Min egen motivationstråd ( der selvfølgelig gerne må kommenteres)

Du læser en tråd i debat > vægttab

re: Min egen motivationstråd ( der selvfølgelig gerne må kommenteres)
Jeg har i lange perioder spist solide morgenmåltider men det ændre ikke på mit spiseri om natten så spiser jeg bare dobbelt op. Det eneste der hjælper er hvis jeg spiser et stort stort måltid når jeg er færdig med træning kl 23 cirka... Derfor tror jeg det er bedre jeg bare accepterer at sådan er det nu engang, og så arbejder ud fra det, men tak for råd og tip :-)

Jeg hader det bare, for det er fandeme nedern bare ligge og blive tykkere og tykkere - idag har været helt forkert: Har bare spist havregrød frugt og et styk brød med kylling øv øv øv... til gengæld er det 2 dage siden ejg har trænet og min appetit er stort set forsvundet - den bidende sult er der i hvert fald ikke, mere bare lyst til mad, men ikke hullet i maven som det plejer.. det er sygt!
13 år24. januar 2011 kl. 20:14
Godaften

Var det noget med en madplan?
3 hovedmåltider og flere små.
Dit aftensmåltid kan jo sagtens være kl 23 så skulle du ikke være sulten om natten
Morgenmad når du vågner kl?
Mellemmåltid 3 tim ef morgenmad
Frokost inden du tager til danseundervisning
Mellemmåltider mellem dansestederne

vh kis
13 år24. januar 2011 kl. 20:53
Undskyld forstår ikke? har skrevet min madplan længere oppe. Pt har jeg dog erstattet flere af madderne med kylling eller andet proteinholdigt. Og at det på det seneste tit har været en skål havregrød om natten fordi jeg har vågnet og været sulten ( men ved ikke om det er naturligt med en 50 timers træningsuge de to forrige uger?! )
13 år24. januar 2011 kl. 22:05
Det er nok rigeligt med dansetimer ihvertfald kræver det en del kalorier(proteiner og kulhydrat.
Du Skal ikke vågne op om natten og være sulten så må du spise noget mere aftensmad
Som en vist skrev hvad med en diætist?

vh kis
13 år24. januar 2011 kl. 22:14
Det er virkelig også blevet en priortet på det seneste, det med at gå til diætist. Synes bare det er så pokkers dyrt, og man tjener ikke kassen på at være danser. Er der nogen der kan anbefale en god billig en? Øv er stadig syg og ligger bare i sengen. Spiser for at blive rask - primært frugt og grønt, men burde jo ikke, nu jeg er sengeliggende, øv
13 år25. januar 2011 kl. 16:09
Hej

Selvfølgelig skal du spise selv om du er syg.
Jeg tror egentlig du har godt fat i det med god kost.
Så måske du skulle prøve at skrive op hvad du spiser.
Måske er det slet ikke så meget som du tror.
Det har du måske prøvet før men prøv igen og få ting ind i kosten som du holder af.
Dette er bare et forslag....smiler

Knus kis
13 år25. januar 2011 kl. 16:40

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });