende fint nok, håber dog jeg kan rykke nogle 100 g i løbet af ugen her.
Dejligt at alle er ved godt mod og at vægten rykker den rigtigt vej :)
11 år21. januar 2013 kl. 08:25
sommer75
Nå piger så er det i morgen der er vejedag og jeg frygter det helt vildt.
Startede søndag på grapefrugtkuren og efterlever den fuldt ud. Men indtil videre er vægten bare steget så deprimerende. Men de siger også de første 4 dage taber man sig ikke men så begynder det og ret hurtigt. Så i morgen burde den vise noget godt den kære vægt.
Kender i kuren eller nogen der har prøvet den? Vil nemlig høre om andre har haft succes på den :-)
Nå ses i morgen til vægtskrivning
Startede søndag på grapefrugtkuren og efterlever den fuldt ud. Men indtil videre er vægten bare steget så deprimerende. Men de siger også de første 4 dage taber man sig ikke men så begynder det og ret hurtigt. Så i morgen burde den vise noget godt den kære vægt.
Kender i kuren eller nogen der har prøvet den? Vil nemlig høre om andre har haft succes på den :-)
Nå ses i morgen til vægtskrivning
11 år23. januar 2013 kl. 20:11
Det der med de dumme undskyldninger om man lige skal hygge der og der den holder altså ikke!!! Siger jeg som også røg i den ond af mig selv fælde i weekend så igen skal jeg tabe det samme kg så for hulen hvornår lærer jeg det!!!
Jeg har også hørt om pilates og forsøgte også men fik et hold i skulderen ud af det :-) Jeg har dog ikke tabt modet. Jeg er ved at være igennem den her smertekrise så på fredag skal jeg ned og træne og så har jeg besluttet at forsøge hver onsdag og fredag i en periode for at se om det går eller det giver nedtur med smerter. Jeg er i den situation at jeg bruger min krop meget på job så jeg er smadret når jeg kommer hjem. Idag havde jeg skridttæller på fordi de andre siger jeg farer frem og tilbage hele tiden så shit jeg fik et chok!!! Jeg arbejder jo kun 4 timer pga min krop og på de 4 timer rundede jeg 5123 skridt wow det er meget når man har stillesiddende arbejde. men en ny procedure gør at jeg var på trejde sal (tog trappen ikke elevator) og jeg skal til printer tusind gange fordi alt scannes med det samme ind på sagerne så det har gjort en del på motionsdelen.
Der jeg falder i er i weekenderne når datteren sidder med sin skål og manden guffer så smager jeg lige lidt men slet ikke i den stil jeg plejer at gøre.
Så skal jeg på sygehuset næste onsdag fordi min medicin virker igen ikke så der er nok 1-2 kg mad i mig ;-) træls.
Jeg forstår sku også min mand. Det er jo de samme kilo igen og igen og hans holdning er at acceptere mig selv som jeg er men piger det kan jeg ikke. Jeg har været en lækker slank sild i 2002 og 2006 og det vil jeg være igen. Tror også at det er svært at bakke en op når man ikke har problemer med sin egen vægt og når man kan se at kosten ændres radikalt men at vægten springer op og ned hele tiden men igen kunne han bare holde sin mund så var det nok nemmere.