vejetråd 70 kg del 2

Du læser en tråd i debat > vægttab

Hov glemte at sige super piger med de første kg og nu skal de blive væk ikke :-)

80,3 idag så er lidt høj samtidig med jeg for første gang i flere år har sovet en hel nat på ny medicin så lys forude :-)
10 år25. juni 2014 kl. 14:57
Har fundet ud af at min vægt reagere rigtig meget på medicinen. De præparater der er prøvet giver vægtstigning med det samme så deprimerende. Nu skal de kg smides igen så øv....

Men tror på når der er lidt ro på så ryger kg igen :-)

Hvad med jer andre? Er I stadig på hesten:-)
10 år2. juli 2014 kl. 20:22
Jeg er her sommer min vægt er steget lidt her, den hedder nu 71.. øv øv øv.. men op på hesten igen og kæmpe..

træls det medicin har så stort et præg på din vægt men jeg er med til at kæmpe med dig..
10 år2. juli 2014 kl. 23:34
Tak søde Christine :-) Jeg har virkelig brug for at blive holdt i ørene for er bare så ked af vægten er over 80 kg. Selvom de har stoppet mig på medicinen og de siger at det er den der har givet vægtøgningen så vil vægten ikke falde meget. Et skridt ved siden af ses på vægten med det samme.

Jeg er meget obs nu på hvad jeg spiser og efter min fyring ja der er jeg ligesom blevet lidt energiforladt. Det gode er jeg har fået en fysioterapeut der forstår alvoren i min situation. Han siger vi stille og roligt skal træne mig op igen så kroppen ikke en gang til siger fra. Men det betyder at jeg skal se i øjnene siger han at løb ligger langt ude i fremtiden og lige nu skal mine ryg og nakkemuskler trænes langsomt op. Han er med siger han hele vejen. Det ærgerlige er bare at jeg kun har ham i 5 mrd så ophører firmaaftalen og jeg har ikke lige 300 kr hver måned til træning. Men lige nu hjælper han mig og så tager vi det senere siger han :-)

vægt 82,6 ÆV.

Og Æv christine. op og kæmp med det samme så vægtene ikke stiger yderligere.
10 år3. juli 2014 kl. 14:07
Man kan nå langt på 5 måneder, så selvom løb ligger langt ude i fremtiden, så er du med garanti et helt andet (og bedre) sted om 5 måneder :)
10 år3. juli 2014 kl. 20:45
Du har ret fedania og jeg når langt på de 5 måneder er jeg sikker på. Jeg er bare utålmodig og vil rigtig gerne træne så meget at jeg begynder at forbrænde fedt og tabe mig :-) Men han er super god og minder mig meget om at det er mit projekt og mine mål vi skal nå.
10 år7. juli 2014 kl. 08:10
Syntes der er helt stille på tråden :-)

Her begynder det at gå fremad. Lever pt lchf og det fungere faktisk ret godt. Så bliver her lidt tid endnu. Vægten skal jeg lære at fokusere mindre på for den er jeg slave af.
Men går langsomt nedad. 81,2 idag så er fint tilfreds altså ikke med tallet :-D men med de 1,8 kg på en uge.
Hvordan står det til ved jer andre???
10 år25. juli 2014 kl. 09:34
Så nu er min ferie over.. puhha den har været på vægten var næsten oppe på 74 kg.. men begyndte på arbejde i mandags og nu er kg begyndt at falde af og hertil morgen sagde vægten 72,9.. Så det går stille og rolig nedad heldigvis..

Hvordan går det med jer andre har i haft en god sommer?
10 år10. august 2014 kl. 10:55
Hej alle sammen hvordan går det med jer andre.. i dag sagde vægten 71,5.. så det går ned af og over et kilo siden sidst jeg skrev herinde..

Håber da det går ligeså godt for jer andre, glæder mig til at høre hvordan det går med jer..
10 år23. august 2014 kl. 11:37
Du er så sej!!!:-) Her går det stille nedad med vægten. 79,4 kg så 4 kg fra mit højeste har jeg tabt :-) Jeg lever lchf og det går faktisk ok.
Men mit vægtprojekt er jo også præget af stress. Er opsagt pga sygdom, sygemeldt, skal følge et intens forløb på smerteklinik, skal igang med udredningsforløb på datter for ADHD, kæmper med kommunen om at de vil aktivere mig men lægen siger nej og kampen er jo med mine egne kollegaer så føler det er lidt psykisk terror. Og ja så kæmper jeg med skolen som mener de ved bedst om MIT barn og den nye reform. Den kamp giver jeg aldrig op for det er MIT barn og jeg kender hende bedst. Så jeg har nok om ørene :-)

Juliedea er du faldet helt fra????

Forsæt Christine du er sku SÅ sej :-)
10 år24. august 2014 kl. 10:34

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });