vejetråd 70 kg del 2

Du læser en tråd i debat > vægttab

fedania - Super mange tak for dit råd :) Jeg er virkelig optimistisk omkring det. Du har helt ret i at det sagtens kunne være noget for mig. Jeg kan ikke lige finde tid og overskud til at komme i det der træningscenter - 4 børn tager meget af ens fritid :)
Men dette virker som en super måde at få rørt sig lidt på og så tager det ikke himmel lang tid.
Jeg glæder mig til at kigge nærmere på det :) og ja prisen den er jo kun positiv :)
Kan kun håbe at dette kan være et spark i den rigtige retning :)

sommer: Håber det lykkes for dig at få styr på det hele. Hvis der er kaos omkring dig kan det være svært at fokusere på et vægttab, da det jo kræver overskud og ro. Tror det er rigtigt vigtigt at du får skabt ro omkring dig, og så derfra får sat fokus på vægttab. Det kan være det lykkes nu hvor du er sygemeldt :)

christine: Det er så flot at du stadig holder vægten, og jeg er slet ikke spor misunderlig :) Håber og ber til at det en dag er min vægt der står på de tal :)
10 år3. juni 2014 kl. 09:23
Hold nu kæft du er sej christine!!!! Nej hvor er jeg stolt af du bliver dernede! Du er bare inspirationskilde for os andre...,

Juliedea du har helt ret i at vi skal være til stede i vægttabet. Jeg har alt den tid jeg skal bruge for er opsagt!!!!!!!!

Velkommen til jer nye. Glæder mig over der er et par piger der tør hoppe på vores tråd og glæder mig til at følge jer.
10 år10. juni 2014 kl. 19:31
Christine: Du får alle de hands up du kan få fra mig og sommer :) Håber du har det godt :)

Så er det kun dig og mig sommer :) Tænk en gang hvor lykkelige vi ville blive når vores vægt sagde de tal :) er ked af at høre med dit arbejde, men måske er det vejen til noget nyt og bedre...
Jeg er en anelse tung bagi :( syntes det er rigtigt svært at holde sig fra søde sager :( har kun tabt 400 g så vægten er skyhøj :(

Men hallo hvor blev de nye af???
10 år12. juni 2014 kl. 10:11
Julie - du har tabt 400g... hvorfor søren er det du nedgør det og nærmest får det til at fremstå som noget negativt? Det er da super fedt, at vægten trods alt gå nedad. Nogle gange skal man huske at fejre de små sejre - især hvis "kampen" ser lang og svær ud :)
10 år13. juni 2014 kl. 11:21
Juliedea jeg er nok også lidt tung og bruger synd for undskyldningen. Men 81.3 siger vægten til morgen. Så minus 500 g siden sidste uge så det er ok. Men det er alt for meget.. så op på hesten igen :-)
10 år16. juni 2014 kl. 05:47
fedania: Du har fuldstændig ret :) Jeg syntes nu det er positivt at den går nedad, er bare så flov over at den er helt deroppe. Kan slet ikke forstå at jeg er endt der igen når jeg ved hvor hård kampen er for at komme ned igen... Men jeg syntes det går okay, jeg har tabt 2,4 kilo nu og noterer alt hvad jeg spiser. Jeg syntes det er rart at mærke forandringer i kroppen nu hvor sukker niveauet er kommet ned, har slet ikke den der oppustede følelse i kroppen og kan også se det på min mave :) Men hold nu op hvor har jeg lyst til søde sager, er der intet man kan gøre? Nogen gode råd?
vægten siger nu 86,4

sommer: Jeg troede ikke du var kommet over 80 kilo. Vi to må virkelig tage hinanden i hånden og komme i sving. Denne gang har det hjulpet mig at jeg skriver alt ned også selvom jeg har spist for meget. Føler at der alligevel er en smule kontrol i det. Og så har jeg sat nogle faste tider om dagen eks. imellem 10.30 - 12.30 må jeg ikke spise noget. Det har også hjulpet mig til ikke at fylde i hovedet hele tiden :)
10 år19. juni 2014 kl. 11:33
Jeg har - på facebook - set et råd mod sukkertrang:
1 stk. hel økologisk citron (med skal og hele pivtøjet) blendes med 1 liter vand. Si blandingen, så kerner mm sorteres fra. Afkøl. Drik 1 dl af dette før alle dine hovedmåltider.

Det skulle tage sukkertrangen. Jeg har ikke selv prøvet, så det er helt på eget ansvar at prøve :)
10 år19. juni 2014 kl. 11:40
fedania: Det lyder umiddelbart ikke særligt lækkert men helt klart noget der skal prøves hvis ellers min appetit ville komme igen...
Jeg har mistet appetitten og spiser kun fordi jeg skal.. Jeg har de sidste dage haft problemer med at nå op på 1000 kalorier.. '
Men jeg taber mig ikke min vægt står stille.. Tænker om min krop lige står og tilvender sig, de første 3 kilo røg også hurtigt..
Men vægten måtte da gerne gå ned :)

Hvor er I alle sammen henne?
10 år23. juni 2014 kl. 11:50
Er der nogen der kalder?
Kigger lige ud af mit musehul, for er i samme båd som dig, Juliedea. De første 3-4 kg gik nemt og nu står jeg og svinger lidt omkring de 86 kg. Men jeg føler mig slankere end det. Har jo også en plan der siger det skulle være 84 nu, så er p.t. laaaangt bagud. Tæller kcal hver dag og holder mig omkring de 1400. Glemmer dog at få vand nok, og motionen bliver også kun 1/2 - 1 time om ugen, så masser af plads til forbedringer. Heldigvis kan vi glæde os over at det er sommer og skønt at komme ud om aftenen istedet for at hænge i sofaen:)
10 år24. juni 2014 kl. 07:58
Piger jeg er her men overskuddet er småt. Min medicin fik mig øget 4 kg så depression var på vej. Medicin er yt og kg minus 2 så 81,3 og jeg kæmper nedad. Skal starte nyt medicin idag så spændende.

Jeg er officielt opsagt nu så øv håbede til det sidste.

Er startet ved fys så kroppen igen kan komme igang for nægter at ligge på sofaen.
10 år24. juni 2014 kl. 16:43

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });