Julidea tillykke med den lille pige :) men træls at du skulle igennem det.. men rart at hører fra dig igen.. vi har savnet dig..
Træls sommer at din pige er syg.. men godt vægten går nedad.. håber din pige bliver rask igen snart..
Men håber alt snart vender for os :)
#122 af Christinej91 (slettet)
Æv en oplevelse du der fik med fødslen. Jeg forstår sku godt at du er blevet bange og det har sat sine spor. Hvem ville det ikke gøre det ved. Hvis man skal se det gode i det så var det fisme godt du ikke var førstegangsfødende for så havde du aldrig fået de andre børn (tror jeg uden at vide det) Ved mig er det ikke fødslen der er årsag til jeg ikke får flere. Det er det første år efter og de grimme oplevelser jeg har der med sygehusvæsenet som nær kostede min datters liv pyha bare tanken. Men godt du får hjælp.
Du ved godt det er en dårlig undskyldning for at spise ikke ;-) Det er altså nu du skal tage dig sammen. Du vil vel ikke veje mere end højgravid??? Jeg ved det er svært når verden rabler sammen omkring en men hvad hjælper et stykke chokolade på det :-) Når man tænker efter er det da fuldstændigt tåbeligt at man æder fordi man har problemer. hmm skulle jeg lige se indad eller hvad ;-)
Se om du ikke kan spise en masse sunde grønsager istedet og så drik vand. Du kan godt klare det her. Jeg er jo lige her :-) Hvis nogen kender til livets udfordringer uha så er det vist mig :-) Jeg har nemlig en magnet der tiltrækker alt :-)
Men du er så hjertelig velkommen herinde :-) Vi savner dig jo :-) Kan du huske da du blev gravid og du sagde bare vi var her når du havde født. Det lovede jeg dig og her er vi stadig. Lidt tankevækkende ikke for nu burde vi jo være åleslanke mig og Christine hihi.
Flot Christine med tabet.
Uha her går det også nedad 74,5 til morgen så det er ok.
Jeg har nok om ørerne lige pt for datteren har taget en virus med hjem fra udlandet og kan slet ikke slippe af med den. 4 uger nu pyha det er lang tid at være sløj. Lægerne kan intet gøre andet end give hostesaft på recept så hun kan få lidt nattero men det er sku ikke meget nattero. Og pt er hun så syg hun ikke kan komme i skole så vi har virkelig udfordringer med at få det hele til at gå op. Jeg har måtte melde mig syg og barnets sygedage. Nu går den bare ikke mere så håber på et mirakel så hun kan komme i skole bare de timer vi arbejder så pyt med hun ligger i sengen når hun har fri.
Men ellers ja så har vi megatravlt på arbejdet og jeg er på vej ned med stress så passer på mig selv så godt jeg kan men det betyder at de dejlige løbeture er der ikke overskud til pt når datteren er syg, travlt på arbejde og en mand der står til at miste sit job så juhu hvor det går :-)