Har fundet ud af jeg får gået rigtig mange skridt i løbet af min dag.. :) jeg går mellem 10.000 og 15.000 skridt om dagen.. bare ikke i wekenderne..
Men har desværre været så uhelig at fået maveproblemer... men har tabt mig det 1,5 kilo jeg hvde taget på i sidste uge så nu hedder det 72 kilo.. :) og tflot af dig det falder da helt vildt.. jeg har også en plan om at begynde at løbe igen.. men det er skide godt du er kommet i gang og det er godt for dig med noget "egentid"..
og juliedea jeg er så spændt på at høre fra dig omkring babyen :)
#112 af Christinej91 (slettet)
Mandag så det ikke særlig godt ud 76,2 kg og panikken bredte sig. Tirsdag 75,6 og idag 74,7 kg så dejligt med hurtige resultater:-)
Mht at løbe så er jeg afsted hver 2 dag dvs idag var det 3 gang. Kan jeg lide det hmm ved jeg ikke endnu fordi det skræmmer mig lidt at jeg faktisk syntes det er befriende at tage tøjet på og musik og løbeprogram i ørene og så bare "egentid" uden nogen krav andet end mine egne :-) Indtil videre går det ok med kroppen. Den er ikke helt tilfreds men bilder mig ind at det nok skal gå og det bare er starten :-)
Så hvordan ser det ud ved jer andre??? Juliedea du må da snart have født så glæder mig til at høre hvad det blev og om du er ok :-)
Christine er du kommet med på motionen????