#81 af rdrd (slettet)
Hvad er muligt?
Du læser en tråd i debat > vægttabrdrd (slettet)
re: Hvad er muligt?
Kun hvis du føler dig frisk nok til det. Energien skal være der ellers kan man ligeså godt lade være. Der er jo også mange andre motionsformer end løb og jeg tror det er sundt nok at veksle. Hvad med at gå en tur i rask tempo eller cykle en tur?
14 år18. april 2010 kl. 11:03
Sunrising (slettet)
Jeg tror jeg cykler, hopper på trampolin, måske sjipper og handler ind/går ;)
14 år18. april 2010 kl. 11:05
rdrd (slettet)
Sørg for at du ikke bliver overanstrengt :-) Så kan du købe noget lækkert frugt og grønt, når du alligevel er afsted.
14 år18. april 2010 kl. 11:09
Sunrising (slettet)
Altså nu skal du ikke tro at jeg er sådan en er kan dyrke motion i stride strømme! Jeg er en rigtig doven.. Jeg mener cykle engang rundt om min sø... ca 2 kilometer tror jeg op og ned af bakker (-.-) hoppe på trampolin flere gange om dagen.. det er højest 30 minutter i alt :D og så sjippe når jeg har lyst ;)
Overvejer at købe en bakke jordbær som jeg kan have med i bussen og gnaske det i mig :D
Overvejer at købe en bakke jordbær som jeg kan have med i bussen og gnaske det i mig :D
14 år18. april 2010 kl. 11:12
rdrd (slettet)
Super. God tur til Berlin
14 år18. april 2010 kl. 11:24
Sunrising (slettet)
Mange tak.. der skal det sgu nok blive mega usundt.. hehe xD
14 år18. april 2010 kl. 11:26
rdrd (slettet)
Ja, du har to muligheder. Enten hele tiden at vælge de sundeste alternativer eller sige jeg har ferie og vil spise hvad jeg har lyst til. Uanset hvad du vælger, så lad være med at få dårlig samvittighed over det. Men sørg for at fortsætte din sunde livsstil, når du kommer hjem igen. Sometider kan det også være godt at tage en dag eller flere med kalorieoverskud, for at speede stofskiftet i vejret igen.
Endnu engang god tur og husk at nyd den!
Endnu engang god tur og husk at nyd den!
14 år18. april 2010 kl. 11:44
Sunrising (slettet)
Jeg tror jeg blander lidt :-) f.eks i morgen i bussen har alle kæmpe madpakker og kiks og kager med ;) jeg hader transporter og det bliver værre hvis jeg bare er sulten og i dårligt humør :D
Men nu må vi se, det er jo ferie :D
Men nu må vi se, det er jo ferie :D
14 år18. april 2010 kl. 11:59
SiriS (slettet)
Rigtig god tur, Sunrising! :-)
14 år18. april 2010 kl. 13:30
Sunrising (slettet)
Mange tusinde tak :D
hvordan indtaster man falafel ind? altså dte er jo lavet på kikærter...
hvordan indtaster man falafel ind? altså dte er jo lavet på kikærter...
14 år18. april 2010 kl. 14:16