Ej hvor sjovt at du bedst kan lide at undervise i fitnesscentre. Det havde jeg ikke lige regnet med. Men det giver meget god mening når du begrunder det. Kan godt følge dig i at dans på danseskoler bliver lidt for seriøst og konkurrencepræget i stedet for at bevare glæden ved dans. Sådan havde jeg det med hånbold. Vores hold vandt det hele. Vandt rækken herovre og skulle spille kampe i København og alt blev meget hurtigt lidt for seriøst og glæden ved spillet forsvandt. Og det er jo ikke meningen! Så jeg skiftede eliteholdet ud med hyggeholdet. Haha.. Nu spiller jeg så slet ikke mere. Men du får vel også dækket dine behov som en underviser har? Jeg mener, du har de gode, seriøse elever hvor udfordringen er højere, og så har du os, som kommer for at have det sjovt og svede. Du underviser både seriøst og sjovt? JO han hed sgu nok Morten ham som snakkede og Misty, lang hår, tatoveringer, lille. Han var rigtig god, meget anderledes end de andre, såååå NICE. Men han har desværre ikke været der i lang tid? Øv. Måske han er stoppet. Der er en Nanna. Meget tynd (det ligner lidt at hun har haft anoreksi). Har været ved hende et par gange. Hun er også god. Jaqueline er også fin. En Cecilie har været vikar nogle gange. Hun er også fin. Har også prøvet en anden, men hun var virkelig ikke særlig god. Haha.. Men der var mange på hendes hold, så det er jo fint nok. Kender du dem alle sammen? Måske du kan anbefale nogle?:)
Jeg tør ikke spise mere end 12-1300 kcal om dagen. Jeg træner ikke så meget igen.. Måske 5-6 timer om ugen? Havde faste timer i fitnessworld før jul, men deres timer er ændret. Men prøver at få omkring 1-2 timers stram op/mave balle lår om ugen. Dans 4-5 timer og en enkelt gang quick sjip. Jeg ved ikke hvad der er normalt hvis man gerne vil tabe sig, men taber mig (langsomt) ved dette i hvert fald. Om sommeren cykler jeg til og fra arbejde. En tur på ca. 8 km hver vej.
Jeg tog og så på i gymnasiet. Lange, hårde dage = ingen motion + masser af mad. Weekend = druk + tømmermænd! Så er det jo dømt til at gå galt. Men som dig havde jeg før gymnasiet et meget naturligt forhold til mad og hader mig selv for at jeg tillod mig at tage så meget på. Har ellers altid været lille og tynd. Spillede meget fodbold og håndbold. Men det var der ikke rigtig tid til i gymnasiet. Samtidig med at jeg har været meget aktiv, var jeg også meget kræsen. (Det har dog ændret sig!) Og den kombination var åbenbart det der skulle til for at bevare den slanke linie;) Men nu synes jeg at jeg har ok styr på mine madvaner.
HAHA! Hvor fedt at du er så passioneret omkring det! Og det er ikke et "desværre" at emnet fordrejede sig lidt! Det er jo bare spændende. Jeg tror at du er et utrolig inspirerende mennekser! Super feeedt!!
#32 af bruger slettet
Håber i sidste ende at kunne lave en kombi eller en hel ny form for træning eller budskab. igen er jeg ung og knap så erfaren og roder lidt rundt, men er vist på sporet af noget haha...
Og nu gik jeg i dansesnak selvsving, jeg kunne blive ved. tråden handlede jo engetlig om at jeg skulle tabe mig, men fokuset skiftede lige et kort øjeblik. Sådan går det (desværre) tit