#142 af Christinej91 (slettet)
vejetråd 70 kg del 2
Du læser en tråd i debat > vægttabChristinej91 (slettet)
re: vejetråd 70 kg del 2
Så kom jeg hjem fra en okay ferie.. lidt kedelig, min veninde ville ikke andet og ligge ved poolen hvor jeg gerne ville have været ude og gå nogle turer..
men men men.. min vægt sagde her til morgen 72,6 havde regnet med meget mere, da vi ikke lavede noget og bare spist og jeg har bare lagt under en parasol..
Skide godt det går ned ad for jer begge to det er rigtig godt.. :) ked af og at du er så syg Sommer.. det er lidt træls.. håber snart det vender så i får lidt held..
men men men.. min vægt sagde her til morgen 72,6 havde regnet med meget mere, da vi ikke lavede noget og bare spist og jeg har bare lagt under en parasol..
Skide godt det går ned ad for jer begge to det er rigtig godt.. :) ked af og at du er så syg Sommer.. det er lidt træls.. håber snart det vender så i får lidt held..
11 år11. august 2013 kl. 14:51
Christinej91 (slettet)
Hvordan har det gået med jer andre? har i haft en god uge..?
11 år14. august 2013 kl. 11:03
Christinej91 (slettet)
hej folkens glemte at skrive herinde i torsdags.. men min vægt sagde 71,5 kg så har tabt et kilo :)
hvordan er det gået med jer andre?
hvordan er det gået med jer andre?
11 år18. august 2013 kl. 17:40
juliedea
Christine: Føler du dig lidt alene herinde? Jeg skal nok stramme mig op og være bedre til at komme på.. Det har været en hård uge, den første efter en lang skoleferie og så afsted med 4 unger SHIT...
Rigtigt flot at du har tabt dig er virkelig misundelig :) bare forsæt så er du snart under 70 :)
Lidt trist med din ferie :( Øv
Godt du har fået styr på vægten sommer efter ferien :) bliver spændene med dit jobskifte :)
Nå men min vægt har gået rigtigt godt syntes jeg, jeg startede på 88,9 da jeg kom igang igen herinde. Vægten sagde i torsdags 85,0 så det er vel godt nok :)
Har godt nok ikke helt fået holdt den her i weekenden så tror desværre vægten står lidt stille når jeg når torsdag... Men den går nedad så er jeg glad :)
Rigtigt flot at du har tabt dig er virkelig misundelig :) bare forsæt så er du snart under 70 :)
Lidt trist med din ferie :( Øv
Godt du har fået styr på vægten sommer efter ferien :) bliver spændene med dit jobskifte :)
Nå men min vægt har gået rigtigt godt syntes jeg, jeg startede på 88,9 da jeg kom igang igen herinde. Vægten sagde i torsdags 85,0 så det er vel godt nok :)
Har godt nok ikke helt fået holdt den her i weekenden så tror desværre vægten står lidt stille når jeg når torsdag... Men den går nedad så er jeg glad :)
11 år19. august 2013 kl. 08:42
fedania
Super godt gået juliedea! :)
11 år19. august 2013 kl. 09:00
Christinej91 (slettet)
Rigtig flot juliedea :) du skal også bare fortsætte det gode arbejde :)
nej i svarer bare når i har tid.. i har en lidt mere hektisk hverdag end jeg har.. i har børn og mænd i skal sørge for.. jeg har ferie i øjeblikket og i min hverdag har jeg kun min hund og kæreste at tage mig af..
nej i svarer bare når i har tid.. i har en lidt mere hektisk hverdag end jeg har.. i har børn og mænd i skal sørge for.. jeg har ferie i øjeblikket og i min hverdag har jeg kun min hund og kæreste at tage mig af..
11 år19. august 2013 kl. 22:17
sommer75
Jeg er her også men har ikke tid / overskud / samvittighed til at skrive :-)
Vægten skal smides ud ;-) nej 76,2 til morgen og pissedårlig samvittighed over det fordi det er for dumt. Prøver igen at tælle kcal men kører surt i det.
Udfordringer er der nok af. Har været oppe i det høje gear på skolen fordi 1 uge henne i skoleåret og 2 lærer har kørt datteren psykisk ned. tændte helt af over det. De har sat hende 2 niveauer ned i både dansk og matematik så hun er så ked af det. Hun har et sindsygt klog hoved (og det er ikke kun fordi jeg er hendes mor ;-) ) men hun keder sig i timerne og kan ikke koncentrere sig så lærerne ser ikke hvor klog hun er. Og før sommerferien sjuskede hun lidt igennem med diktatøvning og lavede 4 fejl. på den baggrund har de sat hende ned i niveau så hun nu er blandt de dårligste. Det har givet hende et ordentlig knæk. Men høre det skal de. Vil de se hende fra den bedste side ja så anerkend hende, ros hende og støt hende. Sidste år havde hun en lærer der netop gjorde det og hun blomstrede ligefrem til matematik. I år har de de samme 2 lærer 90 % af tiden så bliver hårdt hvis ikke jeg får banket fornuft ind i dem. Har bedt dem sætte AKT lærer på hende så de kan tæmme koncentrationen istedet for at sige hun bare skal koncentrere sig når tøsen har krudt i bagdelen. Hjælp hende dog til de værktøjer.
Nå nok brok for nu :-)
Jeg skal igen have fokus på vægten det går ikke det her :-)
Flot juliedea du er for sej :) du kan jo godt ;-)
Og Christine du er dælme også god. :-) sejt
Vægten skal smides ud ;-) nej 76,2 til morgen og pissedårlig samvittighed over det fordi det er for dumt. Prøver igen at tælle kcal men kører surt i det.
Udfordringer er der nok af. Har været oppe i det høje gear på skolen fordi 1 uge henne i skoleåret og 2 lærer har kørt datteren psykisk ned. tændte helt af over det. De har sat hende 2 niveauer ned i både dansk og matematik så hun er så ked af det. Hun har et sindsygt klog hoved (og det er ikke kun fordi jeg er hendes mor ;-) ) men hun keder sig i timerne og kan ikke koncentrere sig så lærerne ser ikke hvor klog hun er. Og før sommerferien sjuskede hun lidt igennem med diktatøvning og lavede 4 fejl. på den baggrund har de sat hende ned i niveau så hun nu er blandt de dårligste. Det har givet hende et ordentlig knæk. Men høre det skal de. Vil de se hende fra den bedste side ja så anerkend hende, ros hende og støt hende. Sidste år havde hun en lærer der netop gjorde det og hun blomstrede ligefrem til matematik. I år har de de samme 2 lærer 90 % af tiden så bliver hårdt hvis ikke jeg får banket fornuft ind i dem. Har bedt dem sætte AKT lærer på hende så de kan tæmme koncentrationen istedet for at sige hun bare skal koncentrere sig når tøsen har krudt i bagdelen. Hjælp hende dog til de værktøjer.
Nå nok brok for nu :-)
Jeg skal igen have fokus på vægten det går ikke det her :-)
Flot juliedea du er for sej :) du kan jo godt ;-)
Og Christine du er dælme også god. :-) sejt
11 år20. august 2013 kl. 13:06
sommer75
75,8 til morgen og en sindsyg krop der gør ondt.
Var ude at løbe for første gang i 7 uger igår og det gik da fint hmm indtil i morges hold da op alt gør ondt i den.
Hvordan ser det ud ved jer andre???
Var ude at løbe for første gang i 7 uger igår og det gik da fint hmm indtil i morges hold da op alt gør ondt i den.
Hvordan ser det ud ved jer andre???
11 år22. august 2013 kl. 12:06
Christinej91 (slettet)
Troede lige jeg var på vej den rette vej men nej.. 72 kg igen.. øv øv øv..
Træls at det går skidt med samarbejdet i skolen..
Træls at det går skidt med samarbejdet i skolen..
11 år23. august 2013 kl. 20:33
Vægt efter ferien 77,9 kg
Vægt idag 74,9 kg
Jeg er stadig ikke rask så arbejde er ikke vild med mig men lægens ordre er tidligst på tirsdag må jeg starte.
Så har jeg truffet en beslutning om et jobskifte. Det betyder nedgang i løn men jeg har længe været brændt lidt ud på job så søger hvad der er at søge :-). Da jeg kun er på halv tid og fleksjobber er der ikke mange job men beslutningen er taget.
Hvad siger vægten ved jer?