vejetråd 70 kg del 2

Du læser en tråd i debat > vægttab

Også Elin :-)
Hej - jeg vil også gerne være med.
Dd. vejer jeg 76 - og det er jeg ret muggen over. Jeg har skrevet ALT ned, jeg har spist, hele Februar, og alligevel ikke tabt et gram. Jeg vil gerne lige under 70 kg - og blive der. Så nu håber jeg, der sker et mirakel, hvis jeg også skriver dagbog.
Jeg følger ikke nogen speciel kur, men nupo om morgenen ma-to, og altid til frokost. Sund aftensmad. Og holder mig til ca. 1400 kal dagligt.
Jeg har skrevet mer om mig selv i min profil. Hilsen Elin
9 år27. februar 2015 kl. 18:41
Velkommen til. God motivation hvis det ikke føles som pres for dig! ? og sorry jeg er så direkte.

Også velkommen til dig Elin. Du er meget velkommen her.

Ja her har jeg også lagt syg i over en uge. Næsten ikke spist men drukket meget te. Men på trods af det står vægten fast. Æv.

Har et stk tid mærket mine bh ikke sad ordentlig. Så tog mig igår sammen til at tage mål. Ups må jeg sige for mine bryster er godt nok blevet større. Er gået fra en B85 da jeg vejede 75 kg til E85 nu. Av for den så forstår godt det var ubehagelig at have dem med bøjle på ?

Jeg er ligesom begyndt at acceptere at der sker meget i mit liv og at jeg stresser over alt det. Så mit fokus er at holde vægt og meget gerne tabe mig til de 80 kg. Jeg har jo en klipning der venter hihi. Og der er jeg blevet stædig. Jeg går ikke til frisør før vægten siger 80 kg. Så må vi se hvor langhåret jeg når at blive ?
9 år1. marts 2015 kl. 09:55
Velkommen tilbage :) skide god motivation både med ferie og baby :) men du er meget velkommen til at være med :)
9 år1. marts 2015 kl. 10:06
Du er også meget velkommen til at deltage Elin :)
9 år3. marts 2015 kl. 12:21
jubiii - 75.2
Til morgen 75.2. Jeg har også været superfokuseret hele ugen - bare ikke i går aftes, hvor der lige sneg sig en halv hvidvin og en del chokolade indenbords med en veninde. Mærkeligt at jeg alligevel har smidt 800 gram??? Men ingen cm i taljen. Træerne vokser ikke ind i himlen.
Jeg har motioneret mere end ellers. Har sat mit løbebåndsløb op til 36 min. Så siger båndet 385 kal
De næste 6 dage må jeg ikke svede. Jeg skal have zappet karsprængninger på kinderne om lidt, og de skal have ro bagefter. Så nu står den på en uge med kedelige knæøvelser eller stavgang i frokostpausen. Minimalt kalorieforbrug. Så må jeg fokusere på hvad jeg spiser - mere end ellers. Øv.
Ha en god dag :-) elin
9 år5. marts 2015 kl. 07:48
Nogle cm er altså smuttet, for jeg kan igen passe mine 3 yndlings bh'er. Det var første milepæl.
Skal på italiensk restaurant i aften med nogle venner, og ved ikke lige hvordan jeg bedst tackler det. Kan mærke jeg har en sulten dag. Ikke så smart. Men jeg kan jo overveje kød isf. den billige løsning: pizza.
Ha en dejlig weekend - Elin
9 år6. marts 2015 kl. 11:58
Det blev pizza uden ost. Og 2 glas hvidvin. Og citronsorbet. Og nogle japanske snacks fra Netto da jeg kom hjem - min modstandskraft var helt i bund og jeg var mystisk nok møgsulten.
nu skal jeg til the med en veninde. Håber ikke der er for mange kalorier indkluderet.
9 år7. marts 2015 kl. 11:47
Theen inkluderede Dagmartærte. 60 gram. Alligevel er jeg med øl til aftensmaden kun endt på 1500 kal - det er ok :)
9 år7. marts 2015 kl. 17:58
Du er da ret sej alinea69.

Flot du er ærlig omkring indtaget.

Jeg er back fra næste uge. Har haft nedtur over ikke at tabe mig. Største ønske lige nu.
9 år7. marts 2015 kl. 19:49
Hej Sommer. Ligeså her!!! Jeg er bare så træt af, at det gik så hurtigt, de første 20 kg, og er næsten umuligt nu.
9 år7. marts 2015 kl. 22:12

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });