vejetråd 70 kg del 2

Du læser en tråd i debat > vægttab

Hej
Hej

Jeg kan se at i har gang i en tråd her, må jeg hoppe med?
Jeg har før tabt mig via madital, dengang tabte jeg mig 20kg, det var i 2012 jeg nåede det mål, da sagde vægten 68kg, den dag i dag siger den 80,5kg - mit første mål er at komme ned på 75kg og derefter 70kg!

Jeg er 27år og bor i Århus

Mvh Pernille
10 år24. august 2014 kl. 16:15
Hej PFuglsang

Du er meget velkommen til at hoppe med :)
10 år24. august 2014 kl. 21:24
Hej alle sammen skal vi ikke til at have en ugentlig vejedag igen ?
10 år25. august 2014 kl. 10:45
Det lyder godt med en vejedag, jeg plejer at veje mig hver mandag. Jeg har også overvejet at være med i den torsdags vejning der er herinde - på den måde vil jeg veje mig både mandag og torsdag, så kan jeg holde styr på mine weekender, syntes det er her jeg plejer at falde i. Men jeg er klar på en veje dag. Hvilken dag passer jer bedst?

10 år25. august 2014 kl. 19:03
Fint med vejedag for mig:-) da jeg vejer mig næsten hver dag bestemmer I bare en dag :-)
Og velkommen Pernille :-)

Dejligt at få lidt mere liv og spark bagi i tråden hihi
10 år26. august 2014 kl. 08:58
Jamen skal vi bare holde ved Torsdag som vi havde før hen eller? Jeg vejer mig nu også flere gange i ugen..
10 år26. august 2014 kl. 09:50
Hej, jeg er begyndt at veje hverdag... men synes at det super godt med en fælles vejedag. Må jeg gerne være med?

Mvh Pia
10 år26. august 2014 kl. 11:59
Det lyder til at det bliver torsdag vi tager til vores veje dag, så om to dage - så man kan lige nå at gøre en lille indsats ;)
Bliver det sådan at vi skriver vores vægt eller hvordan har i gjort tidligere?

Hvad gør i for at tabe jer, følger i et bestemt princip eller en bestemt kur?
Sommer, jeg kan se du følger lchf, har du gjort det i lang tid? Fungere det godt for dig?

Håber i har haft en god dag, jeg fik løbet fire km i dag - eller retter jeg er igang med at træne mig op til at kunne løbe, så lige nu hedder det 60 sek løb og 60 sek gå hurtig - så mon ikke jeg pludselig kan løbe om 8 ugers tid :)

Velkommen til Pia, dejligt at det ikke kun er mig der også er ny her i tråden ;)
10 år26. august 2014 kl. 20:13
Du er meget velkommen til at være med Pia :)

Jeg mener vi plejer at skrive vægten som den er og skrive bagefter forskellen i forhold til ugen før..

Jeg følger ikke nogen kur som sådan jeg tænker over hvad jeg putter i munden også fjerne de dårlige vaner.
10 år26. august 2014 kl. 23:01
Jeg har kørt lchf i 4 - 5 uger. Min krop har det rigtig godt på principperne. Jeg er jo en ekstrem langsom taber så de mirakler andre oplever med store vægttab passer ikke på mig. Meget fustrerende når man gerne vil på 70 kg :-) men jeg tror på det kommer. Jeg har levet næsten striks hele tiden eneste synd var gulerødder og lidt mandler men jeg ligger stabil under 80 kg hvilket er godt.

Jeg er på vejedag torsdag så spændende i morgen :-)
10 år27. august 2014 kl. 19:57

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });