Min egen motivationstråd ( der selvfølgelig gerne må kommenteres)

Du læser en tråd i debat > vægttab

re: Min egen motivationstråd ( der selvfølgelig gerne må kommenteres)
Jeg ved ikke hvad jeg vejer. Vejer mig aldrig :-(

NEDEREN! Mit råd til hold i nakken er smertestillende og ro desværre. Havde det selv i december efter en koreografi hvor vi whinede ( kører hovedet rundt for sygt) en uge i træk... Der gik en tre dage- men skød en musikvideo imens hvor jeg bare camoflerede smerten med piller, knap så sundt :-D

Hvornår var du til dancefit? Tog en time fredag med Morten, den var SÅ Savnet!!! havde også planlagt en igen idag, men det endte med at være mig der underviste timen fordi han havde ondt i foden.

De her dage fucker op for mig. Jeg er bare sulten og har lyst til at spise konstant :-( ØV ØV ØV!!! Jeg er måske oppe på 2500 kcal om dagen :-( Kan bare ikke tage mig sammen og er så træt og energi forladt. Det værste er at det bare kræver handling. hvorfor kommer jeg hele tiden med undskyldninger for at spise!!!! Bliver så fgal på mig selv :-(

13 år16. januar 2011 kl. 20:42
Jeg var til dancefit i formiddags. HEY???!! Måske det var dig som jeg var hos i dag på Bernhard Bangs Allé? Det sagde bare lige pludselig knæk i nakken og så havde jeg hold i nakken. Blev timen ud, men det gjorde naaas! Har ligget med varmepude hele dagen. Håber at jeg kan sove i nat. Tager noget smertestillende så jeg forhåbentlig kan falde i søvn. Ej, hvor sygt at du kunne danse med hold i nakken – og så især en musikvideo hvor man ikke kan vise smerte-face. Haha.. sejt!

Jeg har det sådan, at når jeg tænker på mad, får jeg lyst til det. Og når jeg ikke må tænke på mad, så tænker jeg på det. Typisk! Måske det er psykisk at du har lyst til mad. Jeg mener, med 2500 kcal burde du jo ikke være decideret sulten. Og det med at du er træt og energi forladt, kan det have noget med vinteren at gøre? Får du nok søvn? Vitaminer? (okay hvor jeg lyder mor-agtig!) Min søster var også rigtig træt i en periode og så begyndte hun på det der Ginseng. Det lyder som noget gamle mænd tager, men hun synes at det hjalp.. Måske det var noget:)
13 år16. januar 2011 kl. 21:22
Høhøøhø jo det var mig, jeg kørte i hvert fald en times dancehall så det var ikke helt dancefit :-( Men han ringede igår sent og jeg var sådan : Nej morten jeg har ikke tid til at forberede en hel time på min friaften.. haha.. Hvem var du?

ÅÅÅÅHHHH nej er det mig der har smadret dig i min time? Forsatan det er ikke første gang det sker- tror det er fordi afro er så frit, det er også der jeg altid bliver skadet... Ja lig med varmepude det hjælper SÅ SÅ SÅ MEGET! Ej du skulle da ikke være forsat - bare have sagt det ( okay ved godt jeg sagde man skulle fortsætte men sgu da ikke med hold i nakken haha eller verdaaaamnnt) Håber på bedring!! Da jeg lavede musikvideo var jeg også helt helt dopet - var i høje sko og væltede rundt når kameraet var væk, fordi jeg var helt døsig og svimmel af al medicinen. Har ikke set resultatet endnu, men håber edermandeme ikke, det kan ses..

Jooo måske er det psykisk, det med maden. Tænker også det er vinterens skyld - alt er vinterens skyld! lige nu er jeg måske heller ikke rigtig sulten, men når jeg er på 2000 kcal er jeg seriøst RIGTIG sulten! Jeg prøver at spise bare lidt varieret, men HADER at lave mad og er jo altid å farten, så har jeg den time der, så min egen, så forberedelse, så show, så træning osv, men ja spiser en masse frugt og grønt. Tror du virkelig at ginseng kan gøre underværker??? Plejer at være afhængig af cola light fordi det får mig op i gear, men kan ikke styre det. Nu er jeg stoppet, så det kan mærkes!

AAArrrgghh mand, endnu engang undskyld for at have smadret din nakke! Måske det går over i nat :-( Hvad var det for en bevægelse det skete i? Den her var da ikke noget med hovedet var der???
13 år16. januar 2011 kl. 22:11
BTW: Nice med de 5 kilo - min erfaring er at de kilo man taber langsomt og fornuftig ikke bare sådan ryger på igen. jeg ved godt man så skal væbne sig med tålmodighed på denne måde og det er mega svært, men de 20 kilo jeg har smidt ( Nok kun 15 kilo nu, har taget på igen) er stadigvæk blevet ret meget væk, og det brugte jeg flere år på... :-)
13 år16. januar 2011 kl. 22:14
Jeg ved ikke om det har lige så stor effekt her et stykke tid efter skaden er sket, men idag anbefaler man faktisk at bruge kulde på hold i nakken. Dels fordi det virker svagt bedøvende og dels fordi det mindsker hævning af vævet.

Håber du snart kommer ovenpå, og kan finde overskud til at blive tilfreds med din krop uden at skulle straffe dig selv!!
13 år16. januar 2011 kl. 22:18
tak fluffy !

note til mig selv: AMALIE STOP MED AT SPISE HAVREGRØD NU!
13 år16. januar 2011 kl. 23:01
Haha - du er for sjov! Det var en god time. I hvert fald de første 15 minutter hvor min nakke var fin. Det var bare så irriterende for jeg ville virkelig gerne give den gas. Jeg stod nede i hjørnet. Hvid T-shirt og sorte bukser tror jeg. Nej, der var ikke rigtig noget med hoved, men det var fordi, foran mig stod én som svingede hoved på sådan en måde som så ret sejt ud:p Det var trin 5 & 6 og 7 & 8 i starten. Så skulle jeg liiiige prøve at efterligne hende.. pis også! Det var dumt.. Haha! Og neeej, det var jo overhoved ikke din skyld. Det var bare mig som skulle have ladet være med at prøve at gøre som hende i foran. Det er ikke blevet bedre i nat.. Men tror at jeg tager tidligere hjem fra arbejde og så hjem til varmepuden. Tror måske at jeg skulle have lagt is på først som blev foreslået. Men det hjælper vel ikke nu dagen efter? Hvem har du lavet musikvideo for? Det lyder ret sejt.

Jeg kan godt se at det er svært at spise sund og varieret når man hele tiden render rundt. Så er det nemmere lige at købe et eller andet på farten og det er bare sjældent at man kan finde noget som er nemt og sundt at have med. Altså både min far og søster har drukket det der Ginseng og var begge meget begejstret for det. Har ikke selv prøvet det, men det er vel et forsøg værd? Man kan få noget man skal drikke og så er der også nogle piller tror jeg.
13 år17. januar 2011 kl. 09:54
hvilket hjørne af dem? Er du sådan en høj en, der så en smule forpint ud nede ved døren ?? Eller var det modsatte hjørne ved siden af en mørk pige med krøller?? Aargghh der var jo ret mange og nu vil jeg vide det...
Waaaauww så er det kommet tidligt -- thumps up fordi du holdte ud, det er imponerende ( men dumt :-D)

Jeg har lavet nogle stykker: Düne, Camille Jones ..Den her var for Kasper Nyemann ( hun er den smukkeste brunette i københavn - hans nye ) Men det var altså virkelig fucked med den nakke. Kan stort set ikke huske noget bortset fra nakke smerter.
IGen: Jeg fatter ikke hvordan du kunne blive timen ud, det gør jo SÅ SÅ SÅ ondt!

HAha igen er jeg atypisk danser, jeg kan bedre lide at undervise end lave shows og video. Er en smule scene
skræk, og timerne gver plads til fejl og grin.. og at man bare har det sjovt. Den der måde at blive bedømt å som man bliver til shows og i videoer, er ikke så meget mig. Bliver alt alt alt for nervøs... Nåå ja og så fordi man skal være så pokkers tynd :-( og jeg elsker elsker elsker mad!

PT. lever jeg virkelig af kyllingespyd, frugt og grønt man lige kan have med... Og havregrød masser af havregrød- alt for meget havregrød :-( Hvad spiser du? Vil også tabe tre kilo!!!!

13 år17. januar 2011 kl. 10:37
Haha.. høj? nej, tværtimod, men forpint jo måske. Stod ikke ved døren, men ved redskaberne i den anden ende. Ja ved siden af min veninde som er mørk. Jeg prøvede at massere det væk i håb om at det ville hjælpe, men nej. Så var totalt stiv resten at timen, men på trods at dét, var det en god time synes jeg:)

Det lyder fornuftigt det du spiser. Frugt og grønt og proteiner. Det er jo ikke fordi du vælter dig i slik og usunde snacks. Jeg spiser havregryn/branflakes til morgenmad. Det mætter som sagt længe men hvis jeg bliver lidt sulten spiser jeg et stykke frugt om formiddagen. På arbejde spiser jeg i kantinen hvor det er meget forskelligt hvad der er. Men altid en skive rugbrød, salat og så det kød eller whatever der er. Men springer pasta, kartofler og ris over. Om eftermiddagen spiser jeg noget yoghurt (1,5 dl) eller et stykke frugt og en skive rugbrød. Til aften er det lidt forskelligt. Hvis jeg selv laver mad bliver det måske noget fisk, wok, kyllinge sandwich eller andet. Meget sjældent hvide kartofler. Og hvis pasta altid fuldkorn og brune ris. Hvis jeg skal træne spiser jeg noget kylling når jeg kommer hjem. Og nogle gange havregryn/branflakes som om morgenen. Spiser nogle gange også alt for meget havregryn med branflakes. Det er godt at få om morgenen, men ikke på andre tidspunkter af døgnet tror jeg. Der er jo alligevel mange kcal. i.
13 år17. januar 2011 kl. 11:19
HHHEEEEYY jeg ved hvem du er nu, hvorfor sulen vil du tabe dig??! Eeeej du er fjollet!!
Jeg er seriøst imponeret over du har danset videre- du var jo også med nede og kneppe gulvet til sidst!? Fuck det er for sygt! Godt du synes om timen - det er altid lidt svært at komme ind som vikar fordi folk forventer noget andet, men heldigvis er mig og morten rimelig ens på mange måder, så de samme plejer godt at kunne lide os...

Ja det lyder mega fornuftigt din mad. Jeg er bare så SÅ sulten omkring kl 1 om aftenen efter træning at det eneste der kan mætte mig er havregrød. Til gengæld ar kan jeg virkelig mærke at jeg har skåret osten fra - til det bedre. Måske skal jeg bare være tålmodig og blive ved med at taste maden ind. Taster du din mad ind også???
Jeg holder mig også fra alt det der brød, ris halløjsa - men de der rugsnack minebrød man kan få å seven eleven er altså for fråder!!!
13 år17. januar 2011 kl. 21:39

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });