Jeg var til dancefit i formiddags. HEY???!! Måske det var dig som jeg var hos i dag på Bernhard Bangs Allé? Det sagde bare lige pludselig knæk i nakken og så havde jeg hold i nakken. Blev timen ud, men det gjorde naaas! Har ligget med varmepude hele dagen. Håber at jeg kan sove i nat. Tager noget smertestillende så jeg forhåbentlig kan falde i søvn. Ej, hvor sygt at du kunne danse med hold i nakken – og så især en musikvideo hvor man ikke kan vise smerte-face. Haha.. sejt!
Jeg har det sådan, at når jeg tænker på mad, får jeg lyst til det. Og når jeg ikke må tænke på mad, så tænker jeg på det. Typisk! Måske det er psykisk at du har lyst til mad. Jeg mener, med 2500 kcal burde du jo ikke være decideret sulten. Og det med at du er træt og energi forladt, kan det have noget med vinteren at gøre? Får du nok søvn? Vitaminer? (okay hvor jeg lyder mor-agtig!) Min søster var også rigtig træt i en periode og så begyndte hun på det der Ginseng. Det lyder som noget gamle mænd tager, men hun synes at det hjalp.. Måske det var noget:)
#72 af bruger slettet
NEDEREN! Mit råd til hold i nakken er smertestillende og ro desværre. Havde det selv i december efter en koreografi hvor vi whinede ( kører hovedet rundt for sygt) en uge i træk... Der gik en tre dage- men skød en musikvideo imens hvor jeg bare camoflerede smerten med piller, knap så sundt :-D
Hvornår var du til dancefit? Tog en time fredag med Morten, den var SÅ Savnet!!! havde også planlagt en igen idag, men det endte med at være mig der underviste timen fordi han havde ondt i foden.
De her dage fucker op for mig. Jeg er bare sulten og har lyst til at spise konstant :-( ØV ØV ØV!!! Jeg er måske oppe på 2500 kcal om dagen :-( Kan bare ikke tage mig sammen og er så træt og energi forladt. Det værste er at det bare kræver handling. hvorfor kommer jeg hele tiden med undskyldninger for at spise!!!! Bliver så fgal på mig selv :-(