God morgen til dig!
Dejligt at høre du dyrker motion. En jule gave du kan gi`dig sekv: Tal pænt til din krop det fortjener den. Måske vejer du slet ikke for meget? Nyd din jule ferie og spis mindre af det hele og gå daglige ture og efter julefrokosten er du nok den der kan sætte fut i dansen? Mange på siden har gode kostråd læs hvad du lyster. God juleferie til dig fra kis
#2 af kis (slettet)
Jeg er en motionsfreak, især dans, aerobic; zumba you name it. Det er mit job; det er det jeg elsker. Det er det jeg lever af. Det er 2-5 timer DAGLIGT! Måske mere.
Men jeg kan ikke styre kosten. Jeg spiser ikke decideret usundt- kun lakridser af slik, og sjældent lyst brød, pasta og ris, men jeg elsker ost og jeg elsker mad. Spiser måltider - store måltider med kylling, ost, rugbrød og grøntsager og frugt - meget frugt. Og jeg spiser til jeg er mæt, ikke overmæt men mæt. Skal jeg tabe mig igen skal jeg:
- Glemme ALT om skæreost og lakrids, der ikke er sukkerfri
- glemme alt om lyst brød og tørret frugt
- bytte frugten ud med broccoli og kål
- være SULTEN!
Hvordan undgår man den bidende sult? Jeg har brugt tre år i mit liv på konstant at være sulten ;det orker jeg ikke mere! Men jeg orker hller ikke at være tyk!
Og hvad gør I andre i julen? Jeg har 10 dages juleferie i jylland, og jeg holder mig væk fra alt konfekt, kage og fede julemad, men skal man også holde sig væk fra alt det lækre frugt, dadlerne og det gode mad, fisken fx?!!!!
Jeg er tyk, klam og ulækker ( og pt syg, så jeg kan ikke engang træne, bare ligge og ligge)