#52 af burdeikke (slettet)
Min egen motivationstråd ( der selvfølgelig gerne må kommenteres)
Du læser en tråd i debat > vægttabburdeikke (slettet)
re: Min egen motivationstråd ( der selvfølgelig gerne må kommenteres)
Som nævnt spiser jeg også havregrød dog med a38 eller fromage frais eller cheasy yoghurt til morgenmad, og det giver mig godt med energi, samt frugt.
Nej jeg tænker på ting man kan købe. Jeg gider ikke have en mærkelig madpakke med, der skal ligge i min træningstaske sammen med alt muligt fugtigt svedigt tøj- igen skal jeg forkæles :-D
Hmm jeg får alligevel 2000 kcal om dagen i træningsperioder- min krop er mærkelig :-(
Nej jeg tænker på ting man kan købe. Jeg gider ikke have en mærkelig madpakke med, der skal ligge i min træningstaske sammen med alt muligt fugtigt svedigt tøj- igen skal jeg forkæles :-D
Hmm jeg får alligevel 2000 kcal om dagen i træningsperioder- min krop er mærkelig :-(
13 år6. januar 2011 kl. 13:48
kis (slettet)
Hej
Hvad har de andre med af mad?
Hvad har de andre med af mad?
13 år6. januar 2011 kl. 13:58
burdeikke (slettet)
Hvad tænker du på?
Man er jo alene - farer rundt mellem forskellige træningscentre, øvesale og danseskoler.
Man er jo alene - farer rundt mellem forskellige træningscentre, øvesale og danseskoler.
13 år6. januar 2011 kl. 14:02
kis (slettet)
jeg tænker på om du ikke spiser sammen med andre ledere
13 år6. januar 2011 kl. 14:10
burdeikke (slettet)
Nej nej sådan er livet ikke som danser. Der kører man selvstændigt og ofte er man to timer et sted, hvor man underviser, videre til næste sted og har måske lige 1/2 time fra det ene sted til det andet, så der tager man noget på vejen, og måske en time eller halvanden hvis de første timer er i lyngby, Hellerup eller lign. og så bagefter på Nørrebro og så mødes man måske til noget showtræning med et par andre piger og øver, eller er koreograf på noget show, og slutter af med et par træningstimer i fitness eller på en danseskole osv. Pointen er at ens spisepauser er indlagt i transporttiden mellem de forskellige steder.
13 år6. januar 2011 kl. 14:15
kis (slettet)
Ja så kan jeg godt se at der er svært for dig især aftensmaden. I din tråd kan jeg godt se at du har styr på maden i den øvrige tid...smiler.
Hvad med at spørge hvad de andre danseundervisere spiser?
Pas på dig selv den måde du arb.på er langt mere krævende end kun at være 1-2 steder.
mange hilsner kis
Hvad med at spørge hvad de andre danseundervisere spiser?
Pas på dig selv den måde du arb.på er langt mere krævende end kun at være 1-2 steder.
mange hilsner kis
13 år6. januar 2011 kl. 14:27
bruger slettet
ja jeg er stadig syg, men er nu på penicillin så forhåbentlig er jeg snart klar igen.
Har spist omkring 400-500 kcal om dagen hele ugen og er ret bange for at min forbrænding er gået i stå. Så regner med at tage lidt på når jeg bliver frisk og spiser lidt mere.. Øv øv. Må bare klø hårdt på og spise fornuftigt.
Har spist omkring 400-500 kcal om dagen hele ugen og er ret bange for at min forbrænding er gået i stå. Så regner med at tage lidt på når jeg bliver frisk og spiser lidt mere.. Øv øv. Må bare klø hårdt på og spise fornuftigt.
13 år7. januar 2011 kl. 12:27
burdeikke (slettet)
Jeg plejer som nævnt at se o mmjeg kan finde noget kylling eller fiskefrikadeller fx. Nogen gange køber jeg også de der mini rugbrød, og så frugt og grønt selvfølgelig. Jeg kan rigtig godt lide at være mange fskl steder, så sker der hele tiden noget nyt. hvorfor er det slemt at være mere end 1-2 steder?
Det er svært at spørge de andre. Især de unge piger i branchen tænker ikke så meget over hvad de spiser, men er gudsbenået med en høj forbrænding og så er der rigtig mange ligesom mig, der kæmper med et meget anstrengt forhold til mad.
Puhaaa ikke godt med alt den sygdom- men du skal da have noget mad for at blive rask?
Idag er jeg på vej til undervisning. Kører et par timer fra 12-15/16 stykker. Er træt og uoplagt, men glæder mig alligevel lidt. Jeg har lige spist en stor potion havregrød og en halv melon og håber det kan holde mig mæt indtil kl 16. Dog ved jeg at jeg sikkert spiser en banan og et æble el. lign. for at have energi til hver time. Det er trods alt det vigtigste.
Jeg ved ikke om det bare er mig, men synes jeg er begyndt at se en smule mere markerede mavemuskler efter jeg har skåret osten og det tørrede frugt fra. har dog beholdt mine 20 g. lakrids. De sidste par uger har jeg holdt mig på cirka 1900 kcal dagligt. I perioden op til jul var jeg måske gennemsnitligt på 2200 kcal, men igen: Der var mange dage, hvor det lige smuttede lidt, fordi man skulle til julefrokost etc. I virkeligheden siger madital når jeg taster alle timer ind for en dag med søvn, gå, sidde osv at jeg forbrænder over 3000 kcal, men så ville jeg jo være en pind, hvilket ikke er tilfældet :-D
Det er svært at spørge de andre. Især de unge piger i branchen tænker ikke så meget over hvad de spiser, men er gudsbenået med en høj forbrænding og så er der rigtig mange ligesom mig, der kæmper med et meget anstrengt forhold til mad.
Puhaaa ikke godt med alt den sygdom- men du skal da have noget mad for at blive rask?
Idag er jeg på vej til undervisning. Kører et par timer fra 12-15/16 stykker. Er træt og uoplagt, men glæder mig alligevel lidt. Jeg har lige spist en stor potion havregrød og en halv melon og håber det kan holde mig mæt indtil kl 16. Dog ved jeg at jeg sikkert spiser en banan og et æble el. lign. for at have energi til hver time. Det er trods alt det vigtigste.
Jeg ved ikke om det bare er mig, men synes jeg er begyndt at se en smule mere markerede mavemuskler efter jeg har skåret osten og det tørrede frugt fra. har dog beholdt mine 20 g. lakrids. De sidste par uger har jeg holdt mig på cirka 1900 kcal dagligt. I perioden op til jul var jeg måske gennemsnitligt på 2200 kcal, men igen: Der var mange dage, hvor det lige smuttede lidt, fordi man skulle til julefrokost etc. I virkeligheden siger madital når jeg taster alle timer ind for en dag med søvn, gå, sidde osv at jeg forbrænder over 3000 kcal, men så ville jeg jo være en pind, hvilket ikke er tilfældet :-D
13 år8. januar 2011 kl. 10:22
kis (slettet)
Godmorgen:-)
Tillykke med at du kan se resultater!
Det er rigtig godt med den kost du skriver at du spiser på job
Jeg skrev krævende ikke slemt m .mere en 1-2 steder.
Du kan lide det. Super godt....smiler
Men derfor kan kroppen jo synes at det er stressende.
Men du er jo opmærksom at gi`den godt brændstof så....ok
God weekend til dig:-)
Mange hilsner kis
Tillykke med at du kan se resultater!
Det er rigtig godt med den kost du skriver at du spiser på job
Jeg skrev krævende ikke slemt m .mere en 1-2 steder.
Du kan lide det. Super godt....smiler
Men derfor kan kroppen jo synes at det er stressende.
Men du er jo opmærksom at gi`den godt brændstof så....ok
God weekend til dig:-)
Mange hilsner kis
13 år8. januar 2011 kl. 10:35
Du mener noget du kan tage med ikke? Hvad med et dejligt stk grovbrød med skinke el kylling el andet magert kød du kan lide.Hytteost m skinketern er osse godt.Spis gerne hele mandler .
Til morgen spiser jeg 1dl havregryn m 1dl minimælk 1 tsk suk det mætter godt .Som regel frugt osse.
Du skal huske at kroppen holder på fedtet hvis du ikke indtager nok mad fordi den tror der er hungersnød.
Derfor sætter kroppen forbrændingen ned.
Prøv om du ikke kan tænke på din krop som en god følgesvend, den hjælper dig jo med at yde rigtigt meget vedr. dans og motion. så skal den osse have noget godt brændstof....smiler.
Mange hilsner kis